Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2017 |

Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.

Kommentit (1168)

Vierailija
401/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan lakka liköörikonvehdit. 🤮

Vierailija
402/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olen niin perso makealle, ettei tule mitään mieleen. Jotkut karkkisekoitusten karkit/irtokarkit voi olla mitäänsanomattomia, mutta en muista mitään selvästi pahanmakuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi!

Amerikkalaisen suklaan valmistuksessa käytetään samaa entsyymiä, mitä oksennuksessa on, joten sieltä kaiketi nousee maku?

Eurooppalaiset suklaat ovat jotain ihan muuta, huomattavasti parempaa tavaraa.

Vierailija
404/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanmakuisia karkkeja ovat lähimmä Poppamiehen valmistamat yliväkevät namut, jotka on siis tarkoituksella tehty ylikamaliksi. Napalminallet tms. joita ei voi syödä kuin sen yhden, koska sen syötyäsi suussa ei maistu mikään muu.

Vierailija
405/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppusuklaa. Siis ihan sellainen laillinen. Kaveri oli ostanut ja pyysi maistamaan. En olisi ikinä voinut kuvitella, että mikään suklaa voi olla pahanmakuista. Kyllä voi! Vuosien jälkeenkin muistan maun. Valitettavasti.

Vierailija
406/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikumit yleensä, muutta etenkin ne mitä sai isossa pahvisessa rasiassa aikanaan (laivalta ainakin).

Vierailija
407/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Durian-karkit Thaimaassa. Ostettiin niitä vielä iso pussillinen, kun ajateltiin olevan hyviä...

Vierailija
408/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset työkaverit jotka käy jokaisella lomallaan aina samassa paikassa Kreikassa raahaa ison pussillisen Ouzo-karkkeja työpaikan kahvipöytään. Jostain syystä kyseinen pussi säilyy useemman viikon, kun esim. suklaalevy ei ehdi vanheta puolta päivääkään. Aivan hlvetin pahoja karkkeja ovat!

Vierailija
409/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bounty ja Da-Capo, yök. 

Vierailija
410/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "vihreän omenan" makuiset.

Vierailija
411/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mun lempparit😅

Vierailija
412/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Pandan juhlapöydän konvehdeista, ei tule varsinaisesti inhoreaktio, vaan paljon parempiakin on.  Varmaan on monta pahan makuista karkkia, mistä en pidä, mutten ole niin hirveästi eri maiden karkkeja syönyt. Kookossuklaista (Bounty yms.), Vihreistä kuulista ja myös jonkin verran Kettu-karkeistakin tykkään (nostalgian takia noista viimeisistä).

Vierailija
413/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin irtokarkkihyllyssä oli jotain sinisiä pehmeitä karkkeja jotka maistui ihan hammastahnalle.. Kamalia.

Vierailija
414/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkini ovat aika perinteiset: liköörikarkit & muut joissa on alkoholia, Jim, Julia, Da Capo, marsipaanit, vihreät kuulat ja muut marmeladikarkit. Appelsiinisuklaat, kirsikkamakeiset ja tumman suklaan jätän myös muille.

Sen sijaan rakastan Hersheyn suklaata, etenkin cookies & cream, nam. Pidän kovasti myös parjatuista lakusekoitusten nonparelleilla päällystetyistä karkeista, vadelmaveneistä ja etenkin niiden lakuversiosta. 

Olen perinteisesti hedelmäkarkkien ystävä, joskin syksystä jouluun syön suklaata. Hupaisaa on, että olen viime vuosina syönyt enenemissä määrin myös lakritsi- ja salmiakkimakeisia, jotka ennen laittaisin inhokkilistalle. Minunkin makuni on muuttunut.

Vierailija
415/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom&Jerry jäde, kuin mämmiä söis.

Sitten kakarana sain lahjaksi jogurttikarkkeja.

Vierailija
416/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikkalainen tai turkkilainen lukumi tai mikä lie ihan kamalaa...

Vierailija
417/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt suoranaisesti ehkä makeinen, mutta...

Ne Taffelin suklaakuorrutetut sipsit ja Raffelit

Sipsit sipseinä ja suklaat suklaina!

Tähän sopien: Dr Oetkerin suklaapizza! En muista ikinä heittäneeni mitään itse ostamaani ruokaa syömäkelvottomana roskikseen, mutta tätä en pystynyt syömään kuin yhden palan. Aivan kieroutunut kokemus.

Juu, sama kokemus täällä. Tykkään suklaasta ja tykkään pitsasta, mutta tämä idea ei toiminut sitten yhtään.

Vierailija
418/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakuorrutteiset marmeladikarkit.

Riesenit ja Toffifeet.

Vierailija
419/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au-pair perheen äiti toi jenkeistä jotain m&m suklaita. Ne maistu siltä kun osa siitä suklaata olisi ollut kakkaa. Kädet haisi sen jälkeen kuin olisi kaivanut peppua. Suomessa samat karkit ihan eri makusia. Itse söi ja tykkäsi.

Vierailija
420/1168 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkini ovat aika perinteiset: liköörikarkit & muut joissa on alkoholia, Jim, Julia, Da Capo, marsipaanit, vihreät kuulat ja muut marmeladikarkit. Appelsiinisuklaat, kirsikkamakeiset ja tumman suklaan jätän myös muille.

Sen sijaan rakastan Hersheyn suklaata, etenkin cookies & cream, nam. Pidän kovasti myös parjatuista lakusekoitusten nonparelleilla päällystetyistä karkeista, vadelmaveneistä ja etenkin niiden lakuversiosta. 

Olen perinteisesti hedelmäkarkkien ystävä, joskin syksystä jouluun syön suklaata. Hupaisaa on, että olen viime vuosina syönyt enenemissä määrin myös lakritsi- ja salmiakkimakeisia, jotka ennen laittaisin inhokkilistalle. Minunkin makuni on muuttunut.

Joo heti liköörikarkkien jälkeen just toi kolmikko: Jim, Julia ja Da Capo. Yäk!