Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö öljysheikin vaimoksi, jos saisit lopun ikäsi valtavat määrät kultaa ja timantteja, jätimäisen vaatehuoneen, ja hienon mersun?

Vierailija
29.01.2017 |

??

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin, että öljys-heikki :D

Mietin, että ai joku autoja rassaava haituvaviiksinen amis vai? Mitä timantteja niillä on?

Googleta Toyota Timangi.

Vierailija
42/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan hitosti siitä sheikistä. Jos se on mukava ihminen ja häntä rakastan, niin menisin hänen kanssaan naimisiin ihan ilman helyjä ja autojakin. Ei öljysheikkiys kerro ihmisestä vielä pätkääkään, eikä rahalla pitäisi olla niin paljon väliä, että ihan sen takia kukaan naimisiin menisi (pliis, eihän)?

Ei tue sitä teoriaa, että saman taustan omaavat onnistuvat liitossaan parhaiten. Tavallisen suomalaisen naisen näkökulmasta muslimi, upporikas öljysheikki, kaikkine asiaan kuuluvine arvoineen  on äärimmäisen kaukana. Mutta epärealistiset unelmat ovat osa nuoruutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Haluan rakkautta ja seksiä enkä ole prostituoitu.

Haluan Jumalaa pelkäävän oikeudenmukaisen miehen, joka jakaa samanalaisen arvomaailman. Ja josta on perheenpääksi.

Vierailija
44/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Mulla ei ole koskaan ollut sellaisia unelmia tai edes toiveita, joiden saamiseksi pitäisi olla rikas. Kun aikoinaan kuukausipalkkani ylitti kuuden tonnin, ajattelin, että mua ei voi enää ostaa tarjoamalla lisää  rahaa tai  asioilla, joita saa rahalla. 

Vierailija
45/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Öljys-Heikki ostelis nämä niin asia ois ok.

Vierailija
46/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mitä noilla tekisin jos ei ole rakkautta.

Vierailija
47/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijä näyttäis samalta ku prinssi Omar Borkan al Gala, niin hell jees!! Hän oli liian seksikäs Saudi Arabiaan ja karkotettiin maasta.