Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ai että olisi ihanaa jos olisi kainis koti.

Vierailija
03.02.2017 |

en vain jaksa siivota, ja tavarat on rumia mitä meillä on. Tuntuu että nuorilla enempi rahaa käytettävissä sisustukseen ym. kuin meillä 40v ikäisllä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun valinta

Vierailija
2/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on minun valinta? Siivota en jaksa ja rahaa ei ole!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaa voi vähälläkin rahalla. Ei se vaadi kun mielikuvitusta ja hyvää makua. Niitähän ei rahalla saa.

Vierailija
4/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainis? Kaunis? Entä jos pikkuhiljaa ja vaikka ihan pienistä asioista aloittaisit muuttamaan kotia mieleiseksi? Tee visio, laadi sisustussuunnitelma, jota kohti alat menemään ja sitä hiljalleen toteuttamaan. Katso mitkä on mieleisiä juttuja kotona ja mitkä ärsyttäviä, hankkiudu niistä ärsyttävistä eroon.

Vierailija
5/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rahaa ei ole, mieti voisitko hankkia lisää rahaa jostakin. Siivoukseen voisi tulla tsemppiä ja puhtia, kun ympärillä on mieleisiä huonekaluja, tavaroita ja asioita.

Vierailija
6/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustaa voi vähälläkin rahalla. Ei se vaadi kun mielikuvitusta ja hyvää makua. Niitähän ei rahalla saa.

Minulla on tämä. Ei ole mielikuvitusta tai sellaista kykyä "tehdä kaunis koti". Ihailen kyllä muiden kauniita koteja (pienelläkin rahalla), mutta itse en osaa tehdä. Lapset häpeää eivätkä halua tuoda kavereita tänne kun on "niin pieni ja paljon tavaraa", pitäisi olla sellainen valkoinen ja moderni koti. 

Vierailija
7/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ei käytetä pistettä ;)

Vierailija
8/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ärsyttäviä juttuja on niin paljon, pitäisi isoja huonekaluja vaihtaa, eikä ole niihin rahaa. Petivaatteet alkaa olemaan kuluneita ja huonoja, wohvapöytä ja keittiön kaapit ym. Mies ei vaan suostu, joten ei ole intoa siivotakaan. Miehen visio on laittaa tämä myyntiin puolen vuoden päästä ja alkaa rakentamaan uutta. Itse olen vähän huolestunut. Saadaanko edes myytyä. Nytkin pitää säästää hemmetin tontin vuokraan ylimääräistä rahaa. Niin ei jää rahaa mihinkään kivaan. Ei vaan jaksa.

ap

Vierailija
9/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi kiva että olisi kaunis koti.

Minulla vaan ei ole minkään näköistä silmää sisustamiselle.

Vierailija
10/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa isolla kirjaimella :(

Vierailija
11/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin olisi kiva että olisi kaunis koti.

Minulla vaan ei ole minkään näköistä silmää sisustamiselle.

Älä ole puusilmä :)

Vierailija
12/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai rahaa ei ole, mieti voisitko hankkia lisää rahaa jostakin. Siivoukseen voisi tulla tsemppiä ja puhtia, kun ympärillä on mieleisiä huonekaluja, tavaroita ja asioita.

en oikein voi lisärahaa hankkia. Vielä tämän vuoden ainakin kuntoutustuella elelen, mies taas sellainen ettei voi pyyttää koskaan palkankorotusta, vaikka tekeekin ihan hulluna töitä.

ap

Vierailija
13/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa harvoin sivulauseita :D

Vierailija
14/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselkaa blogeista, netistä, sisustuslehdistä ym vinkkejä.

Vierailija
15/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoparka joutunut nyt jonkun hullun virkaintoisen kielipoliisin käsiin.

Vierailija
16/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan tuosta otsikosta vielä jotain irti? kainis

Vierailija
17/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole rahasta kiinni, eikä iästä. Olette jostakin syystä hankkineet kotiinne omasta mielestänne rumia tai  yhteen sopimattomia tavaroita. Laita Konmari -vaihde päälle ja ala heittää pois/ kierrättää turhia ja rumia tavaroita. Kun ympärillä on tilaa, mahtuu siivoamaan paremmin ja tilan tuntu rauhoittaa mieltä. Ruma esine tai kaluste voi näyttää itsestään paremman puolen. Ja osta viikonlopuksi iso kimppu tulppaaneja. 

Vierailija
18/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ammattivalittaja :( 

Vierailija
19/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tämä. Ei ole mielikuvitusta tai sellaista kykyä "tehdä kaunis koti". Ihailen kyllä muiden kauniita koteja (pienelläkin rahalla), mutta itse en osaa tehdä. Lapset häpeää eivätkä halua tuoda kavereita tänne kun on "niin pieni ja paljon tavaraa", pitäisi olla sellainen valkoinen ja moderni koti. 

Siivoo nyt ja karsi kaikki ylimääränen tavara pois. Vaihda verhot ja muut tekstiilit. Saat paljon raikkaamman ilmeen kotiin. Ei kotien pidä olla suuria ja valkosia, vaan viihtysiä ja kodikkaita.

Vierailija
20/48 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta maalia ja tekstiilivärejä. Värjää kulahtaneet liinavaatteet kaikki samalla värillä tai ainakin saman sävyisiksi. Maalaa huonokuntoiset huonekalut kaikki samalla värillä tai sävyillä, jotka sopivat toisiinsa. Sitten turhat rojut pois nurkista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi