Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinkku ja yksinäinen kovia kokenut ihminen voi tehdä kun haluaisi vain käpertyä jonkun kainaloon hoivattavaksi?

Vierailija
01.02.2017 |

Lapsesta asti hellyysvajetta, ja nyt on niin rankkaa että en oikein jaksa enää. Jos vain joku voisi hetken pitää kainalossa ja silittää. :( Mitä muuta keksisin?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan hän voi käpertyä jonkun kainaloon hoivattavaksi.

Suunnilleen yhtä hyvä neuvo,kuin se,että työttömien pitäisi vain "mennä töihin".

Itselläni on vähän sama ongelma kuin ap:lla,tosin miellän itseni enemmänkin leskeksi kuin sinkuksi(vaikka en edellisen kumppanin kanssa ollutkaan naimisissa,ehdimme kuitenkin tuntea 10 vuotta,hän kuoli muutama kuukausi sitten).

Jos tosiaan kaipaa vain hyvänä pitämistä ilman taka-ajatuksia,ja ei ole siihen sopivaa ihmistä tuttavapiirissä,ei sitä niin vain voi käpertyä "jonkun" kainaloon.

Vierailija
22/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi Tinderistä joku halailu kaveri. Minäkin olen kärsinyt pitkään hellyyden puutteesta. Löysin Tinderistä söpön ulkomaalaisen vaihtarin joka lupasi että voi tulla halailemaan ja piristämään minua. Selitin suoraan hänelle että olen hyvin yksinäinen, ujo ja vähän masentunut ja että en etsi varsinaisesti seksiseuraa. Olemme jutelleet nyt yli kuukauden ja meillä on kohta ensitreffit. 😊 N20

Et ole vielä edes nähnyt koko tyyppiä, ja silti mainostat hyvänä kokemuksena? No ei siinä, ajatuksen tasolla ihan hyvä idea, jos toimii, kuten odotat.

Olemme kuitenkin jutelleet jo yli kuukauden ja vaikka emme olekaan tavanneet kasvotusten pidän hänestä todella paljon. En kyllä tiedä mikä tässä voisi mennä nyt niin kamalasti pieleen. Olemme suunnitelleet että laitamme yhdessä ruokaa ja katsomme jonkun elokuvan. Sen leffan aikana voin sitten käpertyä hänen kainaloonsa. Ei tuo kuulosta minusta yhtään huonolta suunnitelmalta. N20

Että kun joku voi olla naivi.

Mitä naiivia siinä on jos ystävystyy uusien ihmisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi Tinderistä joku halailu kaveri. Minäkin olen kärsinyt pitkään hellyyden puutteesta. Löysin Tinderistä söpön ulkomaalaisen vaihtarin joka lupasi että voi tulla halailemaan ja piristämään minua. Selitin suoraan hänelle että olen hyvin yksinäinen, ujo ja vähän masentunut ja että en etsi varsinaisesti seksiseuraa. Olemme jutelleet nyt yli kuukauden ja meillä on kohta ensitreffit. 😊 N20

Luuletko että se poika ei para-aikaa pane muita?

Hän ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä mutta eihän kenestäkään voi varmasti tietää näitä asioita. Emmehän me edes seurustele joten se ei kai ole minun asiani jos hän panee muita. Sen verran olen oppinut elämästä ja miehistä että heiltä ei kannatta odottaa liikoja. N20

Pillun perässä on. Älä odota liikoja. Eikö kannattaisi etsiä joku joka asuu ihan Suomessa?

Vierailija
24/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä mutta eihän kenestäkään voi varmasti tietää näitä asioita. Emmehän me edes seurustele joten se ei kai ole minun asiani jos hän panee muita. Sen verran olen oppinut elämästä ja miehistä että heiltä ei kannatta odottaa liikoja. N20

Pillun perässä on. Älä odota liikoja. Eikö kannattaisi etsiä joku joka asuu ihan Suomessa?

Minun kokemukseni mukaan ne suomalaisetkin miehet ovat ihan yhtä paljon pillun perässä. N20

Vierailija
25/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, vaikka olen parisuhteessa ollut jo 6v. Mies on sanonut kyllä, ettei ole oikein hali-ihminen. On alkoholistiperheen lapsi ja varmaan siinä osasyy, miksi läheisyys on hankalaa.  Joskus olen nalkuttanut, joskus jankannut ja inttänyt, joskus uhkaillutkin, että mä tarviin joskus hellyyttä ja syliä, ja haen sit muualta jos ei omalta mieheltä saa. Nyt olen tyytynyt kohtalooni, kun olen huomannut, ettei mikään auta kuin ehkä riidan jälkeen kolkko vierelläolo ja seuraavana päivänä paluu arkeen. En halua tyrkyttää läheisyyttä. Opin olemaan ilman, kaikkeen tottuu. En oikein haluaisi sanoa sulle, että etsi mies joka tykkää halia, koska kyllä tämä mun mieskin alkuun hali ja luulin, että oli hali-ihminen, mut olin väärässä. 

Vierailija
26/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä seksiä saa helposti naisena mutta hellyys ja läheisyys on kiven alla :/

Vierailija
27/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa mitä tahansa lyhyellä tähtäimellä, myös tätä.

Vierailija
28/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta asti hellyysvajetta, ja nyt on niin rankkaa että en oikein jaksa enää. Jos vain joku voisi hetken pitää kainalossa ja silittää. :( Mitä muuta keksisin?

Helsingissä saa halaus/silityspalvelua. Ja voisit googlata poikaystävätyyny, ostat sellaisen tai ompelet itse.

Vierailija
29/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en etsi varsinaisesti seksiseuraa"= eli haet yhdenillan juttuja suomeksi!

Vierailija
30/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä saa halaus/silityspalvelua. Ja voisit googlata poikaystävätyyny, ostat sellaisen tai ompelet itse.

Itse asiassa se poikaystävätyyny on oikeasti aika kiva ensiapu,ostin sellaisen muutama vuosi sitten kun en saanut oikealta poikaystävältä tarpeeksi läheisyyttä :)

Vierailija
31/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira auttaa ensihätään. Joku sellainen rotu, joka on kova "pusuttelemaan".

usein siitä tulee myös se viimeinen miehet mielummin ottaa naisen, jolla ei ole kenneliä.

No sehän on vain ja ainoastaan hyvä että koiranvihaajat ei kestä jos naisella on edes yksi koira. Ei sellaisella miehellä mitään tee jos itse pitää eläimistä.

Vierailija
32/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en etsi varsinaisesti seksiseuraa"= eli haet yhdenillan juttuja suomeksi!

En etsi yhdenillanjuttuja. Minulla on muutenkin vain yksi match Tinderissä koska en ole antanut kenellekään muulle sydäntä vaikka saankin super-likejä lähes päivittäin. Olen sen verran introvertti että pystyn keskittymään vain yhteen ihmiseen kerrallaan. Mutta täytyy myöntää että ei minua haittaisi jos tästä jutusta syntyisi jotain ystävyyttä syvempää. N20

Vierailija
33/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että sinkkuna olisi helpompaa saada läheisyyttä kun nyt kaukosuhteessa olevana.

Seksiäkin voisin harrastaa jos sen kylkeen saisi edes jonkin verran halailua ja muuta fyysistä läheisyyttä. Ei minua tarvitse hoitaa tai huolehtia minusta, osaan itsekin, mutta kyllä kosketus on sellainen asia mitä useimmat ihmiset kaipaavat.

Vierailija
34/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan ne suomalaisetkin miehet ovat ihan yhtä paljon pillun perässä. N20

Se ei ollut kysymykseni pointti. Tarkoitin sillä että jos haluat pitkäaikaisempaa seuraa niin miksi et etsi suomalaista? Tuohan muuttaa pois vielä. Ja sitten olet niin surun murtama että

Vierailija
35/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut kysymykseni pointti. Tarkoitin sillä että jos haluat pitkäaikaisempaa seuraa niin miksi et etsi suomalaista? Tuohan muuttaa pois vielä. Ja sitten olet niin surun murtama että

Olen yrittänyt kyllä suomalaisten kanssa mutta kun heiltä ei saa sellaista hellyyttä mitä kaipaan. Ei edes parisuhteessa. Kuten joku jo mainitsikin että seksiä saa helposti mutta minulle läheisyys ei tarkoita pelkkää seksiä. N20

Vierailija
36/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä edes nähnyt koko tyyppiä, ja silti mainostat hyvänä kokemuksena? No ei siinä, ajatuksen tasolla ihan hyvä idea, jos toimii, kuten odotat.

Olemme kuitenkin jutelleet jo yli kuukauden ja vaikka emme olekaan tavanneet kasvotusten pidän hänestä todella paljon. En kyllä tiedä mikä tässä voisi mennä nyt niin kamalasti pieleen. Olemme suunnitelleet että laitamme yhdessä ruokaa ja katsomme jonkun elokuvan. Sen leffan aikana voin sitten käpertyä hänen kainaloonsa. Ei tuo kuulosta minusta yhtään huonolta suunnitelmalta. N20

Naiivia ajatella,että se toinen,vastakkaista osapuolta oleva henkilö kaipaisi vain ystävyyttä.Voihan asia olla niinkin, mutta kyllä tuo leffankatselu kotona kuulostaa enemmän siltä,että leffaseuralla saattaa hyvin olla taka-ajatuksia.

37/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa jonkun halikaveriksi.

Vierailija
38/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiivia ajatella,että se toinen,vastakkaista osapuolta oleva henkilö kaipaisi vain ystävyyttä.Voihan asia olla niinkin, mutta kyllä tuo leffankatselu kotona kuulostaa enemmän siltä,että leffaseuralla saattaa hyvin olla taka-ajatuksia.

Okei entä sitten jos hänellä olisikin taka-ajatuksia? Eihän kenenkään ole pakko harrastaa seksiä jos ei halua. Jos leffankatselu ja halailu ei riitä hän on täysin vapaa lähtemään pois. N20

Vierailija
39/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot nainen, niin ei tarvitse ton eteen paljon ponnistella.

Moni aviomieskään ei panemisen lisäksi ymmärrä ihan vaan halitella, miksi siis joku randomi, joka ei lähtökohtaisesti edes välitä susta niin kuin oma mies.

Vierailija
40/50 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu? Olen sinkkumies ja olen netistä etsinyt naista halailu ja/tai unikaveriksi, mutta eipä kukaan nainen ole ottanut yhteyttä.