Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinkku ja yksinäinen kovia kokenut ihminen voi tehdä kun haluaisi vain käpertyä jonkun kainaloon hoivattavaksi?

Vierailija
01.02.2017 |

Lapsesta asti hellyysvajetta, ja nyt on niin rankkaa että en oikein jaksa enää. Jos vain joku voisi hetken pitää kainalossa ja silittää. :( Mitä muuta keksisin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kilttimies, sekin on kokenut kovia ja kaipaa halikaveria...ymmärtää sua paremmin kun moni muu.

Vierailija
42/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä seksiä saa helposti naisena mutta hellyys ja läheisyys on kiven alla :/

Kumma kun hellyys ja läheisyys ei sitten ole kumminkaan kelvannut naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin nyt sitä panoa (kiitos vaan hormonit) mutta en saa edes sitä! Tinderi on ollut aktiivisessa käytössä, mutta ne jotka juttelee, lopettaa keskustelun hyvin lyhyeen. Kai se on uskottava, että ruma olen, kun en näköjään edes seksiä saa. Voihan helvata! :D

Vierailija
44/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaisin nyt sitä panoa (kiitos vaan hormonit) mutta en saa edes sitä! Tinderi on ollut aktiivisessa käytössä, mutta ne jotka juttelee, lopettaa keskustelun hyvin lyhyeen. Kai se on uskottava, että ruma olen, kun en näköjään edes seksiä saa. Voihan helvata! :D

Mistä päin olet?

Vierailija
45/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Keski-Suomesta.

Vierailija
46/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Keski-Suomesta.

Eipä osunut tällä kertaa :(

Vierailija
47/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi Tinderistä joku halailu kaveri. Minäkin olen kärsinyt pitkään hellyyden puutteesta. Löysin Tinderistä söpön ulkomaalaisen vaihtarin joka lupasi että voi tulla halailemaan ja piristämään minua. Selitin suoraan hänelle että olen hyvin yksinäinen, ujo ja vähän masentunut ja että en etsi varsinaisesti seksiseuraa. Olemme jutelleet nyt yli kuukauden ja meillä on kohta ensitreffit. 😊 N20

Luuletko että se poika ei para-aikaa pane muita?

Hän ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä mutta eihän kenestäkään voi varmasti tietää näitä asioita. Emmehän me edes seurustele joten se ei kai ole minun asiani jos hän panee muita. Sen verran olen oppinut elämästä ja miehistä että heiltä ei kannatta odottaa liikoja. N20

kyllähän tinderistä miehen saa mutta eri asia miten hyvän :D ikävä kyllä itse usein petyn tapaamisessa.naiset kun tuppaavat romantisoimaan liikaa ja haaveilevat sokaisevasta rakkaudesta.olen itse samanikäinen kuin sinä.

Vierailija
48/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi Tinderistä joku halailu kaveri. Minäkin olen kärsinyt pitkään hellyyden puutteesta. Löysin Tinderistä söpön ulkomaalaisen vaihtarin joka lupasi että voi tulla halailemaan ja piristämään minua. Selitin suoraan hänelle että olen hyvin yksinäinen, ujo ja vähän masentunut ja että en etsi varsinaisesti seksiseuraa. Olemme jutelleet nyt yli kuukauden ja meillä on kohta ensitreffit. 😊 N20

Et ole vielä edes nähnyt koko tyyppiä, ja silti mainostat hyvänä kokemuksena? No ei siinä, ajatuksen tasolla ihan hyvä idea, jos toimii, kuten odotat.

Olemme kuitenkin jutelleet jo yli kuukauden ja vaikka emme olekaan tavanneet kasvotusten pidän hänestä todella paljon. En kyllä tiedä mikä tässä voisi mennä nyt niin kamalasti pieleen. Olemme suunnitelleet että laitamme yhdessä ruokaa ja katsomme jonkun elokuvan. Sen leffan aikana voin sitten käpertyä hänen kainaloonsa. Ei tuo kuulosta minusta yhtään huonolta suunnitelmalta. N20

Ei kuulostakaan huonolta suunnitelmalta. On vain eri asia toteutuuko se. Mies voi olla esim livenä sellainen, ettei yhtään huvita käpertyä hänen kainaloonsa tai alkaa heti vonkaamaan seksiä.

Vierailija
49/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että se poika ei para-aikaa pane muita?

Hän ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä mutta eihän kenestäkään voi varmasti tietää näitä asioita. Emmehän me edes seurustele joten se ei kai ole minun asiani jos hän panee muita. Sen verran olen oppinut elämästä ja miehistä että heiltä ei kannatta odottaa liikoja. N20

kyllähän tinderistä miehen saa mutta eri asia miten hyvän :D ikävä kyllä itse usein petyn tapaamisessa.naiset kun tuppaavat romantisoimaan liikaa ja haaveilevat sokaisevasta rakkaudesta.olen itse samanikäinen kuin sinä.

Siis mitä h*l vettiä nyt oikeesti! En haaveile mistään naimisiinmenosta tai "sokaisevasta rakkaudesta". Löysin hyvännäköisen vaihtari pojan jonka viereen haluan käpertyä. Tiedän että hän ei tänne jää asumaan mutta miksi en voisi nauttia siitä sen aikaa kun hän on täällä? Mikä ihme tässä on nyt niin vaikeasti ymmärrettävää? Pitäisikö minun nyt eristäytyä neljän seinän sisälle ja vältellä vastakkaista sukupuolta koska kaikki miehet ovat epäluotettavia kusipäitä? N20

Vierailija
50/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kenenkään pitäisi eristäytyä kotiin epäluotettavien miesten pelossa.Jos nyt kuitenkin puhutaan läheisyyspulasta yleisesti eikä tästä nimenomaisesta vaihtarideitistä,itse en lähtisi hakemaan kainalikaveria netistä.Sitähän ei tiedä ennen kuin on tavannut livenä,että onko se muuten hyvä tyyppi sellainen,jonka kanssa haluaa olla sylikkäin,rasittavaa hakuammuntaa,jos on muutenkin onneton. Se silittely ja halauspalvelu kuulosti mukavalta,mahtaisiko sellaista löytyä myös Turusta?