Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12518)
Mikä tiainen aukoo päätä ihan silkasta suoltamisen ilosta? - Vartiainen
Mitä ruotsalainen lehmä sanoo talvella?
"Snööööö"
Ruotsalaisessa moottoripyöräkaupassa: -Onko teillä moottoripyöriä? -On, on, ooon, no, no, ooon, ooon, ooon!
Pohjalainen ja hämäläinen olivat metsäretkellä. Yhtäkkiä pohjalainen sanoi: Mehloja! Hämäläinen sanoi: Ei, ne on teerii. He menivät sitten yömajaan, eivätkä enää puhuneet mitään toisilleen. Aamulla kun hämäläinen heräsi, pöydällä oli lappu, jossa luki: Mä lährin koska sä haastoit riiraa.
Mies meni villieläinsafarille oppaan kanssa. Yllättäen polulla tuli vihaisen näköinen karhu vastaan. Opas rupesi sitten äkkiä kiristämään lenkkareidensa nauhoja. Mies kysyi oppaalta että meinaatko että me päästään juoksemalla karhua karkuun? Opas tokaisi että riittää että juoksen sinua nopeammin.
Mikä erottaa basistin ja kitaristin?: Olli Linholmin tekstiviesti.
Kokki katseli keittiön lattiaa. -Lakaistaanpa lattia! Taidan tehdä huomenna pyttipannua.
Ketkä ovat Meksikon tunnetuimmat oravat? -Tico ja Taco.
Päiväkodissa oli puhetta navasta. Nuori päiväkotilainen ei tiennyt mikä napa on. Vähän vanhempi valisti, että se on se mikä äidillä on tissien välissä.
Arvoitus: Punainen pää, karvainen juuri, otetaan käteen, pistetään läpeen, menee syvään, tekee hyvää?
Vastaus: Mansikka.
Laihilaisisäntä oli niittänyt heinät pelloiltaan ja lähti parin päivän päästä paalaamaan niitä. Kaikilta pelloiltaan sai koko päivän huhkittuaan aikaiseksi vain yhden heinäpaalin, kun taas naapurilla näkyi olevan paaleja peltonsa reunassa tuplasti normaalia enemmän. Isäntä meni naapuriin kysymään, että "Ekkai sää vaan ole mun pellooltani ottanu heinää, ko mää sain vaan yhyren paalin, mutta kun sulla näkyy niitä olevan rapiat kaks kertaa normaalia enäämpi?"
"- Noo, jos oikeer' rehellisiä ollahan, nii tuuliha ne lennäätti ne heinät mun puoleel' ja ne on munny"
"Aijaahah. Vai semmoottis" mutisi isäntä ja meni kotiinsa.
Seuraavalla viikolla naapurin isäntä lähti viikon matkalla ja tultuaan takaisin kotiinsa, huomasi hän peltojensa tilalla ammottavan valtavan syvän montun. Sitä vastoin naapurin pellolle oli kohonnut viikon aikana kokonainen vuori ja naapurin isäntä näkyi ajelevan tyytyväisenä mönkijällään vuorta ylös ja alas.
Matkalta palannut kiukkuinen isäntä kipusi naapurin mullasta rakennetulle vuorelle, pysäytti mönkijähurjastelijan ja kysyi "Ja Jumalaare, ekkai sää vaan ole varaastanu mun peltojani, vai mitenkä tuo muutoin on seliitettävisä?"
"-Noo, jos oikeer' rehellisiä ollahan, nii tuuliha ne lennäätti ne mullat mun puoleel' ja ne on munny"
Mistä tietää, että esiintymislava on vaakasuorassa?
- Basistilta valuu kuola kummastakin suupielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että esiintymislava on vaakasuorassa?- Basistilta valuu kuola kummastakin suupielestä.
1286579
Miksi lampaita kuolee niin paljon? -Koska jos niiltä kysyy, kuka haluaa kuolla, ne vastaavat: Mää!
Miksi kanoja ammutaan niin paljon?
- Ne saa helposti jyvälle.
Olen keksinyt totuusjuoman. Kun sitä juo, kertoo aina totuuden. Maistapa. -Tämähän on pissaa! Yäk! -Ja se on totta!
Tarjoilija kysyy asiakkaalta: -Miksi itkette? -Jos edes kyyneleet voisivat pehmittää tämän pihvin.
Kuulin, että pappi on sairastunut. -Kyllä. Hän on saanut psalmonellan.
Miksi kutsutaan kissaa, joka korjaa viemäreitä?
-Viemärinaukaisijaksi
Millä konilla on hieman teennäistä ratsastaa? Silikonilla.