Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kaupassa nähtyä

Vierailija
17.03.2006 |

Kauppaan tuli nainen ja lapsi, lapsen ikää en osaa tosta heti arvailla, ehkä yli 5-vuotias.

Se karara hyppäs OSTOSKÄRRYYN istumaan!!! Siten, että sitä oli koko se ostoskärry täynnä!!!!

Lapseni, joka on 2v4kk jäi katsomaan sitä lasta aika pitkään! Kun meillä oli pikkukärryt, joita lapsi itse iloisesti työnteli :)

Katsoin kyllä pahasti ja pitkään tuota kyseistä äitiä!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no jopas, toivottavasti et opeta tota lapsillesi!

-ap-

Vierailija
62/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen kuitenkin, kuinka ap. on jo noin pieneen lapseen onnistunut omat ennakkoluulonsa istuttamaan. Eivät minun lapseni katso pitkään muita lapsia, elleivät sitten satu olemaan kiinnostuneita tutustumaan.

Vierailija:

Lapseni, joka on 2v4kk jäi katsomaan sitä lasta aika pitkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mitä ihmettä kyselet perusteluja, jos et ole niistä kiinnostunut?

Siis ihan oikeasti... Eikö ihmisen elämässä OLE MITÄÄN MUUTA kuin paheksua toisia?

Olisit tyytyväinen että lisäämme vastustuskykyänne, sinun ja hyväkäytöksisen lapsesi...

Vierailija
64/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

issakin. Jos opettaa löysäksi ja laiskaksi, niin tulee löysä ja laiska. Kärryssä kuljettaminen edesauttaa tällaista asennetta. Ei tietenkään niin, että aikuisenakin istuu kärryssä, vaan niin, että aikuisenakaan ei reipastu.

Vierailija:

Niin no kyllähän toki ne aikuisenak..

Siis ihan oikeasti... Eikö ihmisen elämässä OLE MITÄÄN MUUTA kuin paheksua toisia?

Olisit tyytyväinen että lisäämme vastustuskykyänne, sinun ja hyväkäytöksisen lapsesi...

Vierailija
65/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiset äidit ja ihmiset ylipäätään, joiden elämä on niin köyhää, että heille tuottaa suunnatonta tyydytystä nähdä muiden tekevän " virheitä" tai toimivan sopimattomalla tavalla ja varsinkin juuri tuo, että kun voi sitten katsoa paheksuvasti tai pitkään.... ja kuvitella, että kohde siitä vähääkään välittää... Tiedoksesi, paheksuvat katseet noteeraa vai sellaiset ihmiset, jotka eivät haluaisi toimia niinkuin toimivat, mutta jostain syystä ovat pakotettuja siihen, eli paheksuva katseesi menee hukkaan, koska nämä ihmiset tietävät jo muutenkin, että eivät toimi normien mukaan. Muut tekevät sen tietoisesti ja tahallaan, eivätkä hiukan hiukkaakkaan piittaa siitä, että joku kaltaisesi katsoo heitä paheksuvasti, todennäköisesti nauttivat puolestaan itse siitä, että saa jonkun täysin ulkopuolisen kiinnittämään itseensä huomiota. Eli tässä tapauksessa paheksuva katseesi on kohteesi toive ja tarkoitus. Eli mietipä nyt uudestaan, kannattaako niin kauhesti kiinnittää huomiota toisiin ihmisiin, eikö ole parempi vain pitää huolta omista asioista?

Vierailija
66/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

taidatte olla niitä mammoja, jotka kuskaa lasta paskasilla vaatteilla ostoskärryissä!!!!

-ap-

Enkä kuljeta lapsia ostoskärryn tavaraosassa

Vierailija
67/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen tyttö, vaalenapunaiset kengät jalassa...

Vierailija
68/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittua, paskaa ja turpaan vetämistä jaksetaan hokea... Älyllinen taso hipoo sfäärejä. Heippa vaan!

Vierailija
69/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En minä ole ketään paheksuneesti vilkuillut. Ihan hiljaa mielessäni olen sitä mieltä, että lapset pitää kasvattaa osaksi tätä yhteiskuntaa, tämän yhteiskunnan säännöillä -pikkuasio"

Vierailija
70/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vittua, paskaa ja turpaan vetämistä jaksetaan hokea... Älyllinen taso hipoo sfäärejä. Heippa vaan!

Vierailija
71/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa kärryssä on kahdet kaksoset 1 ja 3 vuotiaat...aina!!!

mä kyllä lainaan tätä meidän porukkaa jonkun viisaan kasvattajan matkaan kauppaan niin saa kokeilla kaupassa käyntiä...lapsiperheen malliin!

me ei ainakaan voida sit enää käydä kaupassa lainkaan jos joku lakijuttu tulee ettei siellä kyytissä saisi olla ketään...

valitan...

t.äiti ja 6 lasta!

Vierailija
72/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on mukana myös 1-vuotias joka istuu istuinosassa, eikä viitsisi kaupan ruuhkaan kaksia kärryjä ottaa. Kaupassa käydään suurensuuressa Prismassa, eikä isompikaan jaksa koko reissua kävellä varsinkaan päiväkotipäivän jälkeen. Ja kaikki ostoksethan on kyllä muoveissa sun muissa paketeissa, eli ei sinne kärryyn nyt mitään ruokia ihan paljaaltaan laiteta.

Luin myös tuosta kärryissäseisomiskiellosta ja ymmärrän sen täysin nyt tämän LI-uhkan takia, juuri mietimmekin kuinka kauppareissut vastedes toteutetaan. Ja turha sanoa, että menkää kauppaan ilman lapsia kun se ei käytännössä onnistu. Miestä en halua yksin laittaa ostoksille, kun minä kumminkin vastaan meidän ruokahuollosta ja yksin en voi mennä kun en omaa ajokorttia ja kauppa sijaitsee useamman kilometrin päässä.

Joissain kaupoissa olen nähnyt autokärryjä, joissa on myös pienemmälle istuinosa - sellaisia nyt peräänkuuluttaisin useampiin kauppoihin.

Vierailija
73/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" En minä ole ketään paheksuneesti vilkuillut. Ihan hiljaa mielessäni olen sitä mieltä, että lapset pitää kasvattaa osaksi tätä yhteiskuntaa, tämän yhteiskunnan säännöillä -pikkuasio"

Vierailija
74/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä kun on mukana myös 1-vuotias joka istuu istuinosassa, eikä viitsisi kaupan ruuhkaan kaksia kärryjä ottaa. Kaupassa käydään suurensuuressa Prismassa, eikä isompikaan jaksa koko reissua kävellä varsinkaan päiväkotipäivän jälkeen. Ja kaikki ostoksethan on kyllä muoveissa sun muissa paketeissa, eli ei sinne kärryyn nyt mitään ruokia ihan paljaaltaan laiteta.

Joissain kaupoissa olen nähnyt autokärryjä, joissa on myös pienemmälle istuinosa - sellaisia nyt peräänkuuluttaisin useampiin kauppoihin.

Vierailija
75/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on 5-vuotias autistinen lapsi joka on 1-vuotiaan tasolla. Fyysisesti, siis päälle päin, ihan normaalin näköinen. Raskasta on ilman ap:n kaltaisten kyylien paheksuvia katseitakin :-(

Voisitte vähän miettiä, vaikka olisikin " vaan" provo.

Vierailija
76/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Vammaisten kanssa työskentelevä.

Vierailija:

Hänellä on 5-vuotias autistinen lapsi joka on 1-vuotiaan tasolla. Fyysisesti, siis päälle päin, ihan normaalin näköinen. Raskasta on ilman ap:n kaltaisten kyylien paheksuvia katseitakin :-(

Voisitte vähän miettiä, vaikka olisikin " vaan" provo.

Vierailija
77/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja kyllä se kärry on siellä ostoksia varten, EI lasten kuljettamista varten!!!!!!

Tajutkaa jo!!!!!!

-ap-

Ja jos kuljettaa 5v lasta lastenrattaissa on sekin huonoa käytöstä ja mulkoilun paikka, vaikka ne rattaat nimenomaan on lasten kuljettamista varten tehty. Ja jos vielä menee linja-autoon sen 5v rattaissa istuvan lapsen kanssa niin johan on aikoihin eletty. Sen huonompaa käytöstä ei suomalaisäiti osaa kuvitellakaan. Siitäkään huolimatta että jopa 6v lapsen kuljettaminen rattaissa linja-autossa on ihan sallittua.

Eli selitys ontuu.

Vierailija
78/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se penkki oli ihan kallellaan melkeen kärryjen sisällä. Siis iso poika haalareissa siihen...??? Olin kaverin kanssa ja oli ehkä pikkasen pokassa pitelemistä. Naisella oli tosi rasvanen tukka ja mua kävi oikeestaan sääliksi. Tuli sellainen olo, ettei niillä ollut todellakaan kaikki hyvin... :( Kaveri mulkoili niitä pahasti ja ehkä hieman liian äänekkäästi päivitteli...

Vierailija
79/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos kuljettaa 5v lasta lastenrattaissa on sekin huonoa käytöstä ja mulkoilun paikka, vaikka ne rattaat nimenomaan on lasten kuljettamista varten tehty. Ja jos vielä menee linja-autoon sen 5v rattaissa istuvan lapsen kanssa niin johan on aikoihin eletty. Sen huonompaa käytöstä ei suomalaisäiti osaa kuvitellakaan. Siitäkään huolimatta että jopa 6v lapsen kuljettaminen rattaissa linja-autossa on ihan sallittua.

Eli selitys ontuu.

Vierailija
80/81 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä aloituksia voi tehdä kuin yksi ja sama ihminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme