Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näitä terveyssyistä vesipullosta pitkin päivää juovia näkee pullo repussa niin paljon pikaruokapaikoissa, imemässä tupakkaa, karkkihyllyllä ja epäterveesti pukeutuneena?

Vierailija
08.02.2017 |

Eli onko se terveys nyt niin tärkeää vai ei?

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi sä ap olet tyhmä!!!

Siinä oli viesti varmasti tekijänsä näköinen. Keskittyi ketjun aiheeseen ja perustelut olivat aukottomat.

Vierailija
42/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on lihava, on aloitettava myös tupakanpoltto ja lopetettava muiden nesteiden kuin sokeroitujen juomien nauttiminen. Tupakoivien ihmisten taasen on koostettava ruokavalionsa punaisesta lihasta ja vältettävä liikuntaa. Liikuntaa harrastamattomat taasen eivät voi mennä ennen kello 03:00 nukkumaan, jotteivät saisi unentarvettaan täytettyä. Univajeesta kärsivien on säännöllisesti käytävä näyttäytymässä karkkihyllyllä, josta ap voi heidät bongata.

On se maailma ristiriitainen, kun katsoo mustavalkoisten lasien läpi.

Harvoin saa edes AV:lla lukea näin lapsellista tekstiä.

Oletko ap vai huumorintajuton?

Pakkohan ton on olla ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se epäterveellinen pukeutuminen nyt on? Pekonista tehty takki, röökit korvakoruina? Jaloissa konvehtirasiat kenkinä? Mitä ihmettä?

Ei missään lue "epäterveellinen" pukeutumisen suhteen muualla kuin sinun viestissäsi.

Sori. Epäterve pukeutuminen. Löytyy tuolta ihan julman pitkästä otsikosta, hyvä ap. Sinähän sen sinne kirjoitit. Miten on pukeutunut epäterveesti pukeutunut ihminen?

Vierailija
44/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi terveyssyistä salaattia syövät polttavat tupakkaa?

Miksi terveyssyistä liikuntaa harrastavat käyvät Mäkkärissä?

Miksi terveyssyistä vettä juovat vain istuvat kotisohvallaan?

Miksi ihmiset tekevät yhtä aikaa terveellisiä ja epäterveellisiä asioita? Koska harvan elämä on niin yksioikoista.

Itse kysymykseen. Jos ihminen polttaa tupakkaa, se ei mitenkään vähennä (päinvastoin) syitä tehdä muita asioita terveellisesti. Tupakoiminen itsessään ei tietenkään kannata, mutta riippuvuus...

Vierailija
45/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eikä ne tyhmät tajua miten paljon bisphenoleita ja muita hormonihäiritsijöitä muovipullosta irtoaa ... ilmankos joka toinen alkaa puhua homomaisesti lespaamalla.

Vierailija
46/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on lihava, on aloitettava myös tupakanpoltto ja lopetettava muiden nesteiden kuin sokeroitujen juomien nauttiminen. Tupakoivien ihmisten taasen on koostettava ruokavalionsa punaisesta lihasta ja vältettävä liikuntaa. Liikuntaa harrastamattomat taasen eivät voi mennä ennen kello 03:00 nukkumaan, jotteivät saisi unentarvettaan täytettyä. Univajeesta kärsivien on säännöllisesti käytävä näyttäytymässä karkkihyllyllä, josta ap voi heidät bongata.

Humoristi on viestinsä perusteella valmis käsikirjoittamaan Putousta ja Saturday Night Livea.

Vierailija
47/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt tästä aloituksesta yhtään mitään. Mutta mä oonkin tyhmä, syön epäterveellisesti, en liiku ja pukeudun epäterveesti (???). Lisäksi tupakoin ja käytän alkoa ihan liikaa. Vesipullo on aina matkassa. Mitä mun nyt pitäis siis tehdä?

Vierailija
48/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin surkea yritys :(  Suorastaan epäterve ja lattea viritelmä. Ja aloittaja odottelee kuumeisesti tämän suorastaan lähtevän lentoon?

Pelkkä vastaus  kysymykseen olisi riittänyt mutta sekin oli sinulta liikaa pyydetty.

Annoin täydellisen ja kaiken kattavan vastauksen. Ymmärrys on sun omalla vastuulla.

Ethän edes ymmärtänyt, mihin vastaat, niin rohkenen epäillä.

No nyt on Demitasoa parhaimmillaan. Onko paikka remontissa, vai mikä sut sieltä tänne lennätti?

Kävit eilen marketissa ja näit ohimennen karkkikaupan ikkunassa jonkun vesipulloineen? Näin se on hurmoksellista tuo ajatuksen vauhdilla kiitävä lento :)

"Tästä mä teen aloituksen", päätti hän...

Vierailija
49/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi terveyssyistä salaattia syövät polttavat tupakkaa?

Miksi terveyssyistä liikuntaa harrastavat käyvät Mäkkärissä?

Miksi terveyssyistä vettä juovat vain istuvat kotisohvallaan?

Miksi ihmiset tekevät yhtä aikaa terveellisiä ja epäterveellisiä asioita? Koska harvan elämä on niin yksioikoista.

Itse kysymykseen. Jos ihminen polttaa tupakkaa, se ei mitenkään vähennä (päinvastoin) syitä tehdä muita asioita terveellisesti. Tupakoiminen itsessään ei tietenkään kannata, mutta riippuvuus...

Ei siis kannata pyrkiä johdonmukaisuuteen terveysasioissa, vedenjuonti riittää.

Kuka muuten ei tiedä tupakoinnin riippuvuutta aiheuttavaa vaikutusta? Riippuvuusko on sellainen kortti, mikä vapauttaa vastuusta? Kerran kun aloittaa, niin saa kaiken anteeksi, kun nyt  on kerran riippuvainen.

Vierailija
50/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärtänyt tästä aloituksesta yhtään mitään. Mutta mä oonkin tyhmä, syön epäterveellisesti, en liiku ja pukeudun epäterveesti (???). Lisäksi tupakoin ja käytän alkoa ihan liikaa. Vesipullo on aina matkassa. Mitä mun nyt pitäis siis tehdä?

Hyvä että olet satsannut terveyteesi ja juot vettä terveyssyistä pitkin päivää. Muulla ei ole väliä, ne eivät vaikuta terveyteesi mitenkään.

Vierailija
51/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humoristi on viestinsä perusteella valmis käsikirjoittamaan Putousta ja Saturday Night Livea.

Olen vain yhteiskuntani tuotos. :)

-Humoristi

Vierailija
52/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin surkea yritys :(  Suorastaan epäterve ja lattea viritelmä. Ja aloittaja odottelee kuumeisesti tämän suorastaan lähtevän lentoon?

Pelkkä vastaus  kysymykseen olisi riittänyt mutta sekin oli sinulta liikaa pyydetty.

Annoin täydellisen ja kaiken kattavan vastauksen. Ymmärrys on sun omalla vastuulla.

Ethän edes ymmärtänyt, mihin vastaat, niin rohkenen epäillä.

No nyt on Demitasoa parhaimmillaan. Onko paikka remontissa, vai mikä sut sieltä tänne lennätti?

Kävit eilen marketissa ja näit ohimennen karkkikaupan ikkunassa jonkun vesipulloineen? Näin se on hurmoksellista tuo ajatuksen vauhdilla kiitävä lento :)

"Tästä mä teen aloituksen", päätti hän...

Aika paljon oletuksia, mutta jos et parempaan pysty, niin minkäs teet, sinähän siitä kärsit.

Vierailija
53/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet satsannut terveyteesi ja juot vettä terveyssyistä pitkin päivää. Muulla ei ole väliä, ne eivät vaikuta terveyteesi mitenkään.

En mä juo vettä terveyssyistä vaan siksi kun on jano. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
54/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis vastaat ketjuun joka ei koske sinua?

Vierailija
55/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta vasta olen oppinut, että ihmiset kuljettavat vesipulloa mukana "terveys-tai imagosyistä". Itse olen aina ollut kova juomaan, en pidä janon tunteesta ja saan siitä helposti päänsärkyä. Kuljetan vesipulloa mukana koska liikkuessa ja eläessä tulee jano. Minä myös syön säännöllisesti, koska ilman ravintoa tulee nälkä.

Vierailija
56/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap! Kun ei kukaan vettä pullosta juova ihminen kuvittele terveyden perustana olevan pelkkä veden juominen pullosta. Se on yksi plussa terveyden puolelle, siinä missä tupakointi on miinusta. Karkki on miinusta, liikunta plussaa, pikaruoka miinusta jne. Tällä tavalla kokonaisvaltainen terveydentila koostuu yksittäisistä teoista ja valinnoista, eikä se vesipullon kantaminen niin iso vaiva ole etteikö siitä sitä pientä terveysplussaa ottaisi.

Mut vänkä vänkä, tapellahan täällä vaan halutaan. Miksi aiheutette itsellenne stressiä lukemalla vauvapalstaa jos muka välitätte terveydestänne???? :D

Vierailija
57/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aahahahhaahhahaaah, yhä hullummaksi menee kyttääminen :D

Pojot, kun yllätyksenä ei ollutkaan jo korvista ulos tuleva ylipainoisten "suojelu kansanterveyden nimissä". Nyt vahditaan veden juontia. Olet sairas.

Oletan että ymmärsit tahallasi väärin. Muuten ajatus sinusta olisi liian surullinen.

No älä, millainen on se, joka sinut "oikein" ymmärtää? Hoitoa vailla. Onneksi en tunne sun surullisia vanhempia. Sääli kävisi niin koskettavan riipaisevaksi. Otapa vaikka vesihörppy.

Demi-tasollakin aika heikko kuitti.

Sulle ainakin ylitasokas. Etkös sä sitten Demiltä ole? Ja olen ainakin aidosti tätä mieltä, eli totuuden mukainen. Totuus usein kirpaisee. Oisko parempi mennä jo sinne kaduille partioimaan, isojen ikkunoiden eteen, niin voit bongailla vesipulloja? ;D

Kokeile keskittyä ketjun aiheeseen jos hymiöiltäsi pystyt. Luetunymmärtäminen ei nyt sun kohdalla vakuuttanut ollenkaan. Oletkohan juonut liian vähän vettä?

Alatko pikkuhiljaa ärsyyntyä? Hymiötkin jo ottaa pataan? Kerran joku sai kunnon kilarit parista hymiöstä, ja hyvin alkanut provoilu tyrehtyi siihen paikkaan :D Joku tuli vielä väliin viattomasti kertomaan, kuinka ottaa popparit esiin, ja silloin räjähti :D

Ja aiheessa pysytään toki! :)  #Markettiin meno #Karkkikauppa #Isot ikkunat #Vesipullot #Ap sivistyneesti veden juojia bongaamassa :D Ja kiitos kysymästä, oma veden saanti hallinnassa, voit tulla vaikka katsomaan, vaikka en nojailekaan karkkikaupan seinään :)

Vierailija
58/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap! Kun ei kukaan vettä pullosta juova ihminen kuvittele terveyden perustana olevan pelkkä veden juominen pullosta. Se on yksi plussa terveyden puolelle, siinä missä tupakointi on miinusta. Karkki on miinusta, liikunta plussaa, pikaruoka miinusta jne. Tällä tavalla kokonaisvaltainen terveydentila koostuu yksittäisistä teoista ja valinnoista, eikä se vesipullon kantaminen niin iso vaiva ole etteikö siitä sitä pientä terveysplussaa ottaisi.

Mut vänkä vänkä, tapellahan täällä vaan halutaan. Miksi aiheutette itsellenne stressiä lukemalla vauvapalstaa jos muka välitätte terveydestänne???? :D

Eli saan plussan ja elän terveellisesti, kun juon vesipullosta huikan ja saan miinuksen ja en elä terveellisesti, kun poltan tupakan. Ovatko nämä kaksi samanarvoisia asioita? Kauanko sinä kehtaat perustella vesihuikkaa plussalla ja terveellisyydellä ja tehdä siitä numeron, jos samaan aikaan vedät tupakkaa ja mäkkärin roskaruokaa?

Entä onko muuten tupakkariippuvaisuus ja roskaruokariippuvuus yksittäinen valinta ja teko vai monta?

Vierailija
59/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis vastaat ketjuun joka ei koske sinua?

No mä en ymmärtänyt että KETÄ tää ketju oikeastaan koskee?

Vierailija
60/146 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aahahahhaahhahaaah, yhä hullummaksi menee kyttääminen :D

Pojot, kun yllätyksenä ei ollutkaan jo korvista ulos tuleva ylipainoisten "suojelu kansanterveyden nimissä". Nyt vahditaan veden juontia. Olet sairas.

Oletan että ymmärsit tahallasi väärin. Muuten ajatus sinusta olisi liian surullinen.

No älä, millainen on se, joka sinut "oikein" ymmärtää? Hoitoa vailla. Onneksi en tunne sun surullisia vanhempia. Sääli kävisi niin koskettavan riipaisevaksi. Otapa vaikka vesihörppy.

Demi-tasollakin aika heikko kuitti.

Sulle ainakin ylitasokas. Etkös sä sitten Demiltä ole? Ja olen ainakin aidosti tätä mieltä, eli totuuden mukainen. Totuus usein kirpaisee. Oisko parempi mennä jo sinne kaduille partioimaan, isojen ikkunoiden eteen, niin voit bongailla vesipulloja? ;D

Kokeile keskittyä ketjun aiheeseen jos hymiöiltäsi pystyt. Luetunymmärtäminen ei nyt sun kohdalla vakuuttanut ollenkaan. Oletkohan juonut liian vähän vettä?

Alatko pikkuhiljaa ärsyyntyä? Hymiötkin jo ottaa pataan? Kerran joku sai kunnon kilarit parista hymiöstä, ja hyvin alkanut provoilu tyrehtyi siihen paikkaan :D Joku tuli vielä väliin viattomasti kertomaan, kuinka ottaa popparit esiin, ja silloin räjähti :D

Ja aiheessa pysytään toki! :)  #Markettiin meno #Karkkikauppa #Isot ikkunat #Vesipullot #Ap sivistyneesti veden juojia bongaamassa :D Ja kiitos kysymästä, oma veden saanti hallinnassa, voit tulla vaikka katsomaan, vaikka en nojailekaan karkkikaupan seinään :)

Typeryys ärsyttää yleensä eli siinä mielessä sinunkin jutut kyllä, mtta kun en lue viesteistäsi kuin pari sanaa, niin jää sille tasolle, että meh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi