Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Turkish delight -konvehti. Maistu saippualta. Ilmeisesti sisälsi ruusuvettä. Jäi kyllä toinen puoli syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi!
Tää on mielenkiintoinen ilmiö - nimittäin kaikki ei maista sitä samalla tavalla! Muistaakseni kyse on voihaposta ainesosana, jonka osa ihmisistä maistaa juuri oksennuksen omaisena aromina ja osalle taas maistuu normaalilta suklaan ainesosalta. Ei tee ko. suklaasta yhtään parempaa, mutta tieto auttaa sulattamaan kamalan pettymyksen.
terv. toinen oksennusaromista traumatisoitunut
Minusta myös siinä oli oksennusaromia. En voinut käsittää miten niin pahaa suklaata voidaan edes tehdä.
Durian-karkki otti minusta voiton matkalla Aasiassa, en pystynyt syömään. Paistetut koppakuoriaiset ja skorpionit meni alas kevyesti, mutta durian-karkki ei.
M/40
Joku mainitsi Lauantaipussin mustan auton. Se on kyllä oikeasti ihan syömäkelvoton.
Ei ole edes salmiakkia, vaan haalean hedelmäinen täysin turhan makuinen kova ja sitkeä nahkero.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Englanninlakupaketissa se sininen karkki (sinisillä nonparelleilla päällystetty) :D hyi hitto se on niin kitkerä ja pahan makuinen!!!
Ainoat hyvän makuiset karkit koko paketissa!!!
Ostettiin Thaimaasta jotain karkkipusseja tuliaisiksi kotiin. Poika vei kouluun yhden pussin ja tarjosi luokkakavereilleen - kaikki huusivat ja parhaimmat itkien sylkemään käytävälle niitä karkkeja. Maistettiin sitten kotona ja kyllä: aivan eläimellisen hirveä maku oli karkeissa, jotka olivat siis jonkunlaisia kovia inkivääritoffeita. Mielestäni maistuivat pistävän vahvalle penisilliinille.
Ainoastaan yksi vieras söi ”pyörtymättä” ko. namin, kun niitä oli kahvipöydässä tarjolla 🤗
Vierailija kirjoitti:
Omar. Yhh...
Mä luulin olevani ainoa, joka vihaa näitä! Lohduttavaa kuulla, että en :D
Vierailija kirjoitti:
bounty
En ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mielenkiintoinen ilmiö - nimittäin kaikki ei maista sitä samalla tavalla! Muistaakseni kyse on voihaposta ainesosana, jonka osa ihmisistä maistaa juuri oksennuksen omaisena aromina ja osalle taas maistuu normaalilta suklaan ainesosalta. Ei tee ko. suklaasta yhtään parempaa, mutta tieto auttaa sulattamaan kamalan pettymyksen.
Minusta myös siinä oli oksennusaromia. En voinut käsittää miten niin pahaa suklaata voidaan edes tehdä.
Aioin mainita just tämän suklaan. Muille perheenjäsenille tuntui maistuvan, itse sylkäisin pois ja huuhtelin suun 😃
Ranskalainen nougat on jotenkin epätyydyttävää.
Oudoimmat syömäni karkit ovat georgialaiset hedelmä-pähkinäpötköt ja itäeurooppalaiset (en muista maata) juustopallot. Molempia pystyin syömään joten ne eivät edes kuulu tähän ketjuun, hedelmäpötköt olivat peräti hyviä. Edellä mainittu Tarhun on ihan parasta hatsapurin kylkiäisenä. Ainakin sokerilla makeutettu, keinomakea versio maistuu hammastahnalta.
Tavallisista karkeista/suklaista inhoan Maraboun maitosuklaata, Fazerin sinistä ja Vihreitä kuulia. Mustaherukka- ja sitruuna-aromi aiheuttavat kuvotusta sillä olen joskus yrjönnyt niitä sisältäviä kurkkupastilleja. Xylitolin maku on vastenmielinen.
Turkish Delight suklaapatukka, jota saa ainakin Briteistä ja Ausseista. Suklaakuorrutuksen alla marmeladimainen hirvitys, kuin hajuvettä söisi.
Salmiakki. Sylkäisen heti pois, jos sellainen suuhun joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oksennussuklaa on tarkoitettu USA:n tonnikeijukaisille, jotta ne pois-ehdollistuisivat suklaan syönnistä.
Vierailija kirjoitti:
Turkish Delight suklaapatukka, jota saa ainakin Briteistä ja Ausseista. Suklaakuorrutuksen alla marmeladimainen hirvitys, kuin hajuvettä söisi.
Eli aivan kuten Fazerin marmeladit: fruktoosisiirappia ja esansseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aivan kuten Fazerin marmeladit: fruktoosisiirappia ja esansseja.
Ei sinne päinkään.
Werther's Original, ällömakea ja pahanmakuinen kova karkki