Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän ÄÖt

Vierailija
05.02.2017 |

Minulla on joku 120-170 äö.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen ääretön.

Vierailija
42/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gaussin käyrän mukaan keskiarvo on 100, joten suurin osa ihmisistä on vähän yli tai alle. Pienillä eroilla <20, tuskin on mitään merkitystä. Jostain syystä netissä kaikki ovat mensalaisia tai ainakin ihan lähellä sitä. Olen ihmetellyt, mikseivät nämä ns. huippuälykkäät tule ja ratkaise maailman ongelmia vaan iso osa myyjiä, taksinkuljettajia ja joku siivoojaakin on mukana.

Tuo 100:n keskiarvo koskee kaikkia ihmisiä, mutta netissä ei ole täydellinen otos kaikista ihmisistä. Saamme tietää älykköiden saavutuksista ja kokemuksista, kun taas toisen ääripään ihmiset ovat syrjässä. Mikä mahtaa olla pelkästään netissä kirjoittelevien keskiälykkyys? Osa ihmisistä ei pääse nettiin eikä osaisi kunnolla keskustellakaan, esim. kehitysvammainen sisarukseni tuskin edes tietää keskustelupalstojen olemassaolosta. Voisiko netissä olevien keksi-ÄO olla hieman korkeampi kuin 100?

Todennäköisesti alle 100. Oikeasti älykkäät eivät ole netin keskustelupalstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gaussin käyrän mukaan keskiarvo on 100, joten suurin osa ihmisistä on vähän yli tai alle. Pienillä eroilla <20, tuskin on mitään merkitystä. Jostain syystä netissä kaikki ovat mensalaisia tai ainakin ihan lähellä sitä. Olen ihmetellyt, mikseivät nämä ns. huippuälykkäät tule ja ratkaise maailman ongelmia vaan iso osa myyjiä, taksinkuljettajia ja joku siivoojaakin on mukana.

Suurin osa on varmaan tehnyt jonkun epävalidin nettitestin ja kuvittelevat sen pohjalta olevansa poikkeuksellisen älykkäitä.

Tee mensan sivuilta ihan oikea mensan testi?

Mikä ihmeen oikea Mensan testi? Oikeat Mensan testit tehdään ennalta sovitussa paikassa ja valvotusti.

Mensa tarjoaa, tai ainakin tarjosi, kotisivuillaan mahdollisuutta tehdä älykkyystestejä. Nämä testit ovat yhden suhde yhteen normaalin testin kanssa aikarajoineen kaikkineen. Toki, jos haluat diploman, joudut menemään fyysisesti testattavaksi.

Siis Mensan nettisivuilla on ainakin aiemmin ollut joku supistettu testi. Siinä, minkä mä kävin aikoinaan tekemässä, oli 40 tai 45 kysymystä ja aikaa 20 min.

Sitten Mensalla oli aikoinaan myös tilattavia kotitestejä.

Vierailija
44/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

49. T. Abdi

Vierailija
45/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

146 Tieteen kuvalehden testillä, se tuskin on kovin luotettava.

Luulen, että omasta tuloksestani siinä voi huoletta miinustaa ainakin 10-15 pojoa, niin ollaan realistisemmissa lukemissa.

Vierailija
46/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on varmaan tehnyt jonkun epävalidin nettitestin ja kuvittelevat sen pohjalta olevansa poikkeuksellisen älykkäitä.

Mikä ihmeen oikea Mensan testi? Oikeat Mensan testit tehdään ennalta sovitussa paikassa ja valvotusti.

Mensa tarjoaa, tai ainakin tarjosi, kotisivuillaan mahdollisuutta tehdä älykkyystestejä. Nämä testit ovat yhden suhde yhteen normaalin testin kanssa aikarajoineen kaikkineen. Toki, jos haluat diploman, joudut menemään fyysisesti testattavaksi.

Siis Mensan nettisivuilla on ainakin aiemmin ollut joku supistettu testi. Siinä, minkä mä kävin aikoinaan tekemässä, oli 40 tai 45 kysymystä ja aikaa 20 min.

Kyllä siellä oli kymmenisen vuotta sitten ainakin tarjolla ihan täyspitkä testi.

T: 123.

Vierailija
47/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja heti todisti älykkyytensä... no eikait siinä mitään.

Vierailija
48/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä oli kymmenisen vuotta sitten ainakin tarjolla ihan täyspitkä testi.

T: 123.

Ok, voi olla. Sittemmin olen törmännyt itse pelkästään johonkin parinkymmenen tehtävän lyhennettyihin testeihin.

Vierailija
49/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan testauttanut. Veljeni on mensan jäsen, äiti jäi muutamaa pistettä vaille. Itse olen kielellisesti ja matemaattisesti lahjakas ja koulu oli aina helppoa, koska olen vilpittömästi kiinnostunut oppimaan uutta. Olen tosin patalaiska ja ikuinen alisuoriutuja, joten "lukematta läpi lukion" päättötodistus oli 8,8 ja yo-todistus vahva M.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi