Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin miehelleni että seksielämämme loppuu tähän

Vierailija
01.02.2017 |

Mies on pihdannut seksiä jo pidemmän aikaa.Ehkä kerran tai kaksi kuussa olen saanut jos olen jaksanut tarpeeksi kärttää.En ole lihava vaan hoikka nainen ja ikinä ei ole tälläistä ollut ennen.Nyt tuli mitta täyteen ja totesin että kun kerta on niin vaikeaa, lopetetaan koko touhu sitten kokonaan. Mies ei ole suostunut eroamaan ja omistamme yhdessä asunnon. Katsotaan mites nyt suu pannaan.

Kommentit (183)

181/183 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kai teitä kiinnostaa myös miesten näkökulma? Asiasta kirjoitetaan kaikkialla, tässä  jenkkiläisten miesten mielipiteitä:

- Miehet on lokeroitu pieneen lokeroon, meidän odotetaan aina haluavan seksiä ja olevan aina käytettävissä, ilman tunteita, se on epäreilua. Me emme ole seksiobjekteja.

- Joskus ei vain huvita.

- Jos tyttöystävä loukkaa tai kritisoi minua... se vie luottamuksen ja seksi tuntuu tekopyhältä.

- En koskaan halua seksiä jos on ollut riitaa.

- Ei voi edes puhuta asiasta, koska hän joko valittaa tai laukoo ilkeän kommentin (mikä ei auta asiaa). En halua pakottaa itseäni harrastamaan seksiä.

- Liian monta sääntöä joista on mahdoton selviytyä (myös makuuhuoneen ulkopuolella.

- Alussa seksi oli vaivatonta. Nyt siitä on tullut täyttä työtä.

- Hän alkoi tehdä kaikkea mikä miellytti vain häntä.

- En tiedä onko kipinä kuollut vai ei, mutta usein en halua edes kulkea tyttöystäväni kanssa.

- Kundeilla on tapa "kantaa maailma" hartioillaan. Ilmapiiri on luotava seksille otolliseksi.

- Minä en yksinkertaisesti jaksa.

Artikkelin kommentteja:

Koska te naiset tajuatte että me emme kiihotu siitä millaisiksi te olette muuttuneet? Te naiset olette itsekkäitä, ilkeitä, laiskoja, oikeutettuja ja hemmoteltuja. Teidän on paras tottua siihen että miehet eivät halua teitä. Teidät on TORJUTTU.

*

Muistelen kaikkia niitä kertoja kun nainen ei halunnut seksiä ja kaikkia päänsärkyjä. Vuosien ajan hän vaati minua hyväksymään ettei seksi kiinnosta. Sain kovalla työllä seksiviettini heikennettyä - ja nyt hän sitten haluaa seksiä useammin ja minä ajattelen "ei helvetissä". Aina kun mies ei halua seksiä se on suuri ongelma. En ole mikään kiimainen hirviö joka vain odottaa koska pomo päättää haluta seksiä. Vuosien ajan hän vähät välitti minun seksitarpeistani ja nyt hän haluaa seksiä säännöllisesti... siinähän haluaa.

*

Huvittavia kommentteja missä miehiä haukutaan luusereiksi ja uhataan lähteä elleivät he yritä kovemmin... ikäänkuin te voisitte pakottaa kundit saamaan stondiksen. Sitten vaaditte kuinka teitä on 'palveltava' vaikka kundi ei halua.  Tämä on feministien ongelma - kuka kiihottuisi loputtoman haukkumisen ja kritiikin jälkeen? Vahvat naiset ovat seksikkäitä... Ihmenainen, Buffy jne. - miesten kehittämiä fantasioita. Mutta loputon nalkutus ei ole seksikästä. Kommenteista päätellen sukupuoli rulettaa vain kun se sopii naisille - onko teillä käynyt mielessä että ehkä kundit haluavat tuntea itsensä rakastetuiksi ja että heitä täytyy kosiskella? On teidän vuoronne ottaa ohjat käsiin. Suuri valta tuo aina suuren vastuun ja tehän olette voimaantuneita, eikö? Vai kuvittelitteko te että valta tulee ilman hintalappua?

*

Se on teidän omaa syytänne, te ette ole seksikkäitä emmekä me halua teitä, hoitakaa oma ongelmanne ja jättäkää meidät rauhaan. Te nalkutatte, asetatte vaatimuksia, olette itsekkäitä, ja meidän ainoa toiveemme on että lähtisitte vetämään. Ymmärrättekö?

*

Kyse on MGTOW-liikkeestä (Miehet lähtevät omille teilleen). Varokaa naiset, suuria muutoksia on tulossa, koska MGTOW leviää tulipalon lailla miesten keskuudessa!

*

Miehet ovat kyllästyneitä siihen että naiset haukkuvat heitä jatkuvasti. Olemme saaneet tarpeeksemme. Googlatkaa MGTOW niin löydätte todellista voimaa ja onnellisuutta meidän kasvavassa liikkeessämme!

Niinkuin sanoin aikaisemmin, me perinteiset naiset korjaamme vielä jättipotin ;)

Vierailija
182/183 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kiva että mieheni sai aamulla stondiksen. Samalla kun aamiaismunat olivat kiehumassa, otin poskeen. Ei sen aina tarvitse olla niin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n mies on reagoinut ilmoitukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi