Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän ÄÖt

Vierailija
05.02.2017 |

Minulla on joku 120-170 äö.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin Sanna Marinilla - Sanna Marin on minun idolini!

Vierailija
22/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

73 eli reipasti yli puolnvälin meklein 100%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
24/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuunnellut koulussa matikantunnilla niin tarkkaan, mitä se ösamäärä oikein tarkottaa, mutta kyllä mun älykkyyden määrä ihan ok on ja ite oon tyytyväinen, niin ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Vierailija
25/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan valvotussa testissä 10v sitten tuli tulos: ">135, mikä on suurempi kuin >99%:lla ihmisistä". Tiiä sitten.

Vierailija
26/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ä on ä ja ö on ö. Mikä on ösamäärä?

Vierailija
27/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sykiatri sano että se on kivi

Vierailija
28/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdotko ostaa vokaalin?

Nö sinähän se västä nerö ölet... Ö:kin on vökääli!

Vierailija
29/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko peri hyvät geenit eli kuuluu siihen yhteen prosenttiin maailman väestöstä - tähän korkeimpaan kuuluu 1 % väestöstä.

Eipä arpa osunut omalle kohdalle, mutta joku 115 on varmaan lähellä.

Vierailija
30/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen 95-prosenttisen varma, että se on väliltä 90 - 130.

Vierailija
31/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaussin käyrän mukaan keskiarvo on 100, joten suurin osa ihmisistä on vähän yli tai alle. Pienillä eroilla <20, tuskin on mitään merkitystä. Jostain syystä netissä kaikki ovat mensalaisia tai ainakin ihan lähellä sitä. Olen ihmetellyt, mikseivät nämä ns. huippuälykkäät tule ja ratkaise maailman ongelmia vaan iso osa myyjiä, taksinkuljettajia ja joku siivoojaakin on mukana.

Vierailija
32/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutusgallup

Oletko käynyt Mensan virallisessa älykkyystestissä? (Nettitestiä ei siis lasketa!)

ylänuoli = kyllä

alanuoli = en

Vierailija
33/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gaussin käyrän mukaan keskiarvo on 100, joten suurin osa ihmisistä on vähän yli tai alle. Pienillä eroilla <20, tuskin on mitään merkitystä. Jostain syystä netissä kaikki ovat mensalaisia tai ainakin ihan lähellä sitä. Olen ihmetellyt, mikseivät nämä ns. huippuälykkäät tule ja ratkaise maailman ongelmia vaan iso osa myyjiä, taksinkuljettajia ja joku siivoojaakin on mukana.

Suurin osa on varmaan tehnyt jonkun epävalidin nettitestin ja kuvittelevat sen pohjalta olevansa poikkeuksellisen älykkäitä.

Vierailija
34/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutusgallup

Oletko käynyt Mensan virallisessa älykkyystestissä? (Nettitestiä ei siis lasketa!)

ylänuoli = kyllä

alanuoli = en

Mä oon käynyt. Kävin 9.10.2010 Turun Park-hotellin tiloissa tekemässä. Olin silloin tasan kuukauden alle 18v. On mulla siitä todistuskin näyttää, jos joku ei usko.

26/33

Vierailija
35/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 100:n keskiarvo koskee kaikkia ihmisiä, mutta netissä ei ole täydellinen otos kaikista ihmisistä. Saamme tietää älykköiden saavutuksista ja kokemuksista, kun taas toisen ääripään ihmiset ovat syrjässä. Mikä mahtaa olla pelkästään netissä kirjoittelevien keskiälykkyys? Osa ihmisistä ei pääse nettiin eikä osaisi kunnolla keskustellakaan, esim. kehitysvammainen sisarukseni tuskin edes tietää keskustelupalstojen olemassaolosta. Voisiko netissä olevien keksi-ÄO olla hieman korkeampi kuin 100?

Vierailija
36/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄrghÖrgh. Gugh.

Vierailija
37/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on varmaan tehnyt jonkun epävalidin nettitestin ja kuvittelevat sen pohjalta olevansa poikkeuksellisen älykkäitä.

Tee mensan sivuilta ihan oikea mensan testi?

Vierailija
38/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kaikilla täys kymppi.

Eikös se ole täydet 100?

Vierailija
39/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen oikea Mensan testi? Oikeat Mensan testit tehdään ennalta sovitussa paikassa ja valvotusti.

Vierailija
40/49 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen oikea Mensan testi? Oikeat Mensan testit tehdään ennalta sovitussa paikassa ja valvotusti.

Mensa tarjoaa, tai ainakin tarjosi, kotisivuillaan mahdollisuutta tehdä älykkyystestejä. Nämä testit ovat yhden suhde yhteen normaalin testin kanssa aikarajoineen kaikkineen. Toki, jos haluat diploman, joudut menemään fyysisesti testattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi