Haluavatko miehet oikeasti seksiä kaikkien kauniiden naisten kanssa?
Miehen iästä riippumatta, vielä keski-ikäisinäkin? Ehkä joku parikymppinen teinipoika, mutta ihan aikuisetkin miehet?
En tarkoita tekoihin ryhtymistä vaan ylipäänsä halua, että ajattelee niin mielessään ja jos tosiaankin tarjoutuisi tilaisuus, niin olisi halukas?
Vai onko se pelkkä myytti?
Jotenkin vaikea uskoa, mutta ajattelinpa kysyä. Ehkä tämä on se isoin ero sukupuolten välillä sitten, jos tuo on totta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Oikeasti? Tuntuu vaikealta uskoa.
Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myös
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?Missä tynnyrissä sä olet elämäsi oikein elänyt?
Youtubesta voit katsoa aiheesta Social Experimenttejä, jos kovasti mietityttää. Yhdessäkin nätti likka kysyy sadalta mieheltä kadulla, että lähdetäänkö panemaan, ja 99 vastaa, että kyllä lähdetään. Yksi 70v papparainen ei suostunut ja alkoi sättimään, liekö ollut homppeli tai muutoin estynyt uskovainen tai jotain.
Olikohan näin oikeasti ? Jos joku tuollainen kysyjä tulisi,niin ainakin minä epäilisin heti,että kyseessä on joku ryöstöyritys ja ns. houkutuslinnun käyttö tms. tai että nainen on saanut jonkun sukupuolitaudin ja haluaa nyt kostaa levittämällä sitä kaikkiin.
Miksi näin ei olisi oikeasti? Oletko sä koskaan edes tavannut miestä?
Toki on "mahdollista", että videontekijä maksoi 100 miehelle rahaa tai pyysi 100 kaveriaan näyttelemään videolle, mutta ei se todennäköistä ole. Mua ei ainakaan mitkään sukupuolitaudit kiinnosta, jos joku ihku pimu pyytää petipuuhiin. Vähän pösilömmän näköisen kanssa saattaisin haluta jonkinlaisen suojavälineen. Eikä se niin paljoa haittaisi, jos tili joskus tyhjenisikin, kun vaihtoehtona oli kuitenkin päästä pöksyihin.
- Mies
En minä ainakaan tahdo. Erityisesti voimakkaasti laittautuneet naiset, kauniitkin, tuntuvat jotenkin luontaantyöntäviltä.
Sytyn naisista, jotka vaikuttavat älykkäiltä, turvallisilta, ystävällisiltä ja nöyriltä. Esimerkiksi ystävällisyyden luomaa seksikkyyttä ei voi millään ulkonäöllä korvata.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa! Kerran olen saanut tämän kauniin ja seksikkään naisen kanssa sekstailla puoli vuotta satunnaisesti, voi pojat kun teki hyvää! Nyt puhun siis oikein 10++ naisesta. Luulin sitä ekaks maksulliseksi, mutta näin ei ollut. Mitään ei koskaan pyytänyt, vain seksiä. Aina viimeisen päälle olevat vaatteet, myös alus vaatteita myöten. Strippasi edessäni teki mitä pyysin jne. Epäilen että oli entinen maksullinen ja jäänyt nyt eläkkeelle. Hain aina luokseni, kävin myös hänenkin luona muutamia kertoja. Lähetteli kivoja seksikkäitä kuvia jotka ovat edelleen tallessani. Tein niistä kivan taustakuva kollaasin. Kaverit ei meinannut uskoa että tuolla strigien alla on käyty, vaan luuli että olen netistä ottanut kuvan ja valehtelen, uskoivat kun näytin enemmän kuvia.
Siks ne kaverit ei varmaan uskonu, kun kukaan ole niin pöljä, et näyttelisi toisille tollasia kuvia.
Nussivatko miehet mielessään myös esim. kavereidensa puolisoita? Kyllähän naisenakin tulee mietittyä aika montaa miestä seksimielessä, mutta ehdottomasti just kavereiden puolisot, ja samoin esim. kavereiden isät ja vastaavat ovat ehdottomasti tuon fantasioinnin ulkopuolella. Kuitenkin olen yllättynyt, kun joskus loppuillasta, bileiden jatkoilla joku kaverin mies on saattanut vihjaista jotain seksuaalista?!
Miesten seksuaalinen vietti on niin voimakas, että naiset eivät nähtävästi voi edes käsittää sitä. Ja kohta jossain toisessa ketjussa joku voimaannuttajafeministinaisen yrittää taas väittää, että "naiset ovat yhtä seksuaalisia kuin miehet" *tirsk*
Vierailija kirjoitti:
Nussivatko miehet mielessään myös esim. kavereidensa puolisoita? Kyllähän naisenakin tulee mietittyä aika montaa miestä seksimielessä, mutta ehdottomasti just kavereiden puolisot, ja samoin esim. kavereiden isät ja vastaavat ovat ehdottomasti tuon fantasioinnin ulkopuolella. Kuitenkin olen yllättynyt, kun joskus loppuillasta, bileiden jatkoilla joku kaverin mies on saattanut vihjaista jotain seksuaalista?!
Miksi kavereiden puolisot olisi jotenkin poikkeus? Eräätkin mielikuvamällit olen heittänyt kahvipöydässä rouvan kavereille ja kaverin rouville.
Lähtisinkö oikeasti? En.
Ajatuksissa kyllä. Sitä ei tarvitse edes ajatella, tapatuu tiedostamatta. Yhtäkkiä päähän putkahtaa ajatuksia seksistä kun katselee tai tapaa kauniin tai perusnormaalin naisen.
Ajatuksen hairahtumisesta on kuitenkin pitkä matka tekoihin. Putkahtaahan ihmisten päähän aina kaikenlaista. Miehillä niiden muiden omituisten ajatuskuvioden lisäksi vielä seksi.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee miehen, kaverin ja puolison mukaan. Jotkut on ehdottomasti mielikuvien ulkopuolella mutta joku täysin sopimaton sitten ei.
Ei mikään ihme, että mieheni kouluttautui naisvaltaiselle alalle. Voi mielikuvanussia työkavereitaan 8 tuntia päivässä, eikä haittaa, vaikka kotona ei olisi mitään kiihottavaa katseltavaa. Nice to know, taidan ryhtyä ikuiseksi poikamiestytöksi ja hommata pari kissaa. Miehet on kuvottavia.
Tämä on todella iso ero sukupuolten välillä.
En ole koskaan tajunnut itse asiassa ihan tuon ajattelun mittakaavaa.
Sinällään hyvä, että en nuorempana tiennyt, sillä olin varsin nätti tyttö. En olisi varmaan halunnut liikkua missään julkisesti, jos olisin tiennyt miesten ajatelleen minusta noin. Olisi tuntunut oksettavalta ja henkiseltä raiskaukselta tms.
Siis oletan tässä, että nuo seksiajatukset kohdistuvat vain nuoriin naisiin. Vai ajattelevatko miehet samoin oman ikäisistä naisistakin, jos ovat kauniita? Ei kai.
N43
kun mies on naimisissa ei hän katsele enää kauniita naisia eikä edes huomaa heitä ympärillään, ei vaikka vaimo rupsahtaisi ja lihoisi. Niin on luonto miehen ohjelmoinut ettei mies silloin enää ajattele muita kuin vaimoansa vaikka mikä olisi.
Vanhoitta miehillä viettitaso ja kyvyt laskevat. Siksi puhutaan usrin levottomia, että joku luulisi että heppi nousee. Säälittävää.
Lyllä nuoret miehet kattelevat ja saavat seksiä kauniilta samoin kuin naiset komeilta.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisinkö oikeasti? En.
Ajatuksissa kyllä. Sitä ei tarvitse edes ajatella, tapatuu tiedostamatta. Yhtäkkiä päähän putkahtaa ajatuksia seksistä kun katselee tai tapaa kauniin tai perusnormaalin naisen.Ajatuksen hairahtumisesta on kuitenkin pitkä matka tekoihin. Putkahtaahan ihmisten päähän aina kaikenlaista. Miehillä niiden muiden omituisten ajatuskuvioden lisäksi vielä seksi.
M41
Lähtisitkö kertapanoon siinä tapauksessa, että olisit itse sinkku ja sinulla olisi kaunis varattu työkaverinainen, joka flirttailee?
Kuinka paljon miehet kunnioittavat teoissaan naisten puolisoita, jos ovat itse vapaita tai avoimessa suhteessa? En ole muuten koskaan lukenut tästä aiheesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
kun mies on naimisissa ei hän katsele enää kauniita naisia eikä edes huomaa heitä ympärillään, ei vaikka vaimo rupsahtaisi ja lihoisi. Niin on luonto miehen ohjelmoinut ettei mies silloin enää ajattele muita kuin vaimoansa vaikka mikä olisi.
Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että mieheni kouluttautui naisvaltaiselle alalle. Voi mielikuvanussia työkavereitaan 8 tuntia päivässä, eikä haittaa, vaikka kotona ei olisi mitään kiihottavaa katseltavaa. Nice to know, taidan ryhtyä ikuiseksi poikamiestytöksi ja hommata pari kissaa. Miehet on kuvottavia.
Miehet on miehiä, vaikka te kuinka haluaisitte toisin. On ollut ja tulee aina olemaan.
Miehet ja naiset eivät todellakaan ole samanlaisia tässä suhteessa.
Ilmankos miehet luulevat naisten pihtaavan seksiä kiusallaan, kun he itse olisivat siihen halukkaita kaikkien ok näköisten naisten kanssa. Kun oikeasti kyse on siitä, että naista ei vaan aidosti voisi vähempää kiinnostaa.
No siitä taas puhe mistä puute. Ei vähempää vois kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myös
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?Missä tynnyrissä sä olet elämäsi oikein elänyt?
Youtubesta voit katsoa aiheesta Social Experimenttejä, jos kovasti mietityttää. Yhdessäkin nätti likka kysyy sadalta mieheltä kadulla, että lähdetäänkö panemaan, ja 99 vastaa, että kyllä lähdetään. Yksi 70v papparainen ei suostunut ja alkoi sättimään, liekö ollut homppeli tai muutoin estynyt uskovainen tai jotain.
En ole tuo jolle vastasit, mutta joka tapauksessa nuo tuollaiset testit on ihan huuhaata. Tuskin kovin moni oikeasti uskoo, että saa tilaisuuden seksiin vaan kyselyyn suhtaudutaan juuri ajatuksena.
Kuka on niin hölmö, että luulee tuollaista oikeasti tapahtuvan? Edes minä, nätti ja sosiaalinen nainen, en ole koskaan "saanut" tällaista tarjousta (baaripokailut ei kuulu tähän).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?
Sori vaan mutta ei mene noin. Ei kaikki ajattele edes koko asiaa. On myös olemassa monia henkilökohtaisia asoita jotka vaikuttavat päätökseen. Eli eivät kaikki miehet halua panna sinua jos olisit kaunis.
Tämä mielletään heikon miehen ominaisuutana, mut oikeesti se on vahvuus. Itsekin lakkasin juoksentelemasta naisen talutusnuorassa vasta vanhemmalla iällä ja se kertoo juuri omasta vahvuudesta. Tosin naiset eivät pidä henkisesti vahvasta miehestä.