Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh, vähän kuumottava tilanne R:llä aamulla :)

Vierailija
09.02.2017 |

Menin aamulla R:n ohi, kun ne mainosti ulkomainoksessa kuumia hodareita.

No, se umpihomahtava (ei pahalla, mutta tiedätte stereotypian) myyjä ilmoitti sitten, että hodarimakkarat eivät ole vielä kypsiä. No, jäin odottamaan ja tekemään siihen jotain lottoa, ja katselemaa lehdenkansia, kun oli NÄLKÄ!

Viisi minuuttia kului ja kävin uudelleen kysäisemässä, ovatko jo kypsiä.

Ei ollut ja maha kurnien sanoin kai sitten vähän vmäisen kuuloisesti, että miksi sitten teillä on tuo hodarimainos tuossa ulkona, jos ne ei ole myyntivalmiita.

No siitähän se kaunispoika vähän närkästy ja puhui painokaalla homoaksentilla jotain ja ilmoitti alkavansa mittaamaan makkarasta lämpötilaa siinä jollain tikulla sisältä :O

Taakse kerty 4 metriä pitkä jono jotain raavaita nälkäisiä raksamiehiä ja tämä vaan työnteli jotain sondia makkaran nuppipäästä sisään ja pyöritteli sormillaan. Siinä mä vaan, että antaa olla, otan vaan loton, mutta päättäväisesti sieltä sitten se hodari tuli.

Mitenkähän kauan sen raksamiesjonon sulamiseen meni, en jääny katsomaan.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin aamulla R:n ohi, kun ne mainosti ulkomainoksessa kuumia hodareita.

No, se umpihomahtava (ei pahalla, mutta tiedätte stereotypian) myyjä ilmoitti sitten, että hodarimakkarat eivät ole vielä kypsiä. No, jäin odottamaan ja tekemään siihen jotain lottoa, ja katselemaa lehdenkansia, kun oli NÄLKÄ!

Pyydä jatkossa äitäisi tekemään sinulle aamiaista tai yritä tehdä itse vaikka äitisi avustuksella niin ei tarvitse aamulla ärrältä hakea ruokaa.

Vierailija
22/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kuumottaa homo, makkarat, sondin työntäminen makkaraan, niiden käsittely yleensä ja koko työasuisia raksamiehiä?

Jostain syystä alkoi Village People soimaan päässä. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloituksen ydinsanomahan oli siis se, että jos vedetään väkeä jollain mainoksella sisään, se tuote täytyy olla saatavilla, jo ihan lain mukaan!!

Ap

Lainaappa kyseinen kohta laista?

Vierailija
24/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua kuumottaa homo, makkarat, sondin työntäminen makkaraan, niiden käsittely yleensä ja koko työasuisia raksamiehiä?

Jostain syystä alkoi Village People soimaan päässä. 😁

*jono

Vierailija
25/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis selvästi mies.

Vierailija
26/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiin thee naavyy, iin thee naavyyy!!!!

Vierailija
27/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin joskus eläinliikkeessä ostamassa kissanruokaa. Myyjä tuli juttelemaan minulle ja puhui täydellisellä homoaksentilla. Hän selitti, myyvänsä ainoastaan jalostamatonta luomuruokaa eläimille koska kaikki muu ruoka on kuulemma pahasta eläimille. :D

Sen jälkeen myyjä alkoi selittää mulle miten hänellä on joku keltainen siili takahuoneessa. Hän mainitsi asiasta useampaan kertaan. Mä katoin niin sillä ukolla oli itsellään keltainen siilitukka. Mä tajusin, että jos mä nyt menen sinne takahuoneeseen niin voi olla, että palaan perse kipeänä takaisin. Katsoin sitten mahdollisimman nopean reitin ulko-ovelle ja puoliksi juoksin karkuun. :DDD

Meinaat, että se ois työntäny sen siilin sulle perseeseen. No ois varmasti ollu kipeä :DD

Ap

Vierailija
28/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis selvästi mies.

Miksi niin? Paremminkin tulisi mieleen sellainen nainen jolla on tärkeätä olla aina kahvikuppi kädessä juoksennellessaan ympäriinsä kaupungilla ja tulla aina hieman myöhässä tapaamisiin ja kokouksiin sen kahvikupin kanssa.

Vierailija
29/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin joskus eläinliikkeessä ostamassa kissanruokaa. Myyjä tuli juttelemaan minulle ja puhui täydellisellä homoaksentilla. Hän selitti, myyvänsä ainoastaan jalostamatonta luomuruokaa eläimille koska kaikki muu ruoka on kuulemma pahasta eläimille. :D

Sen jälkeen myyjä alkoi selittää mulle miten hänellä on joku keltainen siili takahuoneessa. Hän mainitsi asiasta useampaan kertaan. Mä katoin niin sillä ukolla oli itsellään keltainen siilitukka. Mä tajusin, että jos mä nyt menen sinne takahuoneeseen niin voi olla, että palaan perse kipeänä takaisin. Katsoin sitten mahdollisimman nopean reitin ulko-ovelle ja puoliksi juoksin karkuun. :DDD

Meinaat, että se ois työntäny sen siilin sulle perseeseen. No ois varmasti ollu kipeä :DD

Ap

Lainaa jo sitä lakia mihin aikaisemmin viittasit.

Vierailija
30/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden makkaroiden kypsymisessä kestää 1-1,5 tuntia, eli aamun ekan tunnin aikana ei hodaria saa. Lisäks jos kaikki raksat on tullut samaan aikaan (kuten niillä on tapana), niin ei myyjä mahda mitään sille, että ne ostaa koko makkararullan tyhjäksi. Myyjä teki hyvää työtä, kun kärsivällisesti varmisti makkaroiden kypsyyden. Ja noihin jonoihin on totuttu. Kokeneemmalla myyjällä ei mee kuset housuun raksojen kahvitauon aikana. Ne on muuten hyvin ennustettavissa, klo 9 ja klo 13. Jaaa nasaalihomothan vaan piristää ankeaa arkiaamua ;)

Vierailija
31/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopussa sondi lensi makkarasta pois ja sperma lensi.

Vierailija
32/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää miten joidenkin mielestä homo se ja homo tämä on vieläkin vuosisadan hauskimpia vitsin aiheita. 

Vierailija
33/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäks jos kaikki raksat on tullut samaan aikaan (kuten niillä on tapana), niin ei myyjä mahda mitään sille, että ne ostaa koko makkararullan tyhjäksi.

Eivät raksamiehet tule aamulla ärrältä mitään hodareita hakemaan. He ovat tulleet aamulla töihin aikaisessa jolloin käyvät kahvilla ärrällä. Eihän mikään hodari edes riitä raksamiehen evääksi :-D

Se, että raksamiehet tulevat monesti samaan aikaan ei ole mikään tapa vaan heillä on kahvitauko ja ruokatauko samaan aikaan. Menisi työt työmaalla aika sekaisin jos jokainen pitäisi taukonsa milloin huvittaa :-D Et taida olla ollut vielä työelämässä, kun tällaisia pitää selittää?

Vierailija
34/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lainaa jo sitä lakia mihin aikaisemmin viittasit.

http://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen…

Etsi tuolta jostain kohta mainostajan huolellisuusvelvoite ja siihen kuuluva velvollisuus varmistaa, että tuote on saatavilla.

Että lällällää ja ähäkutti vaan!

Ap

Vierailija
35/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on akat taas tosikkoja. Huumoria ne ei tajua, vaikka sen kirjoittaisi otsikkoon : DD

Vierailija
36/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäks jos kaikki raksat on tullut samaan aikaan (kuten niillä on tapana), niin ei myyjä mahda mitään sille, että ne ostaa koko makkararullan tyhjäksi.

Eivät raksamiehet tule aamulla ärrältä mitään hodareita hakemaan. He ovat tulleet aamulla töihin aikaisessa jolloin käyvät kahvilla ärrällä. Eihän mikään hodari edes riitä raksamiehen evääksi :-D

Se, että raksamiehet tulevat monesti samaan aikaan ei ole mikään tapa vaan heillä on kahvitauko ja ruokatauko samaan aikaan. Menisi työt työmaalla aika sekaisin jos jokainen pitäisi taukonsa milloin huvittaa :-D Et taida olla ollut vielä työelämässä, kun tällaisia pitää selittää?

Kyllä ne vaan niitä hodareita vetelee. Raksat ei yleensä syö kovin fiksusti. Ja johan mä tossa samassa viestissä selitin, että niillä on ne vakiokahvitaukoajat, niin mikä siinä jäi vielä epäselväksi?

Vierailija
37/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista paskaa tällä kertaa.

Vierailija
38/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tämä aloitus taitaa kertoa minulle, että palsta on väärä paikka minulle.

Vierailija
39/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tämä aloitus taitaa kertoa minulle, että palsta on väärä paikka minulle.

Pahoittelut.

Tämän piti olla vain vaatimaton aamuinen tuokiokuva tosimiesten kesken.

Ap

Vierailija
40/64 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne mainostaa hodareita jos kauppa semmoisia myy :D Olisit luultavasti valittanut vielä enemmän jos se ois myyny hodarin raakana. Varmaan mariset puolisollesikin(jos semmoista edes löytyy..) "onko ruoka jo valmistaaaaa mulla on nälkäää! Eikö toi vois valmistuu nopeemmin.."

Ei sillä ole puolisoa. Se on mahdollista vasta maaliskuussa.

Ai nyyt mä tajusin. Aaahhaaaaa

Mä en tajunnut. Selittäkää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi