Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh, vähän kuumottava tilanne R:llä aamulla :)

Vierailija
09.02.2017 |

Menin aamulla R:n ohi, kun ne mainosti ulkomainoksessa kuumia hodareita.

No, se umpihomahtava (ei pahalla, mutta tiedätte stereotypian) myyjä ilmoitti sitten, että hodarimakkarat eivät ole vielä kypsiä. No, jäin odottamaan ja tekemään siihen jotain lottoa, ja katselemaa lehdenkansia, kun oli NÄLKÄ!

Viisi minuuttia kului ja kävin uudelleen kysäisemässä, ovatko jo kypsiä.

Ei ollut ja maha kurnien sanoin kai sitten vähän vmäisen kuuloisesti, että miksi sitten teillä on tuo hodarimainos tuossa ulkona, jos ne ei ole myyntivalmiita.

No siitähän se kaunispoika vähän närkästy ja puhui painokaalla homoaksentilla jotain ja ilmoitti alkavansa mittaamaan makkarasta lämpötilaa siinä jollain tikulla sisältä :O

Taakse kerty 4 metriä pitkä jono jotain raavaita nälkäisiä raksamiehiä ja tämä vaan työnteli jotain sondia makkaran nuppipäästä sisään ja pyöritteli sormillaan. Siinä mä vaan, että antaa olla, otan vaan loton, mutta päättäväisesti sieltä sitten se hodari tuli.

Mitenkähän kauan sen raksamiesjonon sulamiseen meni, en jääny katsomaan.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot tappelee nakista. Ei tänäänkään mitään uutta...

Vierailija
62/64 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle pisteet viihdyttävästä provosta, josta suvakkimammat pillastuivat.

Provo? Missä tuossa oli se provo?

Eihän tuo ollut mitään muuta kuin ns. hitaan ihmisen onneton tilitys kun ei saanut nakkia heti. Kertoo miten tunnistaa homot korostaen sitä. Samalla kun itse kirjoittaa kuin parhain "neiti"

T: Keskiviivan Mies.[/quote

Itse suorastaan pidän homoista ja tuo makkaran kypsymisen tenttaaminen oli ihan asiatonta. Kyllä kai se homo itse tiesi, kun hänet kerran oli koulutettu, oliko se kypsä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä olisi ollut heteromies, niin peukutukset olisivat toisin päin, vaikka tarina olisi identtinen. Ei tarvitse kuin vaihtaa yksi sana: umpihomahtava -> umpiheterohtava.

Vierailija
64/64 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne mainostaa hodareita jos kauppa semmoisia myy :D Olisit luultavasti valittanut vielä enemmän jos se ois myyny hodarin raakana. Varmaan mariset puolisollesikin(jos semmoista edes löytyy..) "onko ruoka jo valmistaaaaa mulla on nälkäää! Eikö toi vois valmistuu nopeemmin.."

Ei sillä ole puolisoa. Se on mahdollista vasta maaliskuussa.

Ai nyyt mä tajusin. Aaahhaaaaa

Mä en tajunnut. Selittäkää :D

Googlaa "homot maaliskuu" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan