Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotiaan tytön paino ja pituus, kouluterkka tulossa

Vierailija
30.01.2017 |

Kotimittauksilla saatu tuloksiksi pituus 132cm ja paino 35kg. Mietin mahtaako terkka tytön kuullen alkaa moittimaan painoa? Ollaan oltu todella tarkkoja, ettei tyttö kuulisi mitään negatiivista omasta painostaan. Painonnousukin ollaan saatu koulun alkaess kuriin, vuodessa pituutta tullut 5cm lisää ja paino pysynyt samana. Liikuntaa harrastaa kaksi kertaa viikossa + kävellään paljon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä tiedä...meidän melkein 9v on 125 cm pitkä ja painaa 26 kg. Jokainen on semmonen kun on.

Vierailija
2/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v on max varmaan jotain 128 cm ja painoa 20-22 kg. Ihan tarkkaan en muista, kohta on terveystarkastus.

Sun tyttö on pitkäkin, joten ei kai tuo paino edes paha ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

145cm ja 30kg. Me kuulemme taas aina laihuudesta. Mikään ei nähtävästi ole lapselle oikea paino.

Vierailija
4/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkette te puhu tytön ylipainosta tytön kuullen niin on aivan varmasti hän saanut kuulla asiasta koulukavereilta, päiväkoti- tai kerhokavereilta.

Outoa jos lapsi ei ole puhunut teille tai sitten vaan sulkee kaiken sisälleen.

Vierailija
5/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituutta tullut 5 ja paino pysynyt samassa, niin sehän on hienoa, jos ylipainoa on ollut. Suhteellinen paino laskussa, mikä on ilmeisesti ollut tavoitekin? Ei ammattitaitoinen terkkari ala lasta moittimaan painosta!

Vierailija
6/6 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri on kommentoinut tytön kokoa, tyttö itse siitä silloin kertoi, mutta ei ymmärtänyt miksi se oli hänestä niin puhunut eli ei itse pidä itseään isona. Tytöllä on hyvä itsetunto ja pitää itseään kauniina ja upeana, mitä hän tietysti onkin 😊

Ja ainakin omiin silmiin hoikentuminen näkyy selvästi, ollaan tähän siis tähdättykin sen jälkeen kun hänen painonsa alkoi nousemaan. Enää hänellä on pyöreyttä vatsassa, muualta on mielestäni sopivan kokoinen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan