Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon pyytäisit rahaa äidiltäsi jos hoitaisit 5 päivää pikku siskoasi?

Vierailija
06.07.2008 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIkkusisko olisi tervetullut meille viikoksi kylään, siis jos mulla olisi pikkusisko. Pikkuveljet ovat meillä olleetkin.

Vierailija
2/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sattuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta halusin nyt varmistaa, mitä ap ajaa tällä takaa.

Eli jos olisin n. 16-19v ja katsoisin pikkusiskoa, niin kehtaisin pyytää sen 5-10€, MUTTA jos olisin 30v. niin kuin olenkin, niin en pyytäisi yhtään mitään.

t.3

Vierailija
4/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinulla noin pieni pikkusisko, että sitä pitää oikein vahtia?

Omalta äidiltäni en pyytäisi mitään, koska hänkin katsoo omia lapsiani välillä ja ihan ilmaiseksi. Omalle lapselleni saattaisin maksaakin n. 5-10€ + ruokarahat per päivä, jos joutuisi pikkusiskoaan katsomaan.

Vierailija
5/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko maksaisitte jos sukulaisenne hoitaisi viikon lastanne. Taas menee vastaukset ihan ristiin. Tää av on uskomaton paikka!!

Vierailija
6/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä makseta perheen sisällä rahaa palveluksista, minusta se olisi outoa. Jos olisin teini-ikäinen, äiti saattaisi antaa vähän rahaa tuollaisesta. Mutta kun olen aikuinen, en edes kehtaisi ottaa vastaan.

Vierailija
7/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko maksaisitte jos sukulaisenne hoitaisi viikon lastanne. Taas menee vastaukset ihan ristiin. Tää av on uskomaton paikka!!

Olen samaa mieltä!!!!!!!!

Vierailija
8/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis aika iso ikäero nuorempien siskojeni kanssa. Heti kun muutin pois kotoa niin pyysin yökylään. Enkä todellakaan mitään maksua ota, vaikka äitini joskus on pyytänytkin, että otan siskoni tänne, jos itse on vaikka lähtenyt reissuun. Minusta ne yökyläilyt on ollut hauskoja ja ainakin itsestäni on tuntunut, että nämä lähentävät meitä sisaruksia kun ei muuten enää saman katon alla asuta.

Ja nykyisinhän on sitten välillä toisinkin päin eli meidän lapsi on siellä hoidossa, jos me käymme vaikka risteilyllä. Eli puolin ja toisin otetaan hoitoon!

Vierailija
9/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaasta on jo sen verran lapsenhoitoapuakin, ja niin vähän vaivaa, että ilokseni ottaisin luokseni 5pväksi. Tosin, jos suunnittelisin jotain retkeä, esim. huvipuistoon, pyytäisin kyllä rahat pikkusiskon rannekkeeseen.

Vierailija
11/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtii kolmea pienempää sisarustaan (4-7 v) viiden päivän ajan.

Vierailija
12/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rahaa tällaisesta voi pyytää lähinnä kotona asuva teini (joka ei siis vielä ole itsenäinen ja asu omillaan ja jolle vanhemmat muutenkin antavat rahaa). Jos on jo aikuinen ja asuu omassa kodissaan, voi sinne ottaa pikkusisaruksia kylään ihan ilman kovausta.

Vierailija
13/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvin noloa ruinata äidiltä rahaa vielä 35-vuotiaana!

Vierailija
14/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylään samaksi aikaa?

Vierailija
15/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytäisi, mutta ottaisin tietysti jos tarjotaan. siis rahaa siihen siskon elättämiseen.

Vierailija
16/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuilla. Mulla on parempi palkka kuin äidilläni ja joskus jätän ottamatta rahat jota hän tarjoo.

Vierailija
17/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoitoon" niin annan ruokarahaa ja käyttörahaa jos menevät esim. huvipuistoon tai shoppailemaan.

Vierailija
18/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka lauantai 80-90-luvuilla. Siskoni oli tuolloin 3-10-vuotias ja itse olin 9-v vanhempi. Mutta kun hoisin veljenpoikaani (noin 2 -vuotias) ap:n ikäisenä päiviä, en luonnollisesti pyytänyt mitään rahaa. Tietenkään...

Vierailija
19/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa tuputtaisi voisi antaa ruokarahaksi pienen summan ei kuitenkaan mitään palkkaa tulisi ottaa.

Kyseessä sentään oma perheenjäsen.

Vierailija
20/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos johonkin huvipuistoon vaikka viet niin sellaset kustannukset.

ruokarahakin riippuu ihan siitä minkä ikänen muksu kyseessä. pieni lapsi kun ei syö paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan