Hauskimmat ja ärsyttävimmät kokemukset tilanteista, joissa joku suuttuu tai pahoittaa mielensä aivan olemattomista asioista!
Tällaista ketjua en muista AV:lla nähneeni, vaikka muuten tämä onkin ollut mahtava paikka bongailla ihmisten käyttäytymisen absurdeimpia piirteitä. Aloittakaamme!
Kommentit (833)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni toi uuden tyttöystävänsä eka kerran käymään. Etukäteen eivät ilmoittaneet mitään tulostaan. Meillä oli just ruoka-aika joten tarjosin tietysti myös heille. Ruokana sattui olemaan lasagnea, jossa tietysti myös jauhelihaa ja juustoa. No, tyttöystävä suorastaan kirkui, että hän on vegaani ja miksi hänelle tuollaista tarjotaan. Loukkantui ihan verisesti asiasta.
Mielikuvitusveljesi mielikuvitusvegaanityttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Oivoi, minulla oli sellainen "ystävä", siis luulin useammankin vuoden meidän olleen hyviä ystäviä ilman mitään ongelmia. Jokin hänessä sitten muuttui pikkuhiljaa. No, hänellä tässä ystävyyssuhteemme loppuaikana tapana suuttua ihan älyttömistä jutuista. Siis niissä ei ollut mitään järkeä. Jollain kierolla tavalla hän onnistui aina kääntämään nämä absurdit jutut niin, että ne vaikutti (hänen mielestään) järkeviltä. Täydellistä manipuloimista hänen tunnekuohahduksien ja syyttelevän sävyn siivittämänä. En tajua, miten ihminen voi muuttua niin radikaalisti lyhyessä ajassa (tai paljastua tuollainen puoli pitkän ajan päästä?).
En jaksa edes käydä tässä läpi niitä tilanteita, sillä usein ne olivat vieläpä hyvin pieniä ja mitättömiä, siksi niitä on niin vaivalloista selittää, koska niissä ei ollut mitään logiikkaa. Plus en halua tulla tunnistetuksi, hän aiheutti minulle jo tarpeeksi henkistä vahinkoa ja ahdistusta
Halusi eroon sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Yks ukko uhkaili turpaan vedolla, kun vein parkkipaikan hänen nokan edestä marketin pihalla. Huuteli vielä perään jne
Kaupassa sisällä huutelu jatkui "pitäis vetää turpaan" jne.
Psyko-ukko
Siis etuilit tai parkkeerasit invapaikalle.
Kävin läpi todella vaikeaa eroa silloisesta puolisostani. Eräs kaverini laittoi viestin tyyliin "miten nyt jaksat, toivottavasti voit paremmin". Vastasin totuudenmukaisesti ja lyhyesti jotenkin niin, että edelleen on paha olo ja itkettää joka päivä. Kaverilta tuli kipakka vastaus, että kuules kun hänellä on täällä sairas lemmikki että sun murheet tuntuu aika pieniltä tämän rinnalla, kehtaatkin valittaa! En tiennyt lemmikin sairastelusta yhtään mitään , pyytelin järkyttyneenä anteeksi ja sanoin vain vastanneeni kun hän kerran kysyi. En kuullut kyseistä ihmisestä tuon jälkeen kuukausiin yhtään mitään. Vieläkin joskus mietin, miksi ihmeessä hän edes kysyi minun kuulumisiani?
Vierailija kirjoitti:
Yks ukko uhkaili turpaan vedolla, kun vein parkkipaikan hänen nokan edestä marketin pihalla. Huuteli vielä perään jne
Psyko-ukko
Oli "ilo" todistaa yhtä tällaista tapausta, olikohan sama? Auto oli menossa ruutuun, kun pieni, olisiko ollut mopoauto, syöksyi ohi ja ajoi parkkiruutuun.
Odotteleva auto ajoi kauemmas parkkiin (tilaa oli) ja joku mies käveli pikkuauton viereen. Koputti ikkunaan ja aloitti jutun vihaisena mutta melko normaalisti, kertoen että odotti paikkaa jonka toinen vei, kysyi miksi ja ilmaisi, että ei ollut hyvien tapojen mukaista.
No sitten läksi. Mopo käsistä. Autossa ollut nainen/tyttö kirosi, kirkui, nimitteli ja rääkyi täysin raivottarena niin että marketin parkkihalli raikui. Sitten mies karjui jotain kiroillen ja nainen rääkyi ja nimitteli vielä pahemmin.
Miehellä meni hermot ja kirosi ja karjui ja tanssi nurkit pystyssä, että tule ulos sieltä autosta selvittämään jos tota mieltä oot, kokeillaan kumpi voittaa, otetaan matsi, turpaan pitäis vetää tuollaiselle.
Nainen ei (tietenkään) uskaltanut tulla ulos autosta ja mies lähti. Nainen avasi oven, kirkui ja kirosi kuin mielipuoli, että soittaa poliisit, koska häntä uhkaillaan. Mies kuumui uudestaan ja karjui että senkun soitat ja ne huusi vielä vähän aikaa kunnes mies lähti kauppaan. Jatkoa en tiedä.
Myötätuntoni oli täysin miehen puolella. Nainen teki tarkoituksella normi käytöstapojen vastaisesti kiilatessaan. Hän myös ärsytti harkitusti ja oli todella rivo suustaan. Mies ei ilmeisesti raivostaan huolimatta iljennyt "opettaa käytöstapoja", kuten uhkasi, koska nainen oli aika pieni.
En hyväksy miehen väkivaltaisuutta naista kohtaan. Jos sitä olisi ollut tässä, olisin kyllä voinut ymmärtää miestä. Nainen olisi _aiheuttanut_ väkivallan itse, omalla käytöksellään. Ei voi käyttäytyä noin törkeästi ketään kohtaan. 😨
Mies ei ollut psyko ja hänellä oli kunniantuntoa. Nainen oli kuin rotta kolossaan. Yllytti sitä miestä. Käytti sukupuoltaan hyväkseen perseilläkseen, ei vastannut huuteluistaan ja uhkaili sitten poliisilla, kun tiesi ettei pärjää fyysisesti. Halveksittavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
No sitten läksi. Mopo käsistä. Autossa ollut nainen/tyttö kirosi, kirkui, nimitteli ja rääkyi täysin raivottarena niin että marketin parkkihalli raikui. Sitten mies karjui jotain kiroillen ja nainen rääkyi ja nimitteli vielä pahemmin.
Olet väärässä, mikäli kuvittelet väkivallan olevan oikeutettua tuossa tilanteessa.
Keski-ikäinen ystävättäreni ripitti minua kun en ollut vastannut hänen fb kommentointiinsa, jota hän ei ollut koskaan tehnyt :-) En tästä loukkaantunut, enemmänkin ajattelin että onko hänellä kaikki kunnossa kun sekoilee muutenkin asioissa ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyko-ukko
Oli "ilo" todistaa yhtä tällaista tapausta, olikohan sama? Auto oli menossa ruutuun, kun pieni, olisiko ollut mopoauto, syöksyi ohi ja ajoi parkkiruutuun.
Odotteleva auto ajoi kauemmas parkkiin (tilaa oli) ja joku mies käveli pikkuauton viereen. Koputti ikkunaan ja aloitti jutun vihaisena mutta melko normaalisti, kertoen että odotti paikkaa jonka toinen vei, kysyi miksi ja ilmaisi, että ei ollut hyvien tapojen mukaista.
Olette sen ukon kanssa yhtä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Olet väärässä, mikäli kuvittelet väkivallan olevan oikeutettua tuossa tilanteessa.
Mistä päättelit, että olisin kuvitellut väkivallan olevan oikeutettua tuossa tilanteessa?
Sanoin: EN HYVÄKSY miehen naiseen kohdistamaa väkivaltaa.
Sanoin: OLISIN YMMÄRTÄNYT miestä siinä tilanteessa. EN sanonut, että väkivalta olisi ollut oikeutettua.
Sanon vielä: EN hyväksy väkivaltaa, EDES verbaalista. EN hyväksy, että kukaan ensin PERSEILEE ja YLLYTTÄÄ toista väkivaltaan ITSEÄÄN kohtaan ja UHRIUTUU sen jälkeen. Ts. käyttäytyy rottamaisesti, ja KUVITTELEE sukupuolielimensä suojaavan joka tilanteessa. Vielä poliisia soittamassa kun HÄNTÄ ei saa uhkailla TAKAISIN
Hyväksyn väkivallan käyttämisen VAIN itsepuolustukseksi JA läheisten puolustukseksi pakkotilanteessa.
Vihainen mies tuli pihaani huutamaan tupakansavusta. Hulluinta on, että lähimpään naapuriin on 7km eikä mies ollut naapurini. Mikä lie sienestäjä/suunnistaja. Tuli kirjaimellisesti puskista huutamaan kun poltin omalla pihalla. Sanoin että tämä on yksityisalue voisitko häipyä.
"Olette sen ukon kanssa yhtä tyhmiä".
Tarkoitatko, että olen tyhmä, koska en ymmärrä, että _naisella_ oli oikeus etuilla?
Tarkoitatko, että ko. naisen käytös oli viisasta, harkitsevaa ja oikein?
Tarkoitatko, että naisella on oikeus nimitellä, kirota ja ärsyttää, kun joku kyseenalaistaa yleisten käytösnormien rikkomisen ja kysyy miksi?
Tarkoitatko, että olen tyhmä, koska en hyväksy tahallista ärsyttämistä ja sen jälkeen poliisin itkemistä paikalle?
Nuorempana olin lisännyt uuden nettitutun Skypeen ja menin kysymään kuulumisia, niin vastaus olikin tyyliä "Seuraavaks alkaa varmaan tentti, että miten töissä meni, mitä teet kesällä jne. Inhottavaa!" Hämmennyin enkä liian kilttinä saanut vastattua enää mitään ja se tutustuminen loppuki sitten siihen ihan hyvän alun jälkeen. Estin hänet lopulta. :D
Meidän piti lähteä Tuurin Kyläkauppaan,se oli sellainen bussikuljetukset sisältävä reissu jossa oli tiettu aika tehdä ostoksia. Bussi lähti klo 10 aamulla. Laitoin kaverille heti herättyä viestin että "Huomenta,kohta bussiin ja Tuuriin!" Kaveri ei vastannut. Paikallisbussista laitoin vielä uutta viestiä että "olethan hereillä" ja nyt vastaukseksi tuli vihainen " Älä häiritse!" Ajattelin että no ainaki se on hereillä. Jäin keskustassa pois ja kävelin pysäkille josta Tuurin bussi lähti,muutama ihminen näkyi muttei kaveria.
Tuurin bussi saapui ja sanoin että yksi puuttuu. Poltin ulkona tupakan ja koetin soittaa kaverille,muut matkustajat istui jo kyydissä. Nolotti. Lopulta minulle tultiin sanomaan että pitäisi lähteä,ettei voida loputtomiin odotella. Laitoin viestin "EN VOI PIDÄTELLÄ BUSSIA ENÄÄ,MISSÄ OLET?!!" Ei vastausta.
Lähdin sitten yksin. Puolessa välissä matkaa kaveri soitti hysteerisena ja raivoissaan, että oli käynyt suihkussa ja sieltä tullessa oli tullut tuhat puhelua,että kai nyt per kele saa suihkussa käydä. Ja että nyt hän on keskustassa ja mitä hän siellä tekee yksin kun se vi tun bussi lähti. Ei kuulemma ollut hänen vikansa että myöhästyi ja minun olisi kuulemma pitänyt jäädä pois kyydistä myös!
On edelleen vihainen asiasta ja välit nykyään melko viileät.
Vierailija kirjoitti:
Vanhin siskoni suuttui, kun toisen siskoni häät olivat rennot, sinne sai tulla rennoissa vaatteissa, ohjelmassa mm. saunomista, jos sellaista halusi ja vanhin sisko tuli verkkareissa, kun muilla naisilla oli esim. kesämekot. Hänkin olisi halunnut laittaa mekon, mutta ei ajatellut sitä rennoksi.
Sama sisko suuttui kun olimme vanhempiemme luona lomailemassa ja lähti ajamaan 200 km kotiinsa, kun olin pyytänyt toista siskoani juoksulenkille kanssani. Vanhin sisko ei lenkkeile edes kävellen, eli juoksulenkille häntä ei olisi saanut. Mutta olisi pitänyt pyytää mukaan.
Sama sisko ei tullut mummomme hautajaisiin, kun pappi oli nainen (hän ei hyväksy naispappeja).
Sama sisko totesi avioeronsa jälkeen minulle ja miehelleni hääpäivänämme: "otan osaa".
Sama sisko suuttui, kun minulle ja miehelleni syntyi lapsi, ja hän ei itse koskaan lapsia saanut, vaikka halusi.
Tässä on kyse kateudesta ja katkeruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi näitä kummia raivareita selittää se, että on vihainen jostakin aikaisemmin sattuneen ihan muun ihmisen käytöksen vuoksi eikä ole reagoinut siihen. Muhiva huonotuulisuus sitten purskahtaa pienestäkin ja ihan epäloogisesti ja kohdistua viattomaan ihmiseen. Selityksenä voi joskus myös olla pitkäaikainen nyreys ja sietäminen jonkun ihmisen toilailuja tai asenteita kohtaan ja sitten valvomatta olevasta alitajunnasta ryöpsähtääkin yhtäkkiä asianomaisen itsensäkin yllätykseksi jokin sekopäinen kilahdus.
Jos aikuinen ihminen ei osaa suoraan kertoa mikä häntä vaivaa vaan pysyy hiljaa ja lopulta räjähtää jostain pienestä asiasta, hän on lapsellinen eikä osaa kommunikoida tai hallita tunteitaan kuin terve aikuinen ihminen. Muiden ei tarvitse sietää tällaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mun psykoiskä oli suuttumisen maailman mestari saattoi suuttua siitäkin jos oli hiljaa eikä puhunut mitään tai siitä kun hän solvasi ja sanoi takaisin.
Kuulostaa ihan minun isältä. Jos kaikki oli hyvin ja rauhallista, isän piti aina keksiä jokin mistä sai raivota.
VihaajatVihaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sisko on aika hemmoteltu prinsessa, ja hän suutahtaa usein ihan absurdeista asioista. Esimerkiksi kesällä mökillä hän suuttui ja kiukutteli koko viikonlopun, kun hänen jumalaisiin hiuksiinsa lensi hirvikärpänen. Muiden olisi pitänyt jotenkin estää se.
:DDDD
Jotenkin nämä täys bimbot ja raivoavat tinttaliisat ovat aina parisuhteissa.. :D
H suuttunut kun ei saanutkaan hankkia lasta varatun miehen kanssa.Vaimo halunnut edes vähän miettimisaikaa..