Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon pyytäisit rahaa äidiltäsi jos hoitaisit 5 päivää pikku siskoasi?

Vierailija
06.07.2008 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tokalle menevä pikkusisko, ikäeroa meillä 16v. Ja oma perhe lapsineen on mulla jo myös.

Minä voin hoitaa siskoani ilmaiseksi, koska vanhempani voivat hoitaa meidän lapsia ilmaiseksi (vaikka tätä hoitotapaa käytetään noin 2krt vuodessa).

Kun vielä asuin vanhempieni kanssa, velotin siskoni hoidosta 5€/h. Tuo taksa oli vanhempien kanssa yhdessä sovittu, ja tuli tavallaan korotuksena onnettomaan kk-rahaani (20€/kk)

Vierailija
22/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, tosin pikkusisko on jo 17-vuotias...

En luonnollisesti mitään.

Jos rahaa tuputtaisi voisi antaa ruokarahaksi pienen summan ei kuitenkaan mitään palkkaa tulisi ottaa.

Kyseessä sentään oma perheenjäsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en edes hoitaisi koska äitini on mulkku eikä ole koskaan auttanut minua mitenkään. En siis hoitaisi, MUTTA pikkusisko (jos sellainen olisi) voisi olla meillä milloin vain. Jos minulla ei olisi varaa ylimääräistä suuta ruokkia, sitten sanoisin siitä äidilleen.

Vierailija
24/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 24vuotias ja yhden lapsen äiti ja pikkusisko olisi 10-vuotias

ap

Jos äitisi on hoitanut omaa lastasi, minkä verran hän on sinulta veloittanut?

Vierailija
25/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin opiskelija, työtön tai muuten erittäin pienituloinen toivoisin, että äitini maksaisi ruokarahaa ja korvaisi muut mahdolliset kulut (huvipuisto, elokuva tms.) - varsinaista palkkaa en odottaisi 10 vuotiaan pikkusiskon kanssa viettämästäni ajasta.

Vierailija
26/26 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oma nuoreni hoitaa pikku sisariaan ja minä annan mielelläni rahaa.

Koska tarvitsee sitä kipeästi ja haluan auttaa. Näin kaikille mukavampi kun sen on ikäänkuin ansainnut. Jos minulla ei olisi rahaa, isosisar hoitaisi varmaan ilmaiseksi.

Meillä tämä menee myös niin, että kun vien äitiäni kaupoille autolla niin äitini antaa bensarahaa. Bensaa tuohon matkaan tuskin paljoa menee mutta näin hänellä on ikäänkuin tekosyy antaa vähän ylimääräistä mikä menee (monesti) nuorten menoihin.

Ikinä en pyytäisi tuota rahaa ja niin monta kertaa on äiti suuttunut kun en ole ottanut vastaan joten näin se meillä menee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi