Hauskimmat ja ärsyttävimmät kokemukset tilanteista, joissa joku suuttuu tai pahoittaa mielensä aivan olemattomista asioista!
Tällaista ketjua en muista AV:lla nähneeni, vaikka muuten tämä onkin ollut mahtava paikka bongailla ihmisten käyttäytymisen absurdeimpia piirteitä. Aloittakaamme!
Kommentit (833)
Tuttava suuttui kun sai kuulla, ettei isäni olekaan se henkilö jonka hän luuli olevan. Oikea isäni asui toisella paikkakunnalla ja jostain kumman syystä tämä tuttava oli ajatellut että isäpuoli eli siis pikkusisarukseni isä olisi myös minun isäni. Syytti huijaamisesta ja valehtelusta kun asia tuli ilmi.
Entinen miesystävä (paino sanalla entinen)...olimme Espanjassa lomalla. Tai ei voi puhua lomasta, reissu oli kaikin tavoin yhtä helvettiä. Maksoimme lennot, hotellin ja autovuokran puoliksi, minun vaatimuksestani. . Kaverilla oli rahaa, mutta hän oli myös todella saita. Ilmeisesti puoliksi maksaminen ärsytti niin paljon, että halusi kompensoida kuluja. Aina kun käytiin syömässä tai ostoksilla, piti itsestään selvänä, että minä maksan kaiken. Toisen päivän iltana ihmettelin hänelle ääneen, että miksi minun pitää koko ajan maksaa kaikki? Alkoi ärsyttää sen verran, että sanoin että nyt loppuu minun korttini vinguttaminen, että maksa itse omat kulusi. Mies sai kauhean raivarin. Kiljui kuin mielipuoli ja kirosi, että hänen rahankäytöstään ei tarvitse valittaa ja muuta aivan käsittämätöntä. Sitten haukkui minut ja kotona olevan lapseni. Sanoi vielä, että älä luule itsestäsi liikoja, ei sulla ole mitään mahiksia jos yksin jäät. Haukkui minua koko tunnin automatkan, oli niin raivoissaan. Kun pääsimme hotellihuonelle, sanoi menevänsä kylppäriin soittamaan salarakkaalleen (näin oikeasti tekikin, sain tietää jälkikäteen). Semmoinen loma.
Vierailija kirjoitti:
Sisareni oikeuttaa muun muassa omaansa ja lapsensa sukumökin käyttöä parhaaseen kesäaikaan sillä, että hän käy ensin tekemässä mökillä jonkun askareen - (näihin talkoisiin ei ikinä kutsuta muita kuin hänet ja lähiklaaninsa).
Sitten kun joku muukin haluaisi esim heinäkuussa tai juhanuksena mökkeillä niin hän räyhää siitä iäkkäille sukulaisille kuinka hänellä on etuoikeus. Jos joku muu peruu oman vuoronsa tai käväisee esim pari päivää välissä muualla, näistä vapautuvista päivistä pitäisi ensitilassa ilmoittaa hänelle tai jälkeläisilleen koska syyt x, y ja z- ja koska he ovat tehneet siellä niin paljon sitä tätä ja tuota...(Turhiakin juttuja).
Luonnollisesti muiden tekemiset on aina väärin tai niitä ei huomioida ollenkaan.
Narsistin määräysvaltaan ei kukaan halua joutua ja siksi monet sukulaiset ovat lopettaneet mökin käytön. Siihenhän narsku pyrkiikin...
Jos joku kehtaa kysyä esim juhann
Ai kun meikäläinen Nauttisi Tuosta Erittäin Valikoivalla Kuulolla. Oikein Tutisen Tätä Lukiessa! Laittaisin Myös Mökin Myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut kesätöissä yhdessä yrityksessä, jossa oli työntekijöitä useampi kymmen. Vikana päivänä vein itse leipomiani korvapuusteja tarjolle. Yksi nainen josta en tiennyt edes nimeä kysyi minulta, että ovatko puustit gluteenittomia. Valittelin, että eivät ikävä kyllä ole, ihan tavallisia ovat. Nainen sanoi minulle selvästi tosi vihaisena, että "NO KUULE, SIIHEN OON TOTTUNUT" ja lähti huoneeseensa.
Mä vastaan näihin aina epäkohteliaasti jotain "ei näitä ole pilattu parin vammaisen takia", enkä rupea ruokkimaan näiden mielensäpahoittajien käyttäytymistä.
ps siksi kai työpaikan naiset minua vihaavatkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen kerran elämässäni epilepsiakohtauksen 32v. Tilanne oli itselle jälkeenpäin pelottava kun sairaalassa ymmärsin tapahtuneen ja olin epävarma tulevaisuuden suhteen. Ensimmäiset selkeät muistikuvat on sairaalasta, kun mieheni suuttui minulle verisesti koska joutui yksin hoitamaan lapset ja kodin kun minä vaan makaan sairaalassa. Huusi ja mesosi siihen malliin, että hoitaja joutui kutsua vartijan apuun. Oli sellainen vätys että en koskaan häneltä apua saanut arjen asioissa. Nyt kaikki jäi miehen kontolle ja minä olin paska ihminen. Töissäkin sain enemmän ymmärrystä ja tukea tilanteeseen. Jätin miehen ja otin lapset mukaan. Sain selkeyttä ja turvaa elämään ystäviltä ja perheeltä
Mun mies oli samanlainen ja itselle kävi vastaavanlainen tapaus, että kaikki jäikin viikoksi miehen harteille. Ei hän tosin meuhkannut sairaalassa, mutta 2kk ajan joka päivä kuuntelin
Menin aikoinaan naimisiin Kaatumatautia Sarastavan Naisen kanssa. Paljastui kun löysin pilleripurkkeja Kovin Oudosta Paikasta. Kaslistina Kallion piirissä kaivellu minun rikosrekisteriä. Olikohan siellä sakko auton jarruista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän vauva oli poika, vaikka ultrassa veikattiin tytöksi. Pari kuukautta aiemmin tytön saanut kaveri kilahti ja suuttui mielettömästi mulle, kun hänen tyttö ei saakaan ikuista ystävää tästä meidän lapsesta, kuten hän oli haaveillut. Oli jo suunnitellut jtn yhteistä valokuvaustakin vauvoille (on siis itse kuvaaja), että voisivat sitten aikuisina ihmetellä, että onpas pienestä asti oltu ystäviä... Ja oli ostanut meidän tytölle syntymälahjaksi samanlaiset vaatteet kuin heidän tytöllä oli kotiutuessa :o
Tämän myötä meni välit. oli kyllä nuutenkn "vähän" erikoinen ja hankala persoona tämä ex- kaveri....
Täsä tuli mieleen kun itse kilahdin kun olin ostanut avomiehelle uuden salkun töihin joululahjaksi ja kun se oli vielä piilossa , niin huomasin eteisessä uuden kalliin salkun. Aloin huutaa että mikä hemmetti tämä on!? Mies sanoi sen olevan aikainen joululahja siskolta, joka oli poiketessaan tuonut. Minä aloin itkemään ja riehumaan kun miten se sisko kehtasi ostaa kysymättä minulta mitä minä aion ostaa tai mitä mies tarvitsee. Avomies ei varmaan vieläkään tajua mikä sai kohtauksen aikaiseksi ja nyt minua huvittaa kun otin asian niin raskaasti. Puolustuksekseni sanon että avomiehelleni on maailman vaikeinta keksiä hyvää lahjaa ja salkku olisi tosiaan ollut hyvä ja nyrppi kun se siskon ostama oli kalliimpi. Oman ostamani kävin vaihtamassa ja harmi vaan paljon huonompaan lahjaan.
Taidat kilahdella useinkin, ja ilman syytä, koska kehtaat kertoa tämmöisiä. Tämähän on sinulle arkipäivää, eikö?
Normaali, terve aikuinen olisi kysynyt salkusta, ihastellut sitä jne ja vähin äänin vaihtanut oman lahjan toiseen.
Ihme, että miehesi viitsii katsella sinua. Käytöksesi on taatusti aina tuollaista kilahtelua, sillä jos ei olisi miehesi olisi todellakin huolestunut mikä sinulle yhtäkkiä tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tuli irti ollut koira joka alkoi murista ja haukkua minulle. Vedin siltä kurkun auki aina mukana olevalla veitsellä ja omistaja suuttui tästä.
Missä koira, siellä ongelma!
Ensin piski.Sitten ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi näitä kummia raivareita selittää se, että on vihainen jostakin aikaisemmin sattuneen ihan muun ihmisen käytöksen vuoksi eikä ole reagoinut siihen. Muhiva huonotuulisuus sitten purskahtaa pienestäkin ja ihan epäloogisesti ja kohdistua viattomaan ihmiseen. Selityksenä voi joskus myös olla pitkäaikainen nyreys ja sietäminen jonkun ihmisen toilailuja tai asenteita kohtaan ja sitten valvomatta olevasta alitajunnasta ryöpsähtääkin yhtäkkiä asianomaisen itsensäkin yllätykseksi jokin sekopäinen kilahdus.
Tämä. Itselläni yksi läheinen käyttäytyi vuosikausia tosi törkeästi minua kohtaan, tiesi kyllä varmasti loukkaavansa, mutta kaikki naamioitiin vitsiin, jota minä sitten huumorintajuttomana en ymmärrä (pilkaten siis ominaisuuksiani, taitojani, ulkonäköäni jne).
En vaan pysty enää olemaan hänen kanssaan tekemisissä. Sitä pahaa mieltä on kertynyt niin pa
Pahempaa Pahempi Masokisti Kuuntelee Useamman kerran.
https://x.com/metsahanu/status/1950159875603931239?s=48&t=Wxr9VOldsjTuy…
Tässä näette raivohullun naisen.
Näillä netin keskustelupalstoilla se on ihan perus kauraa, että kun joku sanoo johonkin asiaan juuri niinkuin se todella on, niin aina joku trikkeröityy ja vetää sitten siihen kateus- tai katkeruuskortin, vaikka kommentissa ei ole yhtään mitään katkeruutta tai kateutta. On todellisuudessa vain totuus sanottu suoraan niinkuin se on, mutta kun se ei ole kaikkien päässä niin. Mutta kun ihminen tulkitsee asioita ja käyttäytyy sen mukaan, miten on oppinut tulkitsemaan ja käyttäytymään. Syyttelee sitten toista kateudesta ja tai katkeruudesta, mikä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Nykyään on muuten uskomattoman paljon epäsuosittuja mielipiteitä.
No esim. se että vihastuu siitä, että on joutunut törkeiden rikosten kohteeksi.
Anna olla. Mitä pienistä.
Entäs jos ei anna olla?
Vaikka ei voi tekijöitä asettaa syytteeseen tai telkien taakse, niin häpeä on paras rangaistus.
Joskus vaikka tietää, että on rikollista tekeillä tai valehtelua, niin antaa sen vsin olla. Tekijät hihkuu, että eikö se tiedä? Eikö ole huomannut? Häpeä on tekijöille suurempi mitä enemmän pitkälle menevät.
Vihdoin voi paljastaa ja sanoa:, katsokaa, jatkoivat vuosikausia. Vardinkin kun mukana yhteiskunnan johtopaikoilla olevia, niin häpeä on paras rangaistus.
Niin, eivätkö tekijät häpeä?
Varmasti, mutta esittävät että ei. Tietävöt ettäon on joukko, jotka asioiden paljastuttua halveksivat heitä syvästi. Nyt rarkoitan rikoksia, jotka lakikirjankin mukaan on rikoksia.
Olenkin näköjään vuosien saatossa kahteen kertaan kertonut isästäni, joka suuttui siitä miten pieni vaatekoko minulla oli. Tuli mieleen lisää hänen vaahtoamisiaan, joten tässä lisää.
Raivostui jos suljin kotona suihkun shampoon levityksen ajaksi. Kuunteli oven lävitse ja alkoi huutamaan. Suuttui myös jos satuin olemaan vessassa hänen palattuaan kotiin jostain.
Sain kuulla usein huutoa ja haukkuja siksi, etten osannut valokuvata yhtä hyvin kuin hän. Hänellä 15 vuoden ammattilaisen kokemus, minulle oli paria asiaa näyttänyt hätäisesti.
Minun vastuullani oli kaikki kotityöt: siivous, kokkaus, suurin osa kauppareissuista ja pikkusisarukseni hoito. Hän röhnötti työttömänä kotona sotkua kylvien ja rääkyi jos en tarpeeksi nopeasti siivonnut hänen jälkiään. Kerran olin taas imuroimassa ja tökkäsin johdon pistorasian ylimpiin reikiin. Isä näki tämän ja alkoi kurkku suorana sohvalta karjua, miten laiska p*ska olen kun en jaksa kumartua vähän lisää ja tökkäistä niihin alimpiin reikiin.
Perunat piti kuoria lavuaariin samalla kun hana sylkee täysillä kylmintä mahdollista vettä sormille. Epämiellyttävää ja -käytännöllistä kun lavuaari vain tukkiutui vähän väliä. Kerran yritin kuoria astian yllä (josta ne oli helppo kipata roskikseen) ja sain melkein turpiini.
Laitoin ensimmäistä kertaa makaronilaatikkoa hänen tulostamansa ohjeen mukaan. Ohjeessa käskettiin käyttämään joko munamaitoa tai lihalientä. Erehdyin tiedustelemaan kumpaa hän halusi minun käyttävän ja sain keuhkojen täydeltä huutoa kuinka olen s*atanan idiootti kun en ikinä tajua mitään. Hetken meuhkaamisen jälkeen hän suostui paljastamaan, että halusi seoksen lihaliemestä JA maidosta. Tästä kun oli päästy yli alkoi rääkyminen, miten musersin lihaliemikuutiota väärin.
Kaikki vaatteeni olivat tosiaan hänen määrämiään ja lopulta minulta löytyikin puseroiden suhteen ainoastaan kauluspaitoja. Niiden silittämisen suhteen kävi joka kerta samoin: kun otin silitysraudan ja -laudan esiin, isä ilmestyi silmät kilittäen viereen tuijottamaan. Ensimmäistä paitaa ehdin silittää keskimäärin 3 sekuntia kun alkoi huuto etten osaa tehdä sitä oikein. Hän sitten aina riuhtaisi raudan kädestäni ja silitti kaikki huimat 4 paitaani koko ajan minua laiskaksi idiootiksi haukkuen. Hän oikein kyttäsi, milloin laitoin paidat pesuun ja painosti pesemään niitä useammin.
Hiustyylini oli myös hänen päättämänsä eli olkamittaiset hiukset. Samalla hän kuitenkin raivosi, miten niiden pesu kesti liian kauan, hänellä meni minuutti omiinsa. Se että minulla oli 10 kertaa enemmän tukkaa ei ollut mikään oikea syy. Olin kuulemma taas kerran vain laiska kun hän oli nopeammin valmis kun kävimme uimahalleissa.
Uimassa käyminen oli muutenkin kamalaa. Menin tietysti pikkusiskoni kanssa naisten puolelle mikä häiritsi isää kun hän ei päässyt näkemään mitä tein tai sanoin. Hän halusi etsiä meille uimahallin, jossa olisi perhepukkari eli sellainen minne olisimme kaikki menneet riisutumaan ja peseytymään. (Teinitytölle maailman ahdistavin tilanne!) Hän oli myös ehdoton siinä, että en kääntäisi kirjaimellisesti sekunniksikaan katsetta pikkuveljestäni kun hän opetti siskoa uimaan. Kerran erehdyin katsomaan muualle 7 sekuntia (hän laski) kun uimalassa kuului kova pamahdus. Kotona sain satikutia kun olin "saattanut hänet kuolemanvaaraan". Mitä nyt veljelläni oli kelluva uimapuku, kellukkeet ja kannattelin häntä vielä kainaloista. Veliparka oli kuitenkin usein isän jäljiltä mustelmilla minun oltuani koulussa.
Isä suuttui siitä, että joutui ostamaan minulle kuukautissuojia. Oli kuulema liian noloa. En kuitenkaan saanut itse käydä ostamassa niitä "ettei kulu liikaa rahaa". Hän toi aina paketin halvimpia ja ohuimpia pikkuhousunsuojia, joita piti laittaa vähintään 6 kpl kerralla, ettei tullut menkat housuista läpi. Siitäkin tuli keuhkoamista.
Häneltä löytyy autisminkirjon diagnoosi, mutta niin löytyy minultakin ja puolelta muista sukulaisista eikä kukaan muu huuda kurkku suorana ja uhkaa väkivallalla jos muut haluavat tehdä asioita eri tavalla. Kellään muulla ei ole tarvetta kontrolloida, alistaa ja rankaista läheisiään.
Lähteä kansanedustajan palkkioiden juostessa pääministerin pyynnöstä vetämään kolmen päivän rännit festareille. Sitten joku tulee salakuvailemaan ja laittaa videon tubeen. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Uimassa käyminen oli muutenkin kamalaa. Menin tietysti pikkusiskoni kanssa naisten puolelle mikä häiritsi isää kun hän ei päässyt näkemään mitä tein tai sanoin. Hän halusi etsiä meille uimahallin, jossa olisi perhepukkari eli sellainen minne olisimme kaikki menneet riisutumaan ja peseytymään. (Teinitytölle maailman ahdistavin tilanne!) Hän oli myös ehdoton siinä, että en kääntäisi kirjaimellisesti sekunniksikaan katsetta pikkuveljestäni kun hän opetti siskoa uimaan. Kerran erehdyin katsomaan muualle 7 sekuntia (hän laski) kun uimalassa kuului kova pamahdus. Kotona sain satikutia kun olin "saattanut hänet kuolemanvaaraan". Mitä nyt veljelläni oli kelluva uimapuku, kellukkeet ja kannattelin häntä vielä kainaloista. Veliparka oli kuitenkin usein isän jäljiltä mustelmilla minun oltuani koulussa.
Isä suuttui siitä, että joutui o
Miksi ei voinut olla samassa pukkarissa isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin kaverin muija meni naama ihan norsun vitulle ku sanoin että äijä sais kauniimpia naisia ku mikä sillä nyt on. :D
Minä olisin napauttanut kyllä tuohon, että: Juu, kauniimpia varmasti, muttei kylläkään fiksumpia!
Oisin sanonut että sun turvallasi ei mitään pysyvää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä suuttui siitä, että joutui oMiksi ei voinut olla sam
Olisitko sinä halunnut olla teininä vastakkaista sukupuolta olevan vanhempasi kanssa alasti samassa tilassa? Ei olisi ollut yhtään kiusallista ja ahdistavaa? Sinusta on ihan normaalia, että isä haluaa nähdä teinityttärensä ilman vaatteita ja vahtia peseytymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä suuttui siitä, että joutuiOlisitko sinä halunnut olla teininä vastakkaista sukupuolta olevan vanhempasi kanssa alasti samassa tilassa? Ei olisi ollut yhtään kiusallista ja ahdistavaa? Sinusta on ihan normaalia, että isä haluaa nähdä teinityttärensä ilman vaatteita ja vahtia peseytymistä?
Eiköhän tämä riipu ihan perheestä ja siitä mihin on totuttu.
Itse en ole kokenut ongelmaksi esimerkiksi käydä saunassa isäni kanssa, teininäkään, mutta ymmärrän että toisissa perheissä ei ole esimerkiksi käyty eri sukupuolta olevan vanhemman kanssa saunassa enää lapsuusajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävämpiä on naisten suuttumiset. Jos et tiedä mistä suutuin en aio sitä sinulle kertoakaan. Aha... No, mökötä sitten.
Sama. Ärsyttää miesten suuttumiset, kun eivät kerro, miksi alkoivat murjottamaan yhtäkkiä. En ole ajatusten lukija. Lapsellisia oikuttelijoita aikuiset miehet.
Enpä ole törmännyt tai kuullut miehestä joka olisi jättänyt kertomatta mikä on vikana. Naisissa sen sijaan suurin osa harrastaa tuota. En sano kaikki koska se ei ole totta.
Et näköjään ole tavannut minun isää. Jos järjestettäisiin tyhjästä suuttumisen ja mökötyksen mm-kisat, hän voittaisi joka vuosi.
Sama mun isä. Se oiskin mielenkii
Mun äiti pitää joskus parin viikonkin mittaisia mykkäkouluja. Istuu kädet sylissä hämärässä ja huokailee. Valmistaa ruoat ja kattaa ja siivoaa pöydän, mutta ei syö muun perheen kanssa. Sitä jatkuu, kunnes hän saa tahtonsa läpi.
Epävakaa persoonallisuushäiriö on usein syy tällaiseen. Samoin kuin muihinkin silmittömiin, aiheettomiin raivareihin ja mielensäpahoittamisiin