Susanna Päivärinta otti lopputilin valemedia YLE:sitä!
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201702092200067984_uu.shtml Ja tätä propagandakoneistoa ylläpidetään minun ja sinun rahoilla!
Kommentit (52)
Hyvä homma! Ämmä on kuin räkyttävä terrieri.
Parhaita toimittajia! Mä nimenomaan tykkäsin sen tyylistä käydä haastateltavan kimppuun. Näitä myötäkarvaan silitteleviä lässyköitä on ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Parhaita toimittajia! Mä nimenomaan tykkäsin sen tyylistä käydä haastateltavan kimppuun. Näitä myötäkarvaan silitteleviä lässyköitä on ihan tarpeeksi.
Silloin olisi hyvä olla jotain faktaakin taustalle. Pelkkä päälle kimittäminen korkealta ja kovaa ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin olisi hyvä olla jotain faktaakin taustalle. Pelkkä päälle kimittäminen korkealta ja kovaa ei vakuuta.
Olen muuten samaa mieltä, mutta huomaatko, miten kommentillasi oikeastaan alennat Päivärintaa käyttämällä aseenasi hänen sukupuoltaan = kimittäminen korkealla äänellä, kun mies puhuisi päälle matalalla ja vakuuttavalla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun maksamat verovarat on joka tapauksessa niin pienet, että niillä ehkä ostetaan yhdet iltapäiväkahvit.
En oo AP, mutta mitä jos tulisit minullekkin makselemaan mun puolesta 23 000 euroa veroja, mitä mulla on tänä vuonna, kun sulla ei tunnu olevan pikkurahasta puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten samaa mieltä, mutta huomaatko, miten kommentillasi oikeastaan alennat Päivärintaa käyttämällä aseenasi hänen sukupuoltaan = kimittäminen korkealla äänellä, kun mies puhuisi päälle matalalla ja vakuuttavalla äänellä.
Mutta niinhän siinä juuri kävikin ja eihän päivärinta sille voi mitään että on nainen ja kimittää korkealta.
Ymmärrätkö?
Miksi tämä Pivärinta erokirjeesään syyttää Jääskeläistä asioista jotka Jääskeläinen on jo myöntänyt että oli virhe hänen puoleltaan tai että kyse oli osittain väärinymmärryksestä?
Hänen ei olisi enää pitänyt ottaa näitä asioita esille koska antaa ymmärtää että hän on jankkaja ja jonkin tason änkyrä.
Olisi perustellut vain että ei katso voivansa tehdä työtä kuten haluaisi tehdä ja siksi irtisanoutui. Tämä kun oli sen irtisanoutumisen syy.
Kuinkas montaa vihreää tai vasemmistoliittolaista tämä rohkea toimittaja grillasi? Ei yhtäkään.
Kysymys vain on: irtisanoutuiko vai "irtisanoutuiko"? Veikkaan jälkimmäistä.
Monesti näissä julkisuuteen ilmoitetuissa jutuissa joissa henkilö kovasti toitottaa vapaaehtoisesti irtisanoutuneensa, on totuus taustalla hyvin toinen.
Tyypillisesti annetaan vaihtoehdoiksi vapaaehtoinen lähtö tai potkut. Tai tarjotaan irtisanoutumispakettia josta ei voi kieltäytyä.
Ei-toivotuista ihmisistä on monia tapoja päästä eroon lakia eri tavoin kiertämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama Päivärinnan sukupuoli. Sen ääni on niin terävä, että korviin se ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Pivärinta erokirjeesään syyttää Jääskeläistä asioista jotka Jääskeläinen on jo myöntänyt että oli virhe hänen puoleltaan tai että kyse oli osittain väärinymmärryksestä?
Hänen ei olisi enää pitänyt ottaa näitä asioita esille koska antaa ymmärtää että hän on jankkaja ja jonkin tason änkyrä.
Olisi perustellut vain että ei katso voivansa tehdä työtä kuten haluaisi tehdä ja siksi irtisanoutui. Tämä kun oli sen irtisanoutumisen syy.
Päivärinta ON jankkaaja ja änkyrä. Mitä sitä kiertelemään.
Kyllä siinä on pihalla, jos YLEä puolueettomana pitää. Noista mainitsemistasi huumorisivustoista ei sen enempää.