Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Daim! Sain kerran synttärilahjaksi ja söin pelkän suklaan, pahanmakuiset kovat kikkareet sen seassa piti sylkeä pois.
Poltettu lakritsi, sitä myytiin 1950-luvulla kemikalioissa. Salmiakki menetti makunsa, kun sillä maustettiin yskänlääke, jota en tässä mainosta, tuskin sitä enää onkaan. Ja turkinpippurit...
Jossain hedelmäkarkkipussissa oli lakan/hillan makuisia viinikumeja. Yök. Maistuivat ihan oksennukselle. Se on vissiin lakan ominaismaku.
Kaikki Fazerin Parhaat -pussista. En ymmärrä, miks sen nimi on Parhaat, kun eihän niitä karkkeja myydä edes muuten kuin sekoituksena.
Halvat hedelmäkarkit mitkä on värjätty turkooseiksi tai vihreiksi ja on kuin kumin palasia suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkish Delight suklaapatukka, jota saa ainakin Briteistä ja Ausseista. Suklaakuorrutuksen alla marmeladimainen hirvitys, kuin hajuvettä söisi.
Eli aivan kuten Fazerin marmeladit: fruktoosisiirappia ja esansseja.
Ei sinne päinkään.
Näytä mulle fasun marmeladi, joka on tehty oikeista marja- ja hedelmäsoseista. "Pihlaja"marmeladissa ei ole edes pihlajaa!
Durianin makuinen mochimakeinen. Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Jossain hedelmäkarkkipussissa oli lakan/hillan makuisia viinikumeja. Yök. Maistuivat ihan oksennukselle. Se on vissiin lakan ominaismaku.
Kenen oksennukselle maistui?
Vierailija kirjoitti:
Turkish delight -konvehti. Maistu saippualta. Ilmeisesti sisälsi ruusuvettä. Jäi kyllä toinen puoli syömättä.
Lokoumi makeisia on myös hyviä esim pähkinä
Dubaissa tarjottiin ravintolassa aterian lopuksi jotain ällö-äklö-makeita pehmeitä karkkeja, jotka oli taatusti kyllästetty ties millä väri- ja muilla keinotekoisilla aineilla. Sen jälkeen en ole halunnut edes maistaa mitään muita kuin tuiki tavallisia suomalaiaisa karkkeja.
Neuvostoliitosta tuodut suklaakonvehdit.
Olin lomalla Espanjassa ja illalla yllätti makeanhimo. Lähistöllä oli vain kiinalainen kauppa. Kaupassa oli vain hämärä valo ja aavemainen tunnelma. Vanha mies oli kassalla ja vaimo kyttäsi hyllyjen päissä. Saattoi olla myös muita sukulaisia piilossa. Oletin kassalla olevan Haribo-pusseja mutta ei ollut. Oli vain kiinalaisia, niitä mädänneitä munia ja ties mitä eläinperäistä, mutta ei mitään tuttua. Löysin maissintähkän muotoisia karkkeja, ostin pussin ja lähdin hotellille. Maissikarkit oli aivan hirveitä, niissä oli maissia. Niitä ei voi oikein verrata mihinkään.
Ohi, mutta päivän tietoisku: ehkä karmeimpia eläinkidutuksia aasiassa on karhuista kerättävä sappi, jota käytetään kiinalaisessa lääketieteessä.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.aasiank…-
Englantilainen inkiväärimarmelaadi.
Vadelmaveneet, mustat vielä pahempia kuin punaiset. Niitä Englannin lakritsin nonparellihirvityksiä en myöskään ymmärrä. Gorillanpää- ja Väyrysenpää-irtokarkit on myös pahoja, ei mitään tekemistä salmiakin tai lakritsin kanssa. Dumlet tarrautuu häiritsevästi hampaisiin, samoin ylipehmeät irtokarkit.
Tykkään itse marsipaanista, Liköörikonvehteista ja merkkareista sekä Helmix-salmiakista.
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliitosta tuodut suklaakonvehdit.
Parasta ennen päiväys meni umpeen jo 30 vuotta sitten.
Kettukarkit ja vihreät kuulat jakaa ykkösijan minulla.
Mariannet