Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa eteläsuomalaiset jotka pitää Nuuksioo jonain "erämaana"!! HAHHHH!

Vierailija
09.02.2017 |

Viidakon julkkisselviytyjät viedään metsään, Nuuksioon "selviytymään". Kuitenkin kuvissa näky kesämökkejä taustalla ja laitureita vierivieressä ja kaikenlaista valmista polkua ja taloja pilkistää puiden taka. Oon aina nauranu kun joku sanoo että Nuuksio oon jooku ihmeen erämaa. Erämaata ei löydy ennen kuin menet jonnekkin Kajaanin korkeudelle. EI karhut, hirvet, ja sudet tai ilvekset pahemmin Nuuksiossa yllätä. Joten kyseessä on enemmänkin metsäinen puistoalue.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti! Mä en kyllä lähtis Nuuksioon enkä minnekään muuallekaan mihinkään metsikköön.

Kaikkein hirveintä olis nukkua siellä elukoiden keskellä pimeessä.

Oon kaupunkilainen ja aion pysyäkin, mitä helkutin järkeä on lähteä vapaaehtoisesti eräjormaa leikkimään?

Vierailija
42/43 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viidakon julkkisselviytyjät viedään metsään, Nuuksioon "selviytymään". Kuitenkin kuvissa näky kesämökkejä taustalla ja laitureita vierivieressä ja kaikenlaista valmista polkua ja taloja pilkistää puiden taka. Oon aina nauranu kun joku sanoo että Nuuksio oon jooku ihmeen erämaa. Erämaata ei löydy ennen kuin menet jonnekkin Kajaanin korkeudelle. EI karhut, hirvet, ja sudet tai ilvekset pahemmin Nuuksiossa yllätä. Joten kyseessä on enemmänkin metsäinen puistoalue.

Asutaan reilun 20km päässä Nuuksiosta, Espoossa. Ihan okt-alueella. Meillä omassa PIHASSA pyörii hirvet, kauriit, ketut ja supikoirat. Ilvestä ja sutta ei vielä ole meillä näkynyt, mutta susia on kuulemma Espoossakin nähty. Tämän kertoi tuttu riistanvartija.

just just...ja porotokka makoilee takapihallasi.. ja samoin ilvekset pesii autotallissasi. Kodassanne sitten nukutte -25 asteen pakkasella pukeutuen porontaljoihin. 

tää on tätä espoolaista parhaimmillaan. Luulee olevansa joku... ei oo eläessään käyny Jyväskylää korkeammalla...ai niin Ylläksen lomamökissä lastensa kanssa. ja siinä se.luulee oleansa suomalainen. 

Hauska fakta sinulle: maailman tiiviimmin asuva leopardipopulaatio löytyy itse asiassa niinkin isosta kaupungista kuin Mumbaista, vaikka leopardit mielletään yleensä yksinään eläviksi eläimiksi, joilla on suuri reviiri ja elävät lähinnä jossain vuoristossa kaukana kaikesta. Näin ei ole. Monet eläimet itse asiassa löytävät ruokaa kaupungista helpommin kuin sieltä erämaasta ja siksi elävät jopa suurkaupunkien liepeillä.

https://www.theguardian.com/cities/2014/nov/26/leopards-mumbai-life-dea…

Suosittelen sinulle Planet Earth 2-dokumenttisarjan jaksoa Cities eli kaupungit. Voit vaikka oppia jotain uutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan reilun 20km päässä Nuuksiosta, Espoossa. Ihan okt-alueella. Meillä omassa PIHASSA pyörii hirvet, kauriit, ketut ja supikoirat. Ilvestä ja sutta ei vielä ole meillä näkynyt, mutta susia on kuulemma Espoossakin nähty. Tämän kertoi tuttu riistanvartija.

just just...ja porotokka makoilee takapihallasi.. ja samoin ilvekset pesii autotallissasi. Kodassanne sitten nukutte -25 asteen pakkasella pukeutuen porontaljoihin. 

tää on tätä espoolaista parhaimmillaan. Luulee olevansa joku... ei oo eläessään käyny Jyväskylää korkeammalla...ai niin Ylläksen lomamökissä lastensa kanssa. ja siinä se.luulee oleansa suomalainen. 

Täällä sitä aina näkee tämän ihmisten tietämyksen/sivistyksen tason ja toivoo, ihan koko ihmiskunnan vuoksi, että suurin osa kommenteista olisi vaan huumorilla heitetty. Terveisin tosikko.