Ihmisten oletukset elämästä..
Esim. Kaikki muka hommaa oman asunnon, lapsia tehdään kaksi, ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa..
Kommentit (509)
Ainoa oikea parisuhdeformaatti on vaniljainen monogamia, joka käsittää myös yhteisten lasten tekemisen
kiusatut esim. kouluissa haluaa oikeasti olla itse kuspäitä kiusaajia mutta ei pysty. jotku kiusaajat oikeasti luulee näin.
Vierailija kirjoitti:
Silmälaseihin liittyviä oletuksia:
- Joillakin on oikeasti tosi heikko näkö, joten mahdollisesti esim ei nää mitään selvästi lukemis etäisyyden jälkeen (ihmetellään eikö mukamas näe, ai sun näkö onkin noin heikko/huono)
- Joillekin tuntuu olevan uusi asia tms. kun on hajataittoisuutta, kauko- ja likinäköä olemassa ja niitäkin eri vahvuisina ja esim hajataittoisuutta ja likinäköä voi olla samaan aikaan
- Silmälasit rumentaa kantajaansa (valitkaa itselle sopivat silmälasit ystävän tai optikon kanssa, niin varmana löytyy mieleiset budjettiin yms nähden)
- Kiva kun haluatte kokeilla kaverin jne silmälaseja ja moni mielellään antaa kokeiltavaksi, mutta älkää kiitos näplätkö ja pitele kiinni silmälasien linsseistä tai muuten puristele tai muuten kohtele niitä "huonosti". Juu, silmälasit on arvokkaita ja niitä ei saa tosta noin vaan marketeista kuin vaan halppis lukulaseja. (tarkoitan tässä optikkoliikkeistä os
Joo, monelle ihmisille näyttää olevan ylläri kun monet oikeasti tarvitsevat heikon näön takia silmälasit ym seikat mitä tässä mainitaan.
No juuri näin on eletty kuin aloituksessa. 😍
Kun minä, niin sitten muutkin... Kun ei mulla, niin sitten ei muillakaan.
Kumma juttu, kun niitä elämän tarinoita on niin montaa erilaista. Ei se mene niin, että kun mulla, niin sitten muillakin ja kun ei mulla niin sitten ei muillakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kun täytät 50-vuotta, niin sinulle tulloo kanssa 10 erilaista sairautta ja kipua kuin minulla"
Joo ja sitten se kun sanotaan et jos joku kuoli vaikka 70v, "niin olihan se jo senkin ikäinen, olihan hänellä jo ikää, ikäloppu oli tms" eli tarkoitetaan että 70v oli jo tosi vanha kun kuoli. Mitenköhän sitten kommentoidaan jos joku kuolee 60v? Puhumattakaan muista ikälukemista. Eli jotkut ajattelee yli 50vuotiaat jo hyvin vanhoiksi tms...
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsi/ nuori haukkuu, huutaa, pitää terroria ja jopa käyttää väkivaltaa aikuisia kohtaan, niin sehän on vaan lapsi/teini, minkäs tuolle voi.
Kyllä, tuo on ihme ajatusmalli. Annetaan lasten ja teinien käyttäytyä miten sattuu, ja laitetaan se iän tms piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Moni olettaa että kyllä tottakai perhe/ystävät kannustaa ja huolehtii siusta erilaisissa tilanteissa ja elämänhetkissä. Asia ei ole noin suoraviivainen.
Totta. Minua ei kotona kannustettu missään mihinkään ja yhtäkään tosiystävää ei ole ollut missään kohtaa elämää. Jos jostain huolehdittiin, niin seuraavan vastoinkäymisen järjestämisestä. Kyllä on elämässä paskaa riittänyt.
Että vanhemmat/sukulaiset maksavat automaattisesti autokoulun ja jopa sanovat että tottakai sinä sinne menet/pääset heti kun ikä jne sallii ja on tarvetta kortille.
On ihmelty monesti miksi minulla naisena ei ole tekoripsiä/lävistyksiä/tatuointeja/tekohiuksia/tekokynsiä. Eli joillekin nuo asiat ovat ilmeisesti oletuksia mitä monet naiset käyttää.
On ihmetelty miksen halua olla kuten muutkin 13 tusinassa nuoret naiset tyyliltään/elämäntavoiltaan jne, eli jotkut ei näe muita variantteja kuin vaan massatyylin?
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä haetaan vain seksiä. Itse löysin sitä kautta hyvän parisuhteen ja tänä kesänä olemme menossa naimisiin. Tiedän monia muitakin, jotka ovat löytäneet sieltä kumppanin.
Hyvä kun on jotkut löytäneet sieltä parisuhteen. Valitettavasti se tinderi on maineensa saanut seksin haku paikkana ihan syystäkin, siellä on paljon sänkyseuraa hakevia tyyppejä, myös varattuja on paljon liikeenteessä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti hommataan 18weenä
Tuo on niin juurtunut syvälle monen käsitykseen, että ajatellaan kuinka kaikki sen hommaa/saa just 18v.
Moni olettaa että kyllä tottakai perhe/ystävät kannustaa ja huolehtii siusta erilaisissa tilanteissa ja elämänhetkissä. Asia ei ole noin suoraviivainen.