Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ottaa ruoka-aineallergiani henkilökohtaisena loukkauksena häntä kohtaan

Vierailija
04.02.2017 |

Olen ilmoittanut että voin tuoda omat tarjottavat mukanani, koska ruokavalioni on niin rajoitettu.

Pähkinäallergia, keliakia, yliherkkä sitrushedelmille, esim. tomaatit täytyy kuoria tai kitalakeen tulee kirvelevää "ihottumaa" laktoosi-intoleranssi ja pari pientä yliherkkyyttä siihen päälle.

Anoppi ei ota tosissaan, eihän ennenvanhaankaan ollut mitään keliakioita ja muita, nirsoilua se on. Sitten tarjoaa kaiken maailman kolmen suklaan laktoosikakkua pähkinärouheella ja loukkaantuu kun en voi ottaa.

Miten saan hänen kalloonsa taottua, etten VOI syödä kaikkia hänen tarjoilujaan, pahimmassa tapauksessa lähtee vielä henki.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ollut anoppi, vaan muu sukulainen, joka tiesi hyvin allergiastani, mutta tarjosi silti minulle sopimatonta ruokaa vakuuttaen, että minäkin voin syödä sitä. Ilmeisesti oli tarkoitus osoittaa, miten olen vain kuvitellut rajoitukseni, mutta olimme satuimme olemaan yökylässä ja isäntäväki heräsi sitten siivoamaan oksennukseni vierasvuoteen ja vessan väliltä, kun elimistö protestoi.

Sen jälkeen eivät ehkä samaa toistaisi, mutta en silti enää syö toisten tekemiä ruokia.

Mun miehen sisko teki saman. Vannoi ja vakuutti, että tässä ei ole pähkinää. Ja vitut. Oli jsuhsnut niihin muffineihin ihan jauhoksi pähkinää. Mies soitti kohta mulle ambulanssia ja käly koitti selittää, että hän vaan aikoi näyttää että se on mulla vaan korvien välillä ja että hän luuli että mä en vaan tykkää.

Vierailija
102/103 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on niin saatanan muodikasta olla allerginen sille ja tälle, ja se on syönyt uskon näihin tosissaan allergisiin.  Ollaan muka niin gluteenittomia, kunnes on herkku tarjolla, jota ei voi vastustaa, ja vedetään naamaan sitä. EN USKO ENÄÄ YHTÄKÄÄN ALLERGIAVINKUJAA. Laitan sekaan allergisoivia aineita, ja sillä siisti. Ei kiinnosta enää paskanjauhanta, joka hankaloittaa omaa työtä. Kuolee jos kuolee. oooops, virheitä sattuu.. t. kokki

Pitäskö sun vaihtaa alaa, kun noin haasteet sylettää?

t. toinen kokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on niin saatanan muodikasta olla allerginen sille ja tälle, ja se on syönyt uskon näihin tosissaan allergisiin.  Ollaan muka niin gluteenittomia, kunnes on herkku tarjolla, jota ei voi vastustaa, ja vedetään naamaan sitä. EN USKO ENÄÄ YHTÄKÄÄN ALLERGIAVINKUJAA. Laitan sekaan allergisoivia aineita, ja sillä siisti. Ei kiinnosta enää paskanjauhanta, joka hankaloittaa omaa työtä. Kuolee jos kuolee. oooops, virheitä sattuu.. t. kokki

Kiva trolli, mutta et sinä mikään oikea kokki ole.