Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt saa riittää sheivauksessa syntyvät punaiset näppylät! Mikä avuksi?

Vierailija
30.01.2017 |

Noniin nyt kaipaan viimeisiä vinkkejä, miten estää punaisten näppylöiden syntyminen alapään sheivauksessa?

On kokeiltu sheivata käyttäen saippuaa, partavaahtoa, rfsu:n sheivausgeeliä, sebamedin hellävaraista saippuaa, ilman mitään ja jopa hoitoaineellakin koitin kerran ajatellen, että ehkä sillä meno olis tarpeeksi liukuvaa.

Etukäteen ja jälkikäteen kokeiltu kuorintaa, rasvausta mm. Käsirasvalla, kasvorasvalla, aloe veralla, bepanthenilla, sinkkivoiteella, rfsu:n siihen tarkoitetuilla geeleillä ja voiteilla, kortisonilla ym mitä nyt olen keksinyt ja tietysti ilman mitään rasvausta.
Näiden kaikkien aineiden läträämisen lisäksi on tottakai kokeiltu kaikki mahdolliset sheiverit, niin naisten kuin miesten sheivereistä muutamista euroista parikymppiä maksavaan sheiveriin.

Ja ei, mikään ei auta! Joka helvetin kerta toosa näyttää seuraavana päivänä siltä, että siihen on iskenyt joku maailman luokan rutto. Ei ole mitään muutamaa pikkunäppyä siellä täällä vaan lähes reiteen asti ulottuva punaisten, kutiavien näppylöiden armeija. Jotkut näyttää finneiltäkin.

Tämän seurauksena ei pysty sheiveriä vilauttamaan pariin viikkoon, näpyt helottaa viikon punaisenaan, kunnes alkavat kadota ja iho alkaa rauhoittua. Olen kokeillut pitää kuukausien taukoa sheivauksesta, jos se auttaisi ja vuorostaan yrittänyt sheivata viikon/kahden välein, josko iho siten tottuisi.
Mutta ei, mulla alkaa keinot loppua.
Voishan sitä antaa turrin kasvaa vaan, mutta ikäväkseni en itsekään tykkää karvoituksesta, eikä oikein tuntemani miehetkään.

Löytyykö täältä vielä vinkkiä, millä minäkin saisin nauttia kauniista karvattomasta alapäästä eikä tarvitsisi suunnitella seksikertoja?
Onko muilla näin herkkä hipiä? Oletteko keksineet ratkaisua? Kainalotkin on herkät, mutta ne kestää kyllä sheivauksen pari kertaa viikossa ilman näppylöitä..

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras keino on lopettaa sheivaaminen ja siistiä saksilla. Helppoa ja turvallista.

Tai sitten lyhentää sellaisella shaverillä, missä on säädettävä "kampa" eli saa haluamansa pituisen lyhyen karvoituksen. Itse siirryin käyttämään sellaista kainaloihin, leikkaan lyhyimmällä asetuksella sängen, voi käyttää deodoranttiakin heti ihon ärtymättä.

Vierailija
82/82 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuna on kyllä helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla