Vihaan koiria
Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!
Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html
Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja.
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!
En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.
Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saatana että ihminen voi olla idiootti!
Voi saatana kun sua harmittaa. Kukas nyt hyperventiloi? Etsi pikaisesti lähin paperipussi ja hengittele siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä väität tuntevasi kaikki suomen koiranomistajat koska voit prosenttilukuja vetää esiin?!
Se olet kyllä sinä, joka teet tässä itsestäsi ja kaikista muistakin koiranpaapojista idioottia olkinukke olkinuken perään. Huh huh, melkein vaikea uskoa, että olisit tosissaan ja jollekin voisi rivien välistä lukeminen tuottaa noinkin suuria vaikeuksia, ettet vain sattuisi kuulumaan autismin kirjoon? Hengitä vielä hetki paperipussiin ennen kuin heität (korjaan, paskot/oksennat <-noita rakastamianne eriteilmaisuja) seuraavan lapsellisen olkinuken, ties vaikka hyperventilaatio alkaisi helpottaa ja aivosikin saisivat välillä happea. Ehkä se ajatuskin luistaisi paremmin ja saattaisit alkaa ymmärtää, että joskus ihmisten välisessä kommunikaatiossa on vähän niinku pakko käyttää hätäisiä mututuntumia. Jestas oikeasti... Yritä nyt olla ottamatta kaikkea ihan noin helvetin kirjaimellisesti, jookoskookos? Elämä autistina ei varmasti ole helppoa, mutta apua pitäisi löytyä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se sinun persettäsi kaivelee jos jonkun koira hajottaa omistajansa kämpän ja miksi ihmeessä änkeydyt koirallisten kotiin vieraaksi, luuletko edes olevasi tervetullut?
Ei kai se minua tippaakaan kiinnostakaan, mutta koiranpaapojia pitäisi kiinnostaa siinä vaiheessa, kun itse kutsuvat sukulaisiaan ja tuttaviaan kylään koiralta löyhkäävään paskaiseen ja kusiseen sikolättiin, jossa ei saa olla hetkeäkään rauhassa riehuvalta rakilta, joka jokavälissä tunkee kuonoansa vieraiden perseeseen ja hyppelee päälle nylkyttelemään. Mutta eipä se vaan kiinnosta näitä koirahulluja, ei ollenkaan. Koska "meidän musti on niin höpsö, heh heh, voi voi, älähän nyt musti, heh heh, söpöä, heh". :) Ja mitä sinä uikuttaja edes tiedät siitä keiden kotiin olen tervetullut ja mistä syistä, älä jaksa olla noin lapsellinen, vaan kaipa se kuuluu oireenkuvaasi.
Jännää kuinka välttelet oikein kahden peräkkäisen postauksen voimin tässä ketjussa sata kertaa kysyttyä asiallista kysymystä siitä KERÄÄTKÖ RAKKISI PASKOJA. Niin ja huomhuom, se sata kertaa on sitten taas mutu, joka viittaa niinku "moneen" ja "useaan". :)) Koetapa nyt vastata, pystytkö vai tuleeko sieltä taas sekavaa olkinukkea tai peräti valhetta siitä ettet omista ollenkaan koiraa (ihan muuten vaan sydän syrjällään hyperventiloiden seurailet tätä keskustelua)?
Näin. Mutta eihän nuo koiran kärystä seonneet enää huomaa mitään.
Pystyttekö ymmärtämään kuinka inhottavaa se on. Kun ei voi sietää niitä elukoita ja sitten joutuu niiden hyökkäyksen kohteeksi. Ja oikeasti, älkää nyt saakeli päästäkö niitä keittiöön, jos siellä on jotain jota jonkun muunkin pitäisi syödä tai juoda.Juu ihan totta
Kysyt ja vastaat itse itsellesi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saatana että ihminen voi olla idiootti!
Voi saatana kun sua harmittaa. Kukas nyt hyperventiloi? Etsi pikaisesti lähin paperipussi ja hengittele siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä väität tuntevasi kaikki suomen koiranomistajat koska voit prosenttilukuja vetää esiin?!
Se olet kyllä sinä, joka teet tässä itsestäsi ja kaikista muistakin koiranpaapojista idioottia olkinukke olkinuken perään. Huh huh, melkein vaikea uskoa, että olisit tosissaan ja jollekin voisi rivien välistä lukeminen tuottaa noinkin suuria vaikeuksia, ettet vain sattuisi kuulumaan autismin kirjoon? Hengitä vielä hetki paperipussiin ennen kuin heität (korjaan, paskot/oksennat <-noita rakastamianne eriteilmaisuja) seuraavan lapsellisen olkinuken, ties vaikka hyperventilaatio alkaisi helpottaa ja aivosikin saisivat välillä happea. Ehkä se ajatuskin luistaisi paremmin ja saattaisit alkaa ymmärtää, että joskus ihmisten välisessä kommunikaatiossa on vähän niinku pakko käyttää hätäisiä mututuntumia. Jestas oikeasti... Yritä nyt olla ottamatta kaikkea ihan noin helvetin kirjaimellisesti, jookoskookos? Elämä autistina ei varmasti ole helppoa, mutta apua pitäisi löytyä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se sinun persettäsi kaivelee jos jonkun koira hajottaa omistajansa kämpän ja miksi ihmeessä änkeydyt koirallisten kotiin vieraaksi, luuletko edes olevasi tervetullut?
Ei kai se minua tippaakaan kiinnostakaan, mutta koiranpaapojia pitäisi kiinnostaa siinä vaiheessa, kun itse kutsuvat sukulaisiaan ja tuttaviaan kylään koiralta löyhkäävään paskaiseen ja kusiseen sikolättiin, jossa ei saa olla hetkeäkään rauhassa riehuvalta rakilta, joka jokavälissä tunkee kuonoansa vieraiden perseeseen ja hyppelee päälle nylkyttelemään. Mutta eipä se vaan kiinnosta näitä koirahulluja, ei ollenkaan. Koska "meidän musti on niin höpsö, heh heh, voi voi, älähän nyt musti, heh heh, söpöä, heh". :) Ja mitä sinä uikuttaja edes tiedät siitä keiden kotiin olen tervetullut ja mistä syistä, älä jaksa olla noin lapsellinen, vaan kaipa se kuuluu oireenkuvaasi.
Jännää kuinka välttelet oikein kahden peräkkäisen postauksen voimin tässä ketjussa sata kertaa kysyttyä asiallista kysymystä siitä KERÄÄTKÖ RAKKISI PASKOJA. Niin ja huomhuom, se sata kertaa on sitten taas mutu, joka viittaa niinku "moneen" ja "useaan". :)) Koetapa nyt vastata, pystytkö vai tuleeko sieltä taas sekavaa olkinukkea tai peräti valhetta siitä ettet omista ollenkaan koiraa (ihan muuten vaan sydän syrjällään hyperventiloiden seurailet tätä keskustelua)?
Näin. Mutta eihän nuo koiran kärystä seonneet enää huomaa mitään.
Pystyttekö ymmärtämään kuinka inhottavaa se on. Kun ei voi sietää niitä elukoita ja sitten joutuu niiden hyökkäyksen kohteeksi. Ja oikeasti, älkää nyt saakeli päästäkö niitä keittiöön, jos siellä on jotain jota jonkun muunkin pitäisi syödä tai juoda.
Onko se samanlainen tunne kuin se, että vihaa kevytmoottoripyöriä ja sitten kävelee suojatiellä ja sellainen meinaa törmätä minuun?
Tai se jos inhoaa ihmisiä ja sellainen tulee juttelemaan ja tulee liian lähelle, ehkä jopa koskettaakin?
Ja sinulle ei kuulu tippaakaan päästääkö joku koiransa keittiöön vai ei.
Aina yhtä huvittavaa kun joku kuvittelee että hän ärsytyksineen on jotakin ainutlaatuisen ihmeellistä, että kukaan muu ihminen ei koskaan ärsyynny mistään toisten tekemisistä tai vihaa mitään yksittäisiä juttuja :D Kyllä, varmasti kaikilla on kokemusta siitä kun joku kanssaihminen tekee jotakin ärsyttävää ja miten inhottavaa on kun se tehdään ihan siinä nokan edessä tai jopa kohdistetaan juuri minuun.
Muutenkin on kyllä tällainen hyvinvointivaltion ongelma tämäkin vinkuminen, yhyy on koiria ja koirankakkaa, voi ei, elämä pilalla.
Kissanomistajat ne vasta sairaita ovat, katit juoksevat ympäriinsä kusemassa ja sontimassa, tappamassa pikkulintuja tai sitten vapaaehtoisesti elävät jonkun karvakasan kanssa asunnossa paskan käryssä, otuksen joka vain syö, paskoo ja nukkuu, mitä iloa siitä on? Karvaa on ainakin joka paikassa eikä terassin tai parvekkeen ovea voi koskaan pitää auki ettei se saatanan katti karkaa.
Totta hitossa jokainen täällä kerää piskin läjät, turha sitä on kysyä. Arvaa ilmoittautuuko kukaan, jos kysyy kuka käyttää koiraansa tarpeillaan naapuruston nurmilla. Silti sitä tapahtuu ja paljon tapahtuukin.
Minä en syö lihaa, suojelen meriä ja ilmastoa, olen ihmisoikeusaktivisti, elän kaikinpuolin esimerkillisesti ja olen lähes pyhimys. Kun näin anonyymisti voin sen kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa kun joku kuvittelee että hän ärsytyksineen on jotakin ainutlaatuisen ihmeellistä, että kukaan muu ihminen ei koskaan ärsyynny mistään toisten tekemisistä tai vihaa mitään yksittäisiä juttuja :D Kyllä, varmasti kaikilla on kokemusta siitä kun joku kanssaihminen tekee jotakin ärsyttävää ja miten inhottavaa on kun se tehdään ihan siinä nokan edessä tai jopa kohdistetaan juuri minuun.
Muutenkin on kyllä tällainen hyvinvointivaltion ongelma tämäkin vinkuminen, yhyy on koiria ja koirankakkaa, voi ei, elämä pilalla.
No mutta mehän voidaan olla vaan onnellisia näiden koiranvihaajien puolesta. Heidän elämiensä on täytynyt olla todella helppoa jos suurimmat ongelmat ovat koiranpaskat ja pahat hajut.
Vierailija kirjoitti:
Totta hitossa jokainen täällä kerää piskin läjät, turha sitä on kysyä. Arvaa ilmoittautuuko kukaan, jos kysyy kuka käyttää koiraansa tarpeillaan naapuruston nurmilla. Silti sitä tapahtuu ja paljon tapahtuukin.
Minä en syö lihaa, suojelen meriä ja ilmastoa, olen ihmisoikeusaktivisti, elän kaikinpuolin esimerkillisesti ja olen lähes pyhimys. Kun näin anonyymisti voin sen kertoa.
Näin on!
Kakkailen itsekin kesällä teiden vierusoille, en aina viitsi kerätä jätöksiä pois. Kyllähän ne maatuvat!
Samoin aivastelen kaupassa jne ihmisiä naamaan niin että pisarat lentävät, saatan mennä toista ihmistä ihan lähelle ja haistella tuntematonta esim. junassa.
En peseydy kuin kerran vuodessa järvessä, päällä on vanha haiseva turkki jota silloin tällöin tuuletan.
Perheeni ei välitä noista jutuista kun on niihin tottunut, rakastavat minua tälläisenään.
Miksi en saisi tehdä noin, vain koska olen ihminen? Maksan enemmän veroja kuin koira. Miksi annatte koiranne häiritä muita?En odota että esim. lapseni saa mennä tevehtimään vastaantulijoita koskettelemalla tuntemattomia. Miksi annatte koiranne tehdä niin?
Meidän taloyhtiössä ollaan raivoissaan, kun eräs asukas päästä kattinsa ulkoilemaan itsekseen ja se saatanan elukka kusee ja paskoo pihalla olevaan lastenhiekkalaatikkoon! Ehdotuksia mitä tehdä? Naapurille puhuminen ei auta, ylimielinen, röyhkeä minäminäminä kusipää niinkuin kattien omistajat yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kakkailen itsekin kesällä teiden vierusoille, en aina viitsi kerätä jätöksiä pois. Kyllähän ne maatuvat!
Samoin aivastelen kaupassa jne ihmisiä naamaan niin että pisarat lentävät, saatan mennä toista ihmistä ihan lähelle ja haistella tuntematonta esim. junassa.
En peseydy kuin kerran vuodessa järvessä, päällä on vanha haiseva turkki jota silloin tällöin tuuletan.
Perheeni ei välitä noista jutuista kun on niihin tottunut, rakastavat minua tälläisenään.
Miksi en saisi tehdä noin, vain koska olen ihminen? Maksan enemmän veroja kuin koira. Miksi annatte koiranne häiritä muita?En odota että esim. lapseni saa mennä tevehtimään vastaantulijoita koskettelemalla tuntemattomia. Miksi annatte koiranne tehdä niin?
Kyllä kyllä!
Mahtaa olla kamalaa elää niin, että haluaa keskustella pari päivää jostain vihaamaan 😁. Masokismia? Jos minä vihaan jotain, en todellakaan jaksaisi uhrata kallisarvoista aikaani moisesta asiasta märehtimiseen. Tosin, eipä minulla suuria vihankohteita olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän taloyhtiössä ollaan raivoissaan, kun eräs asukas päästä kattinsa ulkoilemaan itsekseen ja se saatanan elukka kusee ja paskoo pihalla olevaan lastenhiekkalaatikkoon! Ehdotuksia mitä tehdä? Naapurille puhuminen ei auta, ylimielinen, röyhkeä minäminäminä kusipää niinkuin kattien omistajat yleensäkin.
kyllä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kamalaa elää niin, että haluaa keskustella pari päivää jostain vihaamaan 😁. Masokismia? Jos minä vihaan jotain, en todellakaan jaksaisi uhrata kallisarvoista aikaani moisesta asiasta märehtimiseen. Tosin, eipä minulla suuria vihankohteita olekaan.
Kyllä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Kissojen omistajat ovat tunnetusti välinpitämättömiä kanssaihmisiä kohtaan, viime kesänä raivostuin todella, kun naapurin kissa makoili autoni konepellillä , annoin sille kunnon lähdöt ja kyllähän autoon naarmuja tuli, suostuiko naapuri korvaamaan mitään?! Nauroi vaan, että eipä sulla ole todisteita lällälää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissojen omistajat ovat tunnetusti välinpitämättömiä kanssaihmisiä kohtaan, viime kesänä raivostuin todella, kun naapurin kissa makoili autoni konepellillä , annoin sille kunnon lähdöt ja kyllähän autoon naarmuja tuli, suostuiko naapuri korvaamaan mitään?! Nauroi vaan, että eipä sulla ole todisteita lällälää!
Kyllä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
No nyt sulla meni hermot! 😂 Hengittele rauhassa, ällöä, ällöä, oksettaa, olkinukke (uusi sana sulle), rakit ja paskat 😂
Sori, mutta minä en ole tuo "ällöä ällöä oksettaa" -tyyppi. :) Olkinukke taisi näköjään olla sinulle uusi ja varsin kipeästi kirpaissut sana, kun siitä yritit pientä vittuiluakin lohkaista. Minähän vain havainnollistin millaisia höpöpuheita sanoistani yritettiin vääntää, eihän se minun vikani ole, mitäs panette sanoja ihmisten suuhun. Tsekkaapa muuten jostain ketjun keskivaiheilta kumpaan leiriin kuuluivat ne pahimmat "isä nuolee äitin pimppiä ja pussaa poskelle pissakakkapyllypieru prööööööttt hyihyihyiii liisa laittoi sormen pyllyyn tiedän kun veli kertoi kun kaivoi nenää kun täti pieri tyynyyn". :) Ei vittu ootte kyllä niin dekadenttia porukkaa että huh, siksi kai ne koiratkin sitten kiehtoo.
AP:n aloitus täyttää vihapuheen merkit. Vihapuhettahan on nykyisin kaikki puhe, joka tehdään vihaisena. Eli älkääpä harjoittako vihapuhetta koiriakaan kohtaan, olette pian Ylen piilokamerassa.
Meidän koiran turkki tuoksuu suloiselle kuivana. Ihan kuin vauvan tuoksu..
Koiranpaskat kerätään aina ja itsellä vituttaa, jos joku ei kerää.
Koira antaa hellyyttä ja rakkautta paljon ja pitää mielen pirteänä.
Vastaamaan mihin? Keräänkö koiran paskat? Olen vastannut kysymykseen jo kolmesti tässä ketjussa, samoin aika moni muukin. Ilmeisesti vaan et ole suostunut näkemään vastauksiamme, koska ne ovat ristiriidassa oman näkemyksesi kanssa.