Anoppi ottaa ruoka-aineallergiani henkilökohtaisena loukkauksena häntä kohtaan
Olen ilmoittanut että voin tuoda omat tarjottavat mukanani, koska ruokavalioni on niin rajoitettu.
Pähkinäallergia, keliakia, yliherkkä sitrushedelmille, esim. tomaatit täytyy kuoria tai kitalakeen tulee kirvelevää "ihottumaa" laktoosi-intoleranssi ja pari pientä yliherkkyyttä siihen päälle.
Anoppi ei ota tosissaan, eihän ennenvanhaankaan ollut mitään keliakioita ja muita, nirsoilua se on. Sitten tarjoaa kaiken maailman kolmen suklaan laktoosikakkua pähkinärouheella ja loukkaantuu kun en voi ottaa.
Miten saan hänen kalloonsa taottua, etten VOI syödä kaikkia hänen tarjoilujaan, pahimmassa tapauksessa lähtee vielä henki.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana on niin saatanan muodikasta olla allerginen sille ja tälle, ja se on syönyt uskon näihin tosissaan allergisiin. Ollaan muka niin gluteenittomia, kunnes on herkku tarjolla, jota ei voi vastustaa, ja vedetään naamaan sitä. EN USKO ENÄÄ YHTÄKÄÄN ALLERGIAVINKUJAA. Laitan sekaan allergisoivia aineita, ja sillä siisti. Ei kiinnosta enää paskanjauhanta, joka hankaloittaa omaa työtä. Kuolee jos kuolee. oooops, virheitä sattuu.. t. kokki
Pitäskö sun vaihtaa alaa, kun noin haasteet sylettää?
t. toinen kokki
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana on niin saatanan muodikasta olla allerginen sille ja tälle, ja se on syönyt uskon näihin tosissaan allergisiin. Ollaan muka niin gluteenittomia, kunnes on herkku tarjolla, jota ei voi vastustaa, ja vedetään naamaan sitä. EN USKO ENÄÄ YHTÄKÄÄN ALLERGIAVINKUJAA. Laitan sekaan allergisoivia aineita, ja sillä siisti. Ei kiinnosta enää paskanjauhanta, joka hankaloittaa omaa työtä. Kuolee jos kuolee. oooops, virheitä sattuu.. t. kokki
Kiva trolli, mutta et sinä mikään oikea kokki ole.
Mun miehen sisko teki saman. Vannoi ja vakuutti, että tässä ei ole pähkinää. Ja vitut. Oli jsuhsnut niihin muffineihin ihan jauhoksi pähkinää. Mies soitti kohta mulle ambulanssia ja käly koitti selittää, että hän vaan aikoi näyttää että se on mulla vaan korvien välillä ja että hän luuli että mä en vaan tykkää.