Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Liioittelette synnytystä!

Vierailija
30.01.2017 |

Ei sen nyt voi olla maailman rankin asia ja kovin koettelemus. Tarpeeksi vaan kipulääkettä gai keisarileikkaus. Aina ilen ihmetellyt miten naiset jaksaa täsät muistuttaa, "minä olen synnyttänyt ja mikään ei voi olla niin tuskaista". En usko, on se niin luonnollista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan kokeillut? Eli et.

Vierailija
2/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua asiassa häiritsee? Siis oikeesti et voi tietää, jos et koe. Turha inistä siitä, mitä muut saavat sanoa. Ja itse oon synnyttänyt kolme luomuna. Ei mitenkään ylivoimaista, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on kulunut trollausaihe. Turvallinen, mutta kulunut.

Vierailija
4/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistappa kuule vittu. Perseeseen asti revennyt vittu.

Vierailija
5/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kokeilla itse pusertaa hunajamelonin kokoista mötikkää ruumiin aukostasi samalla kun kehosi kramppaa ja polttelee. Ja vaikka se vittu on sitä varten niin ei se kyllä siinä tilanteessa paljoa lohduta, kun tuntuu että halkeaa kahtia!

Vierailija
6/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liioittele. Sattuuhan se hitosti mutta viimeisen halusin synnyttää ilman kivunlievitystä kokeillakseni miten hyvin hallitsen kehoni.

10h kesti jokainen synnytys.

Vierailija
7/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. On taas provoja valtaosa keskusteluista, mitähän joku saa näistä, olen aina miettinyt!? Onko niin kuiva elämä, että pitää tällaista sitten harrastaa... Menisit ap vaikka lenkille!

Vierailija
8/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin minun vaimoni.

Vierailija
9/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA se "keisarinleikkaus" vasta onkin kauheaa, paljon pahempi kuin synnytys, siis ei siinä leikkaamisvaiheessa kun on puudutettu rinnasta alaspäin, mutta sitten kun se puudutus menee pois. Tekis sullekin ap terää kokeilla, tuu sitte sanomaan ku sulta on leikattu maha auki ja myllätty sielä ja harsittu sitte kiinni.

Vierailija
10/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no kuolemakin on luonnollista. Ihmisellä on eläinmaailman vaikein ja riskialttein synnytys, vauvan suuren pään ja hankalan ulostuloreitin takia, vauvan siis ns osattava kiertyä juuri oikealla tavalla syntyessään. Luonnossa/ ennen vanhaan äiti- ja lapsikuolleisuus synnytyksessä korkea, ehkä siitä voi jo päätellä, ettei se mikään helppo nakki ole, vaikka luonnollista toki.

Vierailija
11/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmesti synnyttänyt ja kertaakaan en oo kivunlievitystä kerennyt saamaan. Sattuu se ihan helvetisti!

Luojalle kiitos että oli edes nopeat synnytykset.

Vierailija
12/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti äiti ihminen kommunikoi. Sait ison lapsen. Onhan sinut kuitenkin kutsuttu eli välitä repesi. Itse pääsin vähällä. Sektio mutta ei mukavuussyistä eikä pelon takia.

Vierailija
13/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rumasti äiti ihminen kommunikoi. Sait ison lapsen. Onhan sinut kuitenkin kutsuttu eli välitä repesi. Itse pääsin vähällä. Sektio mutta ei mukavuussyistä eikä pelon takia.

Väliliha

Vierailija
14/14 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko koskaan kuullut synnytyssimulaattorista? Voisi olla kiinnostava kohde, jossa voisit pistäytyä! :)