Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Olette kaikki väärässä. Pahin karkki on tumma suklaa. Muitakin pahoja on, mutta mikään muu ei aiheuta sitä, että naama vääristyy tahdottomaan irveeseen. No, en ole maistellut noita muutamien mainitsemia oksennuksen makuisia karamellejä...
TV-mix Örkit. Pussi on edelleen meillä kaapin perukoilla ja pitäisi vaan heittää roskiin. Ainoat syötävät karkit oli niitä krokotiileja ja loput oli sekä suutuntumaltaan että maultaan ällöttäviä. En suosittele.
Erehdyin ostamaan Tigeristä kahvin makuisia kovia karkkeja. Hyi järkytys! Voinen, rasvainen maku ja sitten vielä jälkimauksi lievä yrjön vivahde. Kahvilta ne eivät maistuneet ollenkaan. En ikinä heitä karkkeja pois mutta nämä oli pakko nakata kompostiin. Toivottavasti ne edes maatuvat siellä.
Kettukarkki, Julia- ja Budapest-konvehdit. Sellainen belgialainen kartion mallinen marmeladikarkki, jossa se maku on niinkun käynyttä marjamehua överimakeana
Hirveä karkkinälkä tuli tämän ketjun lukemisesta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Sama täällä!
Suomalaisita ainoat joista en tykkää, ovat Sisut ja tervapastillit. Joku mainitsikin jo kyproslaiset saippuan makuiset marmeladit.
Bean Boozled. Erehdyin maistelemaan näitä hassunhauskoja karkkeja, joista ei siis tiedä tuleeko hyvä vai paha maku. Kun kohdalle osui oksennuksen makuinen (miten voikin olla niin aito maku?!) niin hyi ***, tuli kiire juosta vessaan ja siihen loppui se maistelu. Never again.
Joidenkin halpojen pääsiäismunien suklaa on täysin syömäkelvotonta.
Musta noi on tosi hyviä.
Tykkään väkevistä ja tulisista mauista.
En tiedä mitä merkkiä on, mutta kaikki venäläiset konvehdit on ihan hirveitä. Olen joskus joutunut maistamaan naapurilla ja appiukon naisystävän tuliaisina, hyi yäks maituu joltain viinaalla maustetulta pölyltä. :s
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä merkkiä on, mutta kaikki venäläiset konvehdit on ihan hirveitä. Olen joskus joutunut maistamaan naapurilla ja appiukon naisystävän tuliaisina, hyi yäks maituu joltain viinaalla maustetulta pölyltä. :s
Nykyään Venäjällä on oikeasti loistavia konvehtia eikä voi verrata edes suomesta saataviin, mutta ne vanhemmat oli tosiaan järkyttäviä lähinnä jäteöljyltä maistuvia
Kreikkalainen Loukoumi, joka maistui ruusulta! Ihan kuin olisi hengittänyt reippaasti hajuvettä kitusiinsa :(((
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisesta Hershey's-suklaasta tuli mulle mieleen oksennus. Hyi!
Totta! Maistuu semmoselle pilaantuneelle maidolle. Yäks!
Aika moni on täällä viitannut lempikarkkimakuuni, eli orvokkiin. Juuri ne tummavioletit, lähes mustat karkit.
Vieläkin muistan sen traumaattisen hetken, kun lapsena luulin saavani suklaarusinoita ja se olikin suklaakuorrutettu kahvipapu. Oikein puistattaa.
Vihreä tee kitkatit. Hrr... Kammottavia!
Hershey’s kisses. Järkyttäviä oksennuksen makuisia kaninpalleroita. En voi ymmärtää että niitä jenkeissä jotkut osataa.
Hubbabubba-tyylisen överipurkan makuinen fudge. Oksettavaa.