Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12518)
Muutama hyvä ja huono vitsi :D
https://gekkonen.com/suomen-parhaimmat-lyhyet-vitsit-tule-nauramaan/
Pikkupoika näytti kavereilleen leikkiautoaan. -Kuka haluaa...? -Minä! -...olla aasi.
Mies ajoi autollaan tietä pitkin. Yhtäkkiä tiellä seisoi keltapukuinen mies, joka näytti hänelle pysähtymismerkkiä ja sanoi: -Olen vähä-älyinen ääliö. Olisiko sinulla antaa minulle juotavaa? Mies antoi keltapukuiselle miehelle limsapullon ja jatkoi matkaansa. Jonkin ajan kuluttua tiellä seisoi punapukuinen mies, joka myös näytti hänelle pysähtymismerkkiä ja sanoi: -Olen vähä-älyinen ääliö. Olisiko sinulla antaa minulle syötävää? Mies antoi punapukuiselle miehelle hampurilaisen ja jatkoi matkaansa. Jonkin ajan kuluttua tiellä seisoi sinipukuinen mies, joka myös näytti hänelle pysähtymismerkkiä. Mies sanoi: -Hei, vähä-älyinen ääliö. Mitä sinä sitten olet vailla? -Ajokortti ja rekisteriote, kiitos.
Mies meni urheiluliikkeeseen ja kysyi "-saako täällä pyöriä?". "-Pyörikää kaikessa rauhassa", vastasi myyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mies esittäytyi: "Kotipaikkani on Varkaus ja ammatti sama"
Poliisi esittäytyi: Kotipaikkani on Varkaus ja työni niiden estäminen.
Akka alkoi leipoa kakkua. Ukko tuli paikalle ja kysyi: -Eikö tuon taikinan pitäisi olla paksumpaa? Tässä on neljä sellaista juttua. Akka vastasi: -Kumpi tässä oikein leipoo, sinä vai minä? Ukko suuttui ja lähti ulos. Siellä oli maalari maalaamassa taloa. Ukko kysyi maalarilta: -Eikö tuon maalin pitäisi olla paksumpaa? -Kumpi tässä oikein maalaa, sinä vai minä? Ja sitten se neljäs juttu. -Entä se kolmas juttu? Mihin se jäi? -Kumpi tässä oikein kertoo, sinä vai minä?
Miksi kirahvilla on pitkä kaula? Koska sen pää on kaukana sen kehosta.
Mitä yhteistä on jäniksellä ja etanalla?
Ne alkaa samalla kirjaimella jos jäniksen nimi on Emmi.
Tiger Woods löi svingin, Vladimir Putin.
Hoh hoijjaa, huonoksi meni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummalla kädellä pyyhit takapuolesi? -Oikealla. -Ai? Minä pyyhin paperilla.
Tämä "vitsi" julistettakoon keikkein huonoimmaksi tällä palstalla... Jos kysytään, kummalla kädellä... ei vastaus voi olla "paperilla", koska käsiä on vain oikea ja vasen... Tähän vastaava vitsihän oli, pidetäänkö teillä mattoja lattialla? Meillä ne pysyy pitämättäkin. Tämä "vitsi" on kuitenkin "looginen".
Luoja että olet tylsä.
Miksi bussien ja naisten perässä ei kannata juosta? -Aina tulee uusia.
Jokerit voittaa khl mestaruuden. Muah.
Mitä fyysikko sanoi poliisille jäätyään kiinni nopeusrajoituksen ylittämisestä? -Minä vain hiukkasen kiihdytin.
Niin huono mutta samalla niin hyvä vitsi. kirjoitti:
Mies meni kauppaan. Lapio.
Tämän tarkoitus on hämmentää tai yrittää tappaa nauruun. Jostain syystä itse nauran tälle kyljet ja vatsa kipeinä.
Mitä tehtäis? -Sika pestäis. -Mikä sika? -Piikkisika. -Mikä piikki? -Ruusunpiikki. -Mikä ruusu? -Punaruusu? -Mikä puna? -Huulipuna. -Mikä huuli? -Alahuuli. -Mikä ala? -Pyllynpala.
Mitä tehtäis? -Sika pestäis. -Mikä sika? -Maasika. -Mikä maa? -Isänmaa. -Mikä isä? -Taivaanisä. -Mikä taivas? -Tähtitaivas. -Mikä tähti? -Iitähti. -Mikä ii? -Pidä turpas kii!
Pariskunta oli autoilemassa vapaapäivänä,mies tietysti ratintakana.Ajellessa apukuskilta alkoi sadalla ohjeita ja neuvoja kuljettajalle karkeallakin sävyllä.Mieskuljettajalla alkoi ns.keittämään jatkuva neuvojen jakelu.Mies kysyi kimmastuneena,kukahan tätä autoa ajaa,sinä vai minä?!Nainen siihen,jo on mallillaan,kun ei tiedetä edes sitä,kuka tätä autoa ajaa!
Kalle oli vaimoineen automatkalla. Yhtäkkiä alkoi radiosta kuulua tiedotus: -Kaikki autoilijat moottoritiellä numero 4 Helsingistä pohjoiseen varokaa. Yksi hullu on tullut väärälle puolelle ja ajaa lujaa vauhtia vastaan. -Mitä? Yksikö hullu? Niitähän tulee vastaan sadoittain!
Mitä eroa on oravalla ja irja askolalla? IRJA EI KIIPEÄ PUUHUN
Mitä eroa on pianolla ja oravalla....piano ei kiipeä puuhun
-Kumman näköinen? (vastasyntyneestä lapsesta)
-Niin minustakin