Haluavatko miehet oikeasti seksiä kaikkien kauniiden naisten kanssa?
Miehen iästä riippumatta, vielä keski-ikäisinäkin? Ehkä joku parikymppinen teinipoika, mutta ihan aikuisetkin miehet?
En tarkoita tekoihin ryhtymistä vaan ylipäänsä halua, että ajattelee niin mielessään ja jos tosiaankin tarjoutuisi tilaisuus, niin olisi halukas?
Vai onko se pelkkä myytti?
Jotenkin vaikea uskoa, mutta ajattelinpa kysyä. Ehkä tämä on se isoin ero sukupuolten välillä sitten, jos tuo on totta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eteen tuleva nainen on normaalivartaloinen, kasvoiltaan OK ja 20-50 ikäinen niin lähes kaikkien kanssa tulee kuviteltua seksipuuhia esim. töissä, kaupn kassajonossa, lasten harrastuksissa tms. Tänäänkin projektikokouksessa oli kyllä ajatukset välillä ihan muualla kuin työasioissa.
Ja oman vaimon kanssa seksiä on kuitenkin 2-6 kertaa viikossa. Enkä ole enää ihan poikanen vaan 43-vuotias.
Ja muorit kuvittelevat panesekelevansa sinua, samoin ne karhumaiset miehistä tykkäävät miehet. Niitä saattaa olla sun palavereissakin. Mut niinhän se on että eläimiä me ollaan. Ihmisiksi käyttäytyminen taas on se mikä pitää yllä jonkinlaista järjestystä ja yhteiskuntarauhaa.
Muoreista en sen enempää tiedä. Oma esinaiseni on 58-vuotias eikä minua yhtään haittaa vaikka illalla räpläisikin itseään minua ajatellessaan. Karhumaisia miehiä meillä on muutamia, mutta kaikilla taitaa olla vaimot. Yksi vähän neitimäinen geelitukka hinaajapoika oli myös mutta vaihtoi viime vuonna työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Oikeasti? Tuntuu vaikealta uskoa.
Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myös
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?
Usko tai älä. Haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Oikeasti? Tuntuu vaikealta uskoa.
Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myösTästä tuli mieleeni jonkun naisesta mieheksi siirtyneen trans-henkilön kokemus siitä kuinka hän järkyttyi mielihaluistaan mitä tuli kun aloitti testosteronin oton. Juuri noita villejä mielikuvia ohi kulkevista.
No kyllä mulle naisena ainakin ikä on tehnyt juuri tuota, ei tarvita mitään testosteronia. Ikää nyt 39 ja kyllä noin viikon ajan ovulaation tietämillä panen ajatuksissani lähes jokaisen vastaantulevan miehen kanssa, varsinkin jos yhtään kontaktia otetaan. Mikrotuen nörtti, bussikuski tai opiskelijanuorukainen siinä bussissa vieressä, kaupan (miespuolinen) kassa, naapurin äijät... Jokaiselle olen antautunut ihan huolella.
Se on nimenomaan testosteroni, joka suhun vaikuttaa.
Vaihdevuosia lähestyessä estrogeeni vähenee ja testosteronin vaikutus tuntuu enemmän naisillakin. Munasarjat erittävät sitä. Siksi vanhemmat naiset haluavat enemmän seksiä kuin nuoret.
Mulla oli sama ilmiö, kunnes piti aloittaa hormonikorvauahoito ja se taas vaikuttaa kuten ehkäisypillerit. Vie isommat seksihalut, mutta pitää nuorekkaana +-0. Eli tästä syystä 35-50 v oli sitä kiihkeintä aikaa...
T. N52Entä kun minulla on ollut melkein pitelemätön libido jo 17-vuotiaasta, erityisesti ovulaation aikana olisin voinut kampittaa ensimmäisen vastaantulijan lähimpään puskaan.
Onko sinulla pco? Googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi ahdistamaan helvetisti...
A.olen menossa naimisiin miehen kanssa ja tämän ketjun mukaan se mielikuvan****i kaikki semikauniit ja kauniit naiset läpi.Ajatteleeko se musta sitä enää?
B.olen kaunis.Onko mieheni alkanut olemaan mun kanssa sen takia?
C.kun kuljen jossain,niin miehet miettii mielessään musta tuon kaiken läpi?En halua puhua enää miehille mitään ja olen asiakaspalvelualalla.
Jos tulee avioero,niin en ala enää seurustelemaan kenenkään miehen kanssa.
A: Ajattelee edelleenkin susta(kin) noin.
B: Todennäköisesti ei pelkästään, mutta sillä on isompi vaikutus kuin tunnustaa.
C: Koita ottaa se imarteluna ?
Vierailija kirjoitti:
Miehen iästä riippumatta, vielä keski-ikäisinäkin? Ehkä joku parikymppinen teinipoika, mutta ihan aikuisetkin miehet?
En tarkoita tekoihin ryhtymistä vaan ylipäänsä halua, että ajattelee niin mielessään ja jos tosiaankin tarjoutuisi tilaisuus, niin olisi halukas?
Vai onko se pelkkä myytti?
Jotenkin vaikea uskoa, mutta ajattelinpa kysyä. Ehkä tämä on se isoin ero sukupuolten välillä sitten, jos tuo on totta.
Oikeat miehet. Ei. Mutta olemme katoava luonnonvara koska...
Kun muistaa, että ihminen on yksi ihmisapinalaji, ihmisen seksuaalisuus tulee helposti ymmärrettäväksi. Se on puhdasta biologiaa. Lähtökohtaisesti "jokainen" mies on valmis seksiin melkein "jokaisen" naisen kanssa. (Erilaiset poikkeavuudet yms. yksilöllisyyydet tietysti poislukien). Valinnan siitä, kuka miehistä kulloinkin kelpuutetaan, tekee nainen. Elämän tarkoitus on luoda elämää, ja se edellyttää seksiä. Ihmisten kohdalla sitten erilaiset sosiaaliset ja kulttuurilliset asiat luovat rajoitteita ja hämärtävät tämän perusbiologian usein tunnistamattomaksi ja vaikeasti ymmärrettäväksi.
Tämän kun ymmärtää ja hyväksyy, ihmisten käyttäytyminen tulee paljon paremmin ymmärrettäväksi. Jota kuta asia voi kauhistuttaa, mutta niin se nyt vain on. Se ei ole sinänsä hyvä eikä paha, se paremmin kuin muidenkaan eliölajien kohdalla. Se vain on.
Ei siinä mitään sellasta, naisen kiihottuminen puhtaan visuaalisista havainnoista on vaan tutkitusti niin paljon pienempää, että nainen hyvin harvoin lähtisi panemaan ketään pelkän ulkonäön perusteella. Siksi vain ne hyvin harvat miehet, joilla on todella suuria naisjoukkoja miellyttävä persoona, saavat paljon seksiä tuntemattomilta naisilta.