Eilen kaupassa nähtyä
Kauppaan tuli nainen ja lapsi, lapsen ikää en osaa tosta heti arvailla, ehkä yli 5-vuotias.
Se karara hyppäs OSTOSKÄRRYYN istumaan!!! Siten, että sitä oli koko se ostoskärry täynnä!!!!
Lapseni, joka on 2v4kk jäi katsomaan sitä lasta aika pitkään! Kun meillä oli pikkukärryt, joita lapsi itse iloisesti työnteli :)
Katsoin kyllä pahasti ja pitkään tuota kyseistä äitiä!
Kommentit (81)
elisi -jos ei ole liikuntakyvytön.
Vierailija:
Vielä kun joku selittäs sen huonon käytöksen...
Vierailija:
elisi -jos ei ole liikuntakyvytön.
Toi kun ei oikeen riitä, huonoa käytöstä maailmassa on paljon paljon muutakin...
" niin tempasen varmasti. Suomi on pullollaan sun kaltasia idiootteja, jotka tyytyy katsomaan kun eivät saa sitä turpavärkkiään auki.
Toi kun ei oikeen riitä, huonoa käytöstä maailmassa on paljon paljon muutakin...
[/quote]
Mutta tostakin vois alottaa ton käytöksen opettelun!
Siis se, että kys. asia on kielletty, ei riitä? Ja tottakai on paljon muutakin. Nyt vain puhuttiin tästä. Ja sinulle, joka epäilit, että 2-vuotias ja vauva, niin 2½-vuotias ja 5½-vuotias. T. ei ap
Ja miten se minua liikuttaa? No, vaikkapa nuo hygieniasyyt. Salaatti, yrtit ym. ovat kärryissä lapsesi kenkäpaskojen kanssa. Ja vielä: kasvatat laiskaa yksilöä, ja se " liikuttaa" koko tätä yhteiskuntaa.
Vierailija:
Vierailija:
elisi -jos ei ole liikuntakyvytön.Toi kun ei oikeen riitä, huonoa käytöstä maailmassa on paljon paljon muutakin...
maksamatonta tuotetta), lapset tästäkin kovaan ääneen toitottaa, että miksi toi syö vaikka ei ole vielä tuota maksanut? Toivottavasti nämä kyseiset äidit ja isit aina kuulevat...
Kun ei niitä kärryjä kuitenkaan joka käyttökerran jälkeen pestä.
T: ei ap
Vierailija:
niin miten se on sulta pois, ap?
Vihdosta viimein!
Kuule ap, pienin paska siitä meidän viisivuotiaan jalasta tulee. Tajuatteko ollenkaan millaisessa paskassa niitä elintarvikkeita kuskataan sinne kauppaan, esim? Ja kuinka monta kertaa oikeasti olet löytänyt salaatistasi kengänpohjapaskaa? Kyllä sitä linnunpaskaa sataa jo salaattipellolle jos on sataakseen....
" Voi ap, jos olet noin vitun nössö, että ainoa mitä uskallat on " katsoa pahasti" , niin enköhän mä uskalla ihan vaikka tempasta sua jos niikseen tulee. Uskallakin katsoa mua " pahasti
" niin tempasen varmasti. Suomi on pullollaan sun kaltasia idiootteja, jotka tyytyy katsomaan kun eivät saa sitä turpavärkkiään auki. "
Hyvä ettei mun ole tarvinnut eikä koskaan tarvitsekaan tempasta ketään tai saatikka edes sitä samaa opettaa lapsilleni!
-ap-
ohi" .. Luulee, että ihmisillä on silmät selässä.
Kun se EI ole teiltä pois! Pahemmin ne mukulat on jaloissa, jos ne saa ravata ympäri kauppaa tai tukitte käytävät...
Vierailija:
Kuule ap, pienin paska siitä meidän viisivuotiaan jalasta tulee. Tajuatteko ollenkaan millaisessa paskassa niitä elintarvikkeita kuskataan sinne kauppaan, esim? Ja kuinka monta kertaa oikeasti olet löytänyt salaatistasi kengänpohjapaskaa? Kyllä sitä linnunpaskaa sataa jo salaattipellolle jos on sataakseen....
Vierailija:
" Voi ap, jos olet noin vitun nössö, että ainoa mitä uskallat on " katsoa pahasti" , niin enköhän mä uskalla ihan vaikka tempasta sua jos niikseen tulee. Uskallakin katsoa mua " pahasti
" niin tempasen varmasti. Suomi on pullollaan sun kaltasia idiootteja, jotka tyytyy katsomaan kun eivät saa sitä turpavärkkiään auki. "Hyvä ettei mun ole tarvinnut eikä koskaan tarvitsekaan tempasta ketään tai saatikka edes sitä samaa opettaa lapsilleni!
-ap-
Kykenet vaan mulkoilemaan ihmisiä pahasti, mutta mitään et uskalla sanoa. Eikö niin että jos se, ketä mulkoilet, tulisikin kysymään sulta, että onko joku ongelma, niin sä sulta pääsis paskat housuun ja änkyttäisit, " e-ee-e-ee-eihän tässä mitään" ... ja lähtisit posket punasena löysät housussa pakoon.
*väkivalta lopettaa vittuilun*
Ja kyllä se kärry on siellä ostoksia varten, EI lasten kuljettamista varten!!!!!!
Tajutkaa jo!!!!!!
-ap-
Eikö se riitä, että niissä kärryissä ei kuulu kuljettaa ihmisiä??
Vierailija:
Vihdosta viimein!
no jopas, toivottavasti et opeta tota lapsillesi!
-ap-
Vierailija:
Ja kyllä se kärry on siellä ostoksia varten, EI lasten kuljettamista varten!!!!!!Tajutkaa jo!!!!!!
-ap-
Ja mitä ihmettä kyselet perusteluja, jos et ole niistä kiinnostunut?
Vierailija:
Kun se EI ole teiltä pois! Pahemmin ne mukulat on jaloissa, jos ne saa ravata ympäri kauppaa tai tukitte käytävät...
Siitä huolimatta, että se on nyt KIELLETTYÄ? Sinulla on vain joku ihme oikeus olla kunnioittamatta tämän yhteiskunnan sääntöjä?
Vierailija: