Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?
Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?
Kommentit (525)
Olitko surullinen kun äitisi kuoli?
Hmm... Joo?
Minä kun olin aikanaan armeijan "tyttöystäväpäivällä" vierailijana, näin siellä muiden alokkaiden joukossa entisen luokkakaverini. Kaveri tuli jutulle ja sen enempää ajattelematta hihkaisin hänelle, että mitä sä täällä teet? No mitäköhän. Tajusin kyllä itsekin möläytykseni, jolle sitten yhdessä naurettiin.
Olin sairaslomalla supistuksista takia raskaana ollessani ja joku kaverin kaveri (mies n.30v) kysyi ihan tosissaan, että onko kaikki raskaana olevat aina sairaslomalla.
Minä olin teininä tyhmien kysymysten mestari ja möläyttelijä. Edelleen avaan suuni usein ennenkuin ajattelen ja joudun jatkuvasti noloihin tilanteisiin sen takia.
Olin ehkä 14-v kun olin menossa junalla eräälle pienelle paikkakunnalle ja konnari kuulutti ko paikkakunnalla jääviä menemään junan etuosaan (laituri ilmeisesti jotenkin pienI/ paljon lunta EMT, joku syy tälle kuulutukselle oli) johon minä hätääntyneenä pysäytän ohi menevän konduktöörin ja kysyn että "kumpi on junan etupää". Konnari katsoi mua hitaasti ja näytti suuntaa, jonne olimme silläkin hetkellä ajamassa, ja totesi että "Tuonne päin mennään, tuolla on etupää.." Niin no, aivan.
Luulin myös hävettävän pitkään että horoskooppinsa saa itse valita, joten aina kun multa kysyttiin sitä, sanoin sen mikä sillähetkellä tuntui parhaalta, usein olin Leijona koska tykkäsin leijonista.
T- nainen 35 v
Minulta kysyttiin, minkä maalainen olen. Vastasin olevani puoliksi japanilainen.
"Ai häh, ootko sä japanilainen? Mä oon aina luullu, et sä oot aasialainen!!"
Luulin aluksi, että hän vitsailee. Veti aika hiljaiseksi, kun tajusin hänen olevan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmin (ja ilkein) kysymys tuli jouluna omalta mummoltani: "Ai vielä on mies kuvioissa, ettei oo lähteny mihinkään?".
Olen menossa avopuolison kanssa naimisiin nyt keväällä ja vaikka olen tottunut tuollaisiin asiattomuuksiin, niin kyllähän siitä taas paha mieli tuli, enkä ymmärrä mistä noi kuittailut johtuu. Sitten mummo vielä ihmettelee, kun en käy enää kylässä.
Olen äidistäni tänne aika paljon valittanut, mutta laitetaan nyt pari kysymystä hänen repertuaarista, tuon äskeisen inspiroimana.
"Miten ihmeessä se jaksaa sua?" Kysyi äitini kun kerroin rakkaastani ja hän kuullosti äitini mielestä kunnon ihmiseltä, joten miten ihmeessä jaksaa mua.
"Olisko kannattanut pitää jalat ristissä?" Kun onnellisena ilmoitin odottavani edellä mainitun rakkaan kanssa esikoislasta. Ja ei, äiti, ei. Vain sinun olisi kannattanut pitää jalat aikoinaan visusti ristissä.
Miespuolinen tuttavani kysyi minulta tosissaan muutama viikko taaksepäin että olenko aseksuaali koska en halunnut harrastaa hänen kanssaan seksiä.
Miksi olet noin lyhyt? Minä en jaksa ottaa tätä enää huumorilla. Vanha vitsi, ei naurata. Miksi sulla on lävistyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä kastu, kun ajat moottoripyörällä? Joo ulkona kastuu, jos siellä sataa. Ja noin kolmenkymmenen vuoden aikana, kun oon ajanut sateella, niin aina olen kastunut.
Mikset sä käytä sateenvarjoa?
😆
Vierailija kirjoitti:
Naapuri on äärimmäisen tyhmä. Kerran tulin kaupasta kanssa ostoskassin, josta törrötti ruokaostoksia. Tuo naapuri sitten iloisesti tervehti ja kysyi: "Kaupastako tulossa?" Katsoin häntä monttu auki kuin mitäkin idioottia. En edes vastannut kysymykseen, johon hän varmasti jo vastauksen tiesikin. Ihme tolvana!
Seuraavana päivänä sitten olin viemässä roskia ja tuo naapuri sattui katokseen yhtä aikaa. Arvaatte varmaan mitä kysyi: "Roskiako viemässä?" Olin niin äimistynyt, että mollotin häntä kuin ruttotautista. Tällä kertaa toivuin kuitenkin nopeasti hämmennyksestäni ja vastasin ystävällisesti: "Kyllä, olen viemässä roskia."
Ei ole sen jälkeen tyhmiä kysellyt eikä puhunut minulle mitään muutakaan. Harmi, koska itse olen melkoinen small talk -ihminen!
Sarkasmi on vaikea huumorinlaji
Kunnallisvaalien aikaan naapuri kysyi: Kävitkö äänestämässä Virtasta? Olin käynyt äänestämässä, mutta en ehdokas Virtasta, joten vaalisalaisuuden nimissä jouduin vastaamaan, etten ollut äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kanadassa kyseltiin kovasti, että milloin me suomalaiset aletaan suomen opiskelu. Monta kertaa jouduin kysymään, mitä hän oikein tarkoittaa, kunnes selvisi, että hän luuli englannin olevan äidinkieleni ja suomi opetellaan vain koulussa.
Ajatteli myös muista Euroopan maista samoin...
Jotkut jenkit ja punaniskat on tooosi juntteja.
Aivan kuten jotkut punavihreessä kuplassa elävät suomessakin.
Poissa tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanadassa kyseltiin kovasti, että milloin me suomalaiset aletaan suomen opiskelu. Monta kertaa jouduin kysymään, mitä hän oikein tarkoittaa, kunnes selvisi, että hän luuli englannin olevan äidinkieleni ja suomi opetellaan vain koulussa.
Ajatteli myös muista Euroopan maista samoin...
Jotkut jenkit ja punaniskat on tooosi juntteja.
Aivan kuten jotkut punavihreessä kuplassa elävät suomessakin.
Poissa tästä maailmasta.
Paraskin puhumaan :'D
Minulta on kysytty muutamia vuosia sitten treffeillä, että "Miksi sinulla on noin monta yliopistotutkintoa? Ei naisen, ainakaan kauniin naisen, kannata kouluttautua, ei se ole kannattavaa". Herra oli kotoisin Iranista. Ei nähty toista kertaa, puistattava tapaus.
Synnytyksen jälkitarkastuksessa tuli puhe äitiysloman pituudesta, ja lääkäri kysyi ammattiani. Kerroin olevani yksityinen pianonsoitonopettaja. Lääkäri kysyi "Jaa, no mitä teet niin kuin oikeaksi työksi?"
Jaa, no antaisinkohan pianotunteja.
-"En halua lapsia"
-"Mitä jos sulla on joskus tulevaisuudessa mies, joka haluaa lapsia?"
(Ettei kukaan nyt pahoita mieltään, niin en siis aloittaisi suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka haluaa lapsia. Enkä tosiaan pidä hyvänä ideana tehdä lasta vain jonkun toisen mieliksi...)
Kaveri kysyi ihan aidon hämmästyneenä, että voiko majoneesia todella tehdä itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Kunnallisvaalien aikaan naapuri kysyi: Kävitkö äänestämässä Virtasta? Olin käynyt äänestämässä, mutta en ehdokas Virtasta, joten vaalisalaisuuden nimissä jouduin vastaamaan, etten ollut äänestänyt.
Voi vittu mikä autisti :D
Puistossa toinen äiti: "Menikö sun mies sun kanssa sen takia naimisiin, että saisi oleskeluluvan?" Harvemmin on kukaan kyseenalaistanut ensitapaamisella noin suoraan miehen tunteita mua kohtaan, erityisesti hämmästytti se, että kyseessä oli itärajan takaa tullut vaimo, jonka mies oli suomalainen.
Mistä sä saat proteiinia? kysyy aika moni, kun kerron olevani vegaani.