Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin kysymys, joka sinulta on ikinä kysytty?

Vierailija
29.01.2017 |

Vai oletko itse möläyttänyt jonkun tyhmän kysymyksen?

Kommentit (525)

Vierailija
201/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo kirjoitti:

Olin 8v, 5v ja 3v lasteni (2 poikaa ja 1 tyttö) kanssa muutama päivä sitten kaupassa, kun joku nainen tuli kysymään minulta, että ovatko lapseni kolmoset? Minä vastasin siihen, että kyllä ovat ja kaiken lisäksi vielä identtisetkin ja hän selvästi uskoi sen :-D

Munkin lapsista on kysytty parikin kertaa onko ne kaksosia. Tyttö ja poika, 3 vuotta ikäeroa! Onhan ne saman näköisiä mutta ei sentään saman kokoisia :) Mutta tuo on ihan hauska kysymys. Samoin multa ja mun mieheltä kysytään usein ollaanko me sisaruksia (tosin ennen kuin tietävät että ollaan naimisissa!) Pitäiskö alkaa vastaamaan että nain serkkuni? Siksi lapsetkin näyttää samalta :D

Vierailija
202/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, vain 152cm aikuinen nainen. Kerran jos sadannenkin multa on kysytty "Miks sä oot noin lyhyt?" Jaa-a, olisko vaikka geenit? =D muita pituuteen liittyviä kysymyksiä: "Mahtuuko sulle lastenvaatteet päälle?" "Pääsetkö sä edes baariin sisälle?" "Ootko muka oikeasti 23v?" "Onko sua ikinä kiusattu sun pituudesta??" Huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sinulla voi olla nimi, jos sinua ei ole kastettu?"

Vierailija
204/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran tiedustellut myyjältä, että missä ne teidän silmänpoistoaineet on? :D

"Lipeää on tuolla siivoushyllyssä"

Vierailija
205/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikset ole malli?" "Mikset ole missi?"

t. 180 cm nainen joka ei ikinä ole haaveillut mistään kauneusalan ammateista vaikka niitä kaikki tuputtivatkin nuorempana. Tuntuu kuin joka toinen lyhyempi nainen haaveilee ja sanoo "jos mä olisin yhtä pitkä nii hakisin malliksi, aivan varmasti pääsisin jos olisin sun mittainen" joo, ihan varmasti.  Valitettavasti kaikki pidemmät ihmiset voimme myös omata aivot ja emme ole pinnallisia saati haaveile kameran edessä olemisesta..

Vierailija
206/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks sulla on noin pienet tissit?"

Vierailija
207/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ajokortti ja rekisteriote ? " Poliisi kysyi.

No ei ole ajorttia ja mistä hemmetistä minä tiedän missä pöllityn auton rekisteriote on!

Hieman daijut kytät!

Vierailija
208/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä susta tulee isona? 

Pienenä ajattelin että jotkut aikuiset ovat vähän hölmöjä, kun tuollaista kyselevät alta kymmenvuotiaalta. Aikuisena huomasin, että niinhän he ovatkin. Vastasin usein pirruuttani, jotta rofessori, joka heitä hymyilytti. Tutkijanura sitten myöhemmin liippasikin läheltä, mutta vähän sattuman kautta siirryin teollisuuden palvelukseen.

Vierailija
209/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläreissulla kaveripariskunnan luona kerroin mieheni ja minun häämatkasta Japanissa. Hän kysyy, että tunsinko itseni siellä normaalipituiseksi. Kaikenlaisia pituuteen (lyhyyteen) liittyviä kommentteja olen kuullut vuosien varrella, mutta ihan viime aikoina niin tuo oli kyllä paras.

Vierailija
210/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä ikinä ilman meikkiä

Vierailija
211/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyläreissulla kaveripariskunnan luona kerroin mieheni ja minun häämatkasta Japanissa. Hän kysyy, että tunsinko itseni siellä normaalipituiseksi. Kaikenlaisia pituuteen (lyhyyteen) liittyviä kommentteja olen kuullut vuosien varrella, mutta ihan viime aikoina niin tuo oli kyllä paras.

Siis tuo kaveripariskunnan mies kysyi. On miehen vanha ystävä ja aina tuntunut, ettei ole kauheasti pitänyt minusta tai katsonut vähän nenävartta pitkin, selvisi miksi, koska olen lyhyt.

Vierailija
212/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleksää vielä siinä?

Vierailija
213/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomenruotsalainen ja on ihan käsittämätöntä kuinka usein minulta kysytään, että kumpaa kannatan jääkiekko-ottelussa, Suomea vai Ruotsia..

No mun sukunimi on Ruotsalainen ja multa on kysytty, olenko oikeasti Ruotsista. Monet on myös epäilleet, että tosiaan kannatan jääkiekko-otteluissa Ruotsia.

Vierailija
214/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni ollut babyface, joten minua luullaan usein nuoremmaksi. Multa on muun muassa lapsena kysytty osaanko jo lukea? Joo, opin joskus 6 vuotta sitten... Kyselty huoltajaa/saattaajaa, kun olen lentänyt yksin parikymppisenä. Nyt viime vuosina minulta ja tyttäreltäni on esim kysytty kaupassa missä meidän äiti on, että voi esitellä tuotteen maksajalle? Tai mummot päivitelleet kovaan ääneen "nykyajan teiniäitejä"... Ja sain siis esikoiseni 29-vuotiaana.

"Asutsä kotona?" Kysyi työkaveri kun oli 36. No olin kyllä opiskelija ja kesäsijaisena mutta silti...

Vierailija
215/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ajorttia ja mistä hemmetistä minä tiedän missä pöllityn auton rekisteriote on!

Hieman daijut kytät!

Miten kytät voivat olla "päitä" = daijuja?

Kai stikkasit niitä röökiin?

Vierailija
216/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin arabian kielen opiskelun ja minulta kysyttiin, olenko nyt muslimi. Kysyjä oli melko läheinen ystäväni, joka tietää että käyn sunnuntaisin kirkossa ja olen aina tehnyt niin.

Vierailija
217/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman daijut kytät!

Miten kytät voivat olla "päitä" = daijuja?

Kai stikkasit niitä röökiin?

? Daiju = ÄÄLIÖ, TYHMÄ.

Päitä?  Mitä ihmettä :D

Vierailija
218/525 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina Saksassa isäntäperheen isä; onko teillä siellä Turussa mitään muuta elinkeinoa kuin kalastus.

219/525 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikoina Saksassa isäntäperheen isä; onko teillä siellä Turussa mitään muuta elinkeinoa kuin kalastus.

Hui! Olen aina ajatellut että Saksassa melko hyvin tunnetaan Suomen ja muidenkin pohjoismaiden oloja :/

Vierailija
220/525 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vai teille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi