Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikuisen tissista vakisin vierottanut nimittaa normaaleja aiteja " imetysfanaatikoiksi" , jotka " vaahtoavat" . Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
17.03.2006 |

Se nyt vaan on normaalia, että pientä vauvaa imetetään ainakin puolivuotiaaksi. Miksi ihmeessä HYVIN SUJUNUT imetys pitäisi väkisin lopettaa??? Itse olen imettänyt esikoistani n. vuoden ikäiseksi, jopa työhön paluuni jälkeen. Joten elämäni ei todellakaan pyöri vain lapsen ympärillä, vaan siihen kuuluu paljon muutakin. Myös juhlimista ja alkoholia silloin tällöin. Toista lastani aion imettää myös vuoden ikäiseksi, en todellakaan ymmärrä, miten tämä on jotain " vaahtoamista" .

Siinä sinulle, IT-bilettäjä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nämä imetyspellet pilaavat koko imetyksen vouhkaamisellaan.

Inhoan imetystä nykyään, vaikka itse imetinkin.

Vierailija
22/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailkaa noihin asiallisiin imetyskysymyksiin, joita täälläkin usein on, ja jättäkää haukkumiset ja ivailut väliin. Itse imetän ja kannatan imetystä, mutta olen positiivisen imetyskuvan luomisen ja kannustavan hengen puolella. Imetyksestä riitelyllä aiheutetaan vain pahaa mieltä, ei mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset tosiaan taitavat lukea valikoiden, poimivat tekstistä sen, minkä haluavat. Juhlat pitänyt äitihän siinä tämänpäiväisessä pikkujutussa pahoitteli nimenomaan tätä imetyksen lopetuksesta syntynyttä vouhkaamista. Viimeinen lause viittasi nimen omaan siihen, ettei kyse ollut imetyksen väkisin lopettamisesta eikä nyt ainakaan siitä, että mutsi pääsisi vähän baanalle.

Toki jos ihminen tulee jonkin asian kanssa vapaaehtoisesti julkisuuteen, hän on ns. " julkista riistaa" , mutta tämänkaltainen kohkaaminen on silti älytöntä, jos ei tiedetä asioiden oikeita taustoja.