Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti halpissuklaa, jota on perusjoulukalentereissa ja pääsiäismunissa sekä venäläinen suklaa. Sokeriällötyskarkit, kuten juuri pääsiäisrakeet ja vastaavat missä valkoinen sisus. Englanninlakujen ja täytelakujen ne värilliset osat. Vadelmaveneet ja väyryset. Perusmerkkarit. Äkkimakea vaniljaesanssinen valkoinen suklaa. Vadelmasnören. Marmeladikarkit, ainakin kuulat ja kaikki mustaherukkaesanssiset. Nougat-suklaat joissa ei yhtään suolaa. Tikkarit ja muut kovat karkit joista tulee suu kipeäksi. Karkkijauheet ja -jäätelöt.
Mitkä ovat ne tämän kosmoksen tasan kaksi karkkimakua josta pidät?
Vierailija kirjoitti:
Siskonpoika antoi mulle Brain blasterin ja sai kyllä hyvät naurut mun reaktiosta 😁
Miltä tää maistuu? Joskus oisin halunnu maistaa, mutta en oo kehdannu ostaa. 🤣
Liköörikonvehdit, punssikarkit ja sellainen paistetun kananmunan näköinen irtokarkki
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään aasialaisesta kaupasta Durian-toffeeta, jossa on 35% Durianin hedelmämehua. ;D Maistan ehkä myöhemmin illalla ja tulen kertomaan mielipiteeni tänne!
Pandan juhlapöydän konvehtien ananas. Ikuiset traumat.
Meinasin oksentaa kun söin äsken Hershey's milk chocolatea.
https://www.hersheys.com/en_us/products/product/bars/hersheys-milk-choc…
Maistui aivan oksennukselle. Miten toi voikaan olla niin kamalan makuista? Aivan erilaista kuin mikään muu maitosuklaa.
Suklaa ei ole karkki, mutta kuitenkin, hyi helvata.
Saman havainnon on muutama muukin tässä ketjussa tehnyt kyseisestä suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
En kuollaksenikaan muista nimeä. Joskus 2000-luvulla tuli myyntiin sellasia pieniä, tötterön mallisia, vähän suolasia ja rapeita keksejä, jotka oli halvalla suklaalla kuorrutettu. Niitä mainostettiin lauseella "yritäppä tyytyä yhteen" tai jotain vastaavaa. No minäpä sitten kerran ostin pussin ja täytyy sanoa, että yritäppä syödä sitä yhtäkään. Eipä niitä kauaa myyty.
Smash!
Olivat tajuttoman hyviä!
Bounty, marsipaani, englanninlakut (paitsi sininen nonparelli), kirsikka-aromiset karkit, Bassett's Wine Gums, Haribon tehtaanmyymälästä ostetut oikeasti saippuanmakuiset karkit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukuttamista on siinä, että joku kertoo OMAN inhokkinsa, jota otsikossakin kysytään? Ihmettelee viisi alapeukkua saanut.
Eivätkö ihmiset todella tajua, että makuasioista ei voi kiistellä? Eihän se ole keltään pois, jos Sisut on musta kamalinta mitä on.. Syökää ihan rauhassa Sisuja.
Tällaisissa mielipidelistauksissa yläpeukku tarkoittaa yleensä "olen samaa mieltä" ja alapeukku tarkoittaa "olen eri mieltä". Ei niin, että yläpeukku tarkoittaisi "kommenttisi on hyvä ja olet oikeassa" ja alapeukku tarkoittaisi "kommenttisi on huono ja olet väärässä". Ei ole tarkoituksena arvostella toisten kommentteja tai mieltymyksiä, vaan ihan vain kertoa, onko asiasta samaa vai eri mieltä. Eihän siitä tulisi mitään, jos koko ketju täyttyisi samanlaisilla kommenteilla, "minä en pidä appelsiinisuklaasta", "minäkään en pidä appelsiinisuklaasta", "minuakaan appelsiinisuklaa ei ole koskaan viehättänyt", "minä puolestani INHOAN appelsiinisuklaata" :) Helpompi vain painaa peukkua oman mielipiteensä ilmaisemiseksi, jos ei asiaan ole mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset tamarind-karkit ovat kauheita. :X ne kuivatut, ruskeat möntit.
Ei oo, vaan ihan parhaita. Tässä nyt mauskuttelen parhaillaan.
Bounty. En voi sietää kookosta.
Nykyiset irtokarkit.
Voi päätellä hinnastakin.
Täyttä pa&kaa.
Fazerin kovat aniskarkit, hyi ***tana!
Ei pahanmakuisia karkkeja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukuttamista on siinä, että joku kertoo OMAN inhokkinsa, jota otsikossakin kysytään? Ihmettelee viisi alapeukkua saanut.
Eivätkö ihmiset todella tajua, että makuasioista ei voi kiistellä? Eihän se ole keltään pois, jos Sisut on musta kamalinta mitä on.. Syökää ihan rauhassa Sisuja.
Nimenomaan makuasioista voi kiistellä, faktoista ei.
Vadelmaveneet, liköörikonvehdit, Bounty-suklaapatukka, Jim-suklaapatukka, Julia-suklaa, DaCapo-suklaapatukka. Siinä muutamia, jotka jäävät takuulla syömättä.
Ruusunmakuiset marmeladintapaiset Turkista (muistaakseni), maistuivat hajuvedeltä.