Haluavatko miehet oikeasti seksiä kaikkien kauniiden naisten kanssa?
Miehen iästä riippumatta, vielä keski-ikäisinäkin? Ehkä joku parikymppinen teinipoika, mutta ihan aikuisetkin miehet?
En tarkoita tekoihin ryhtymistä vaan ylipäänsä halua, että ajattelee niin mielessään ja jos tosiaankin tarjoutuisi tilaisuus, niin olisi halukas?
Vai onko se pelkkä myytti?
Jotenkin vaikea uskoa, mutta ajattelinpa kysyä. Ehkä tämä on se isoin ero sukupuolten välillä sitten, jos tuo on totta.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Miehen iästä riippumatta, vielä keski-ikäisinäkin? Ehkä joku parikymppinen teinipoika, mutta ihan aikuisetkin miehet?
En tarkoita tekoihin ryhtymistä vaan ylipäänsä halua, että ajattelee niin mielessään ja jos tosiaankin tarjoutuisi tilaisuus, niin olisi halukas?
Jotenkin vaikea uskoa, mutta ajattelinpa kysyä. Ehkä tämä on se isoin ero sukupuolten välillä sitten, jos tuo on totta.
No miehelle ei ole tärkeintä naisessa ainakaan henkinen yhteys.
kuka ei haluaisi panna jenni vartiaista tai jennifer lopezia?
Vaikuttaako ajatuksien määrään se, paljonko mies itsetyydyttää ja kuinka tärkeänä ylipäätänsä pitää seksijuttuja? Esim joku on hirveässä puutteessa jos ei saa joka päivä seksiä/tyydytystä. Ajatteleeko tällainen ihminen myös enemmän seksiä kaikkien naisten kanssa vai onko sillä kerran kahdessa viikossa seksiä-tyypillä yhtä paljon ajatuksia? Eli yleistäen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että mieheni kouluttautui naisvaltaiselle alalle. Voi mielikuvanussia työkavereitaan 8 tuntia päivässä, eikä haittaa, vaikka kotona ei olisi mitään kiihottavaa katseltavaa. Nice to know, taidan ryhtyä ikuiseksi poikamiestytöksi ja hommata pari kissaa. Miehet on kuvottavia.
Ajatuspoliisista päivää! Kyllä on selkeästi nyt väärät asiat mielessä miehellä. Tuskin miehesi mitään töitä ehtii tehdäkään, kun hän vain ajattelee irstailua työkaveridensa kanssa.
Olisko mitään, jos järjestäisit jotain kiihottavaa sinne kotiin?
Tässä nähdään mihin nykynaisten toiminta on johtanut.
Mikäli miehen vaimo osoittaisi kunnioitusta miehelle, vaalisi pariskunnan yhteistä suhdetta kaikin tavoin, ei sättisi miestään jatkuvasti, pitäisi kodin ilmapiirin lämpimänä ja rakastavana, silloin miehelle ei tulisi mieleenkään kiihottua muista naisista.
Mutta jos pariskunnan välillä ei ole mitään syvempää yhteyttä, jatkuvaa riitelyä jne., silloin mies on fyysisten halujensa vietävänä kun kotona ei ole mitään arvostettavaa.
Vielä pahempaa on jos mies saa sieluyhteyden toisen naisen kanssa. Vaimo jätetään hyvin äkkiä. Mikä kertoo siitä ettei miehellä ole sieluhteyttä oman vaimonsa kanssa.
Tänä päivänä naiset on helppo jättää kun ei ole minkäänlaista syvempää yhteyttä naisen ja miehen välillä. Sen hinnan feministit joutuvat maksamaan 'itsenäisyytensä' ja 'riippumattomuutensa' takia.
arkkipiispaMäkinen kirjoitti:
kuka ei haluaisi panna jenni vartiaista tai jennifer lopezia?
KAukaa viisas ei halua joutua tilanteeseen joka poikii muunlaistkin jatkoa. Vain hölmö kuvittelee että tämä seksi oli nyt se koko juttu. Toki voi sanoa että tämä on vain yhdenyön kerta mutta, koskaan et tiedä mihin sotkuun joudutkaan. Vitulla päähän taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että mieheni kouluttautui naisvaltaiselle alalle. Voi mielikuvanussia työkavereitaan 8 tuntia päivässä, eikä haittaa, vaikka kotona ei olisi mitään kiihottavaa katseltavaa. Nice to know, taidan ryhtyä ikuiseksi poikamiestytöksi ja hommata pari kissaa. Miehet on kuvottavia.
Miehet on miehiä, vaikka te kuinka haluaisitte toisin. On ollut ja tulee aina olemaan.
Suuntaus on vaan se, että miehet ei sais olla enää miehiä koska tasa-arvo. Miehen biologiakin pitäs muuttaa naisen vastaavaksi. Tätä se feminismi teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Oikeasti? Tuntuu vaikealta uskoa.
Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myös
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?Missä tynnyrissä sä olet elämäsi oikein elänyt?
Youtubesta voit katsoa aiheesta Social Experimenttejä, jos kovasti mietityttää. Yhdessäkin nätti likka kysyy sadalta mieheltä kadulla, että lähdetäänkö panemaan, ja 99 vastaa, että kyllä lähdetään. Yksi 70v papparainen ei suostunut ja alkoi sättimään, liekö ollut homppeli tai muutoin estynyt uskovainen tai jotain.
Olikohan näin oikeasti ? Jos joku tuollainen kysyjä tulisi,niin ainakin minä epäilisin heti,että kyseessä on joku ryöstöyritys ja ns. houkutuslinnun käyttö tms. tai että nainen on saanut jonkun sukupuolitaudin ja haluaa nyt kostaa levittämällä sitä kaikkiin.
Juurikin näin, mä haluaisin uskoa, että miehillä olisi vielä aivot tallella, eivätkä menisi pelkästään primitiivisten halujen ja peniksensä perässä. Valitettavasti moni mies oikein haluaa todistaa, että olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Eli jos olen kaunis nainen, niin voin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki näkemäni miehet haluaisivat panna vähintään mielessään? Tämä kuulostaa vähän liian uskomattomalta. Ja creepyltä myös
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?
Jos mies ei näkisi naisessa mitään fyysisesti vetävää,yhtä hyvin voisi olla vain miesten kesken.Harvat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?Missä tynnyrissä sä olet elämäsi oikein elänyt?
Youtubesta voit katsoa aiheesta Social Experimenttejä, jos kovasti mietityttää. Yhdessäkin nätti likka kysyy sadalta mieheltä kadulla, että lähdetäänkö panemaan, ja 99 vastaa, että kyllä lähdetään. Yksi 70v papparainen ei suostunut ja alkoi sättimään, liekö ollut homppeli tai muutoin estynyt uskovainen tai jotain.
Olikohan näin oikeasti ? Jos joku tuollainen kysyjä tulisi,niin ainakin minä epäilisin heti,että kyseessä on joku ryöstöyritys ja ns. houkutuslinnun käyttö tms. tai että nainen on saanut jonkun sukupuolitaudin ja haluaa nyt kostaa levittämällä sitä kaikkiin.
Tuo video on kyllä todettu näytellyksi/feikiksi aika päivää sitten.
Uskon kyllä silti että luku olisi huomattavasti parempi naisella kuin miehellä.
Vierailija kirjoitti:
No siitä taas puhe mistä puute. Ei vähempää vois kiinnostaa.
Hämmentävän ristikkäisiä ajatuksia tässä ketjussa.
Ehkä osalla on heikompi libido kuin toisilla?
Tai sitten huono itsetunto aikaansaa, ettei uskalla edes haaveilla seksistä liian kauniin kanssa?
Vaikuttaako siis se, että näyttääkö nainen helpolta vai vaikeasti saavutettavalta? Että ovatko miehet kiinnostuneempia helpomman näköisistä ja niistä nsisista, joiden huomaavat olevan kiinnostuneita seksistä heidän itsensä kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet vain ovat elimensä vietävissä.
Kyllähän tästä nyt on todisteita julkkismiehissäkin (se murretta vääntävä hevari jostai Joensuusta?)
Sitten on miehiä, joilla on todella heikko libido.
Miehen seksihalu ei liity mitenkään naisen HENKISIIN ominaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Mutta ei, en silti voi uskoa sitä. Eikö olosuhteet vaikuta mitenkään? Esim baarissa haluaisi, mutta ei esim työpaikalla? Entä jos tuntee ko naisen, kai persoona vaikuttaa ratkaisevasti, että haluaisiko sen kanssa seksiä, vai ihan pelkkä ulkonäkö?Jos mies ei näkisi naisessa mitään fyysisesti vetävää,yhtä hyvin voisi olla vain miesten kesken.Harvat ovat.
Nähdä fyysisesti vetävää/kautta panna on myöskin kaukana toisistaan, ihan riippumatta sukupuolisista suuntauksistasi.
Nyt alkoi ahdistamaan helvetisti...
A.olen menossa naimisiin miehen kanssa ja tämän ketjun mukaan se mielikuvan****i kaikki semikauniit ja kauniit naiset läpi.Ajatteleeko se musta sitä enää?
B.olen kaunis.Onko mieheni alkanut olemaan mun kanssa sen takia?
C.kun kuljen jossain,niin miehet miettii mielessään musta tuon kaiken läpi?En halua puhua enää miehille mitään ja olen asiakaspalvelualalla.
Jos tulee avioero,niin en ala enää seurustelemaan kenenkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi ahdistamaan helvetisti...
A.olen menossa naimisiin miehen kanssa ja tämän ketjun mukaan se mielikuvan****i kaikki semikauniit ja kauniit naiset läpi.Ajatteleeko se musta sitä enää?
B.olen kaunis.Onko mieheni alkanut olemaan mun kanssa sen takia?
C.kun kuljen jossain,niin miehet miettii mielessään musta tuon kaiken läpi?En halua puhua enää miehille mitään ja olen asiakaspalvelualalla.
Jos tulee avioero,niin en ala enää seurustelemaan kenenkään miehen kanssa.
Sopii varmasti kaikille ihan hyvin. Kiitos ja goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat tietenkin.
Juurikin näin, mä haluaisin uskoa, että miehillä olisi vielä aivot tallella, eivätkä menisi pelkästään primitiivisten halujen ja peniksensä perässä. Valitettavasti moni mies oikein haluaa todistaa, että olen väärässä.
Eihän tässä nyt halujen perässä olla menossa minnekään. Ajatuksia on vähän hankala kahlita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on miehiä, vaikka te kuinka haluaisitte toisin. On ollut ja tulee aina olemaan.
Suuntaus on vaan se, että miehet ei sais olla enää miehiä koska tasa-arvo. Miehen biologiakin pitäs muuttaa naisen vastaavaksi. Tätä se feminismi teettää.
Aika hyväuskoista uskoa vanhoja oletuksia.Miesten ja naisten libido on todettu ajat sitten yhtäläiseksi.Ero sen ilmaisuun on ainoastaan kulttuurisidonnaista.Käytä aivoja tässä,niin ymmärrät varmasti itsekin,että homo sapiensin sukupuoli ei paljoakaan vaikuta biologiaan ellei mietitä fysiologiaa ja siinäkin vain osittain.
Öö.. siis miksi ei haluaisi? Miksi joku haluaisi ruman naisen kanssa seksiä?
Sinkkumies
Minä en. Todella kaunis nainen saa minut hieman epävarmaksi ja ja oletan yleensä että tuo ei edes haluaisi jutella minun kanssa. En siis kuluta aikaa ja ajatuksia "liian" kauniisiin naisiin.