Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö öljysheikin vaimoksi, jos saisit lopun ikäsi valtavat määrät kultaa ja timantteja, jätimäisen vaatehuoneen, ja hienon mersun?

Vierailija
29.01.2017 |

??

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi ajatus. En tietenkään.

Mulla on ollut sellainen outo tilanne, että olisin voinut halutessani päästä järkiavioliittoon huomattavan varakkaan miehen kanssa. Siinä vapaudenmenetys olisi ollut paljon vähäisempää, mutta ei houkutellut hetkeäkään.

Miten joku neljän tonnin väsky lohduttaisi, jos en voisi käytännössä tavata ystäviäni? Tai mitä iloa olisi kaapillisesta merkkikenkiä, jos joutuisin viettämään aikaa mulle yhdentekevien ihmisten kanssa edustusmielessä?

Vierailija
22/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin vaikka oonkin mies.

Voisihan se sheikkiä virkistää, jos haaremissa olisikin yksi karvainen mies. 

Siellä muiden haareminaisten seassa verhoiltuna nenästä nilkkaan värikkääseen silkkiin ja jalokiviin XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmalla kuninkaallisella öljymaista taitaa olla useampi kuin 1 vaimo. Ämmät aiheuttavat sellaista päänsärkyä miehille että harva haluaa enemmän kuin yhden. Joka tapauksessahan usein niille pitää kustantaa erilliset talot jos ottaa useamman kuin 1 vaimon. Erittäin harvinaista olisi nykyään että useampi kuin 1 vaimo suostuisi asumaan samassa taloudessa.

Ibn saudilla oli useita vaimoja ja paljon lapsia, mutta hän syntyi jo 1930-luvulla. Se oli vähän eri juttu siihen aikaan.

Vierailija
24/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sellainen outo tilanne, että olisin voinut halutessani päästä järkiavioliittoon huomattavan varakkaan miehen kanssa. Siinä vapaudenmenetys olisi ollut paljon vähäisempää, mutta ei houkutellut hetkeäkään.

Miten joku neljän tonnin väsky lohduttaisi, jos en voisi käytännössä tavata ystäviäni? Tai mitä iloa olisi kaapillisesta merkkikenkiä, jos joutuisin viettämään aikaa mulle yhdentekevien ihmisten kanssa edustusmielessä?

Kuka sanoo ettei voi tavata ystäviään vaikka olisikin kulissiavioliitossa.

Vierailija
25/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin, että öljys-heikki :D

Mietin, että ai joku autoja rassaava haituvaviiksinen amis vai? Mitä timantteja niillä on?

Vierailija
26/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo ettei voi tavata ystäviään vaikka olisikin kulissiavioliitossa.

Välimatkat, ajanpuute, ei mahdollisuutta spontaaniuteen. Varmaan saisi - se ois vasn kovin harvoin mahdollista. Toi oli vain yksi esimerkki. Kyllä siihenkin lukaaliin on vaimo löytynyt ja jälkeläiset saatu aikaiseksi.

Mikään siinä setissä ei ois ollut mun juttu. Jos joku tykkää, ihan vapaasti.

Tuota ehdotettiin mulle työelämässä syntyneen tuttavuuden perusteella. Olen tehokas, korrekti, joustava ja järkevä. Mutta vapaa-aikani ei ole tuon työpersoonan jatke.

Koluan metsissä kalassa tai käyn festareilla. Esimerkiksi. Tylsistyisin kuoliaaksi edustusrouvana. Mutta nää asiat eivät näy mun duuniolemuksessa, tietenkään.

Edelleen, mitä iloa niistä merkkilaukuista, -vaatteista tai -kengistä mulle olisi? Tai kalliista autoista?

Otin mä sen silti jonkinlaisena kohteliaisuutena, kun tuota ehdotettiin. Tiesin, että vaatimustaso monella tapaa korkealla.

Vierailija
27/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ennemmin menisin kadulle päivystämään. Siellä ei tarvitse olla töissä 24/7.

Vierailija
28/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos sen Mersun sijaan voisin saada puhdasrotuisen arabianhevosen. Palominon. Mustan tai valkoisen hevosen vuoksi en sheikin vaimoksi suostuisi.

Vierailija
29/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vierailija
30/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastalahjaksi joutuisit vuosittain synnyttämään sheikille miespuolisen jälkeläisen ja osallistumaan häihin kun hän nai uusia vaimoja.

Muslimimies ei saa ottaa uutta vaimoa jos se ei edellisille sovi.

Ihan sama, mitä vaimo vastaa, niin mies kuulee sen kuitenkin myöntävänä. Tai mies antaa vaihtoehdot: suostut tai itket ja suostut.

Vierailija
31/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kysyy vain henkinen prostituoitu häpeäisit edes

Vierailija
32/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena unelmoin, että olisin satujen prinsessa. Nyt en enää, todellakaan. Sen prinsessan elämä olisi varmaan just tuollaista kultaisessa vankilassa pitkästymistä. 

Vierailija
33/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan hitosti siitä sheikistä. Jos se on mukava ihminen ja häntä rakastan, niin menisin hänen kanssaan naimisiin ihan ilman helyjä ja autojakin. Ei öljysheikkiys kerro ihmisestä vielä pätkääkään, eikä rahalla pitäisi olla niin paljon väliä, että ihan sen takia kukaan naimisiin menisi (pliis, eihän)?

Vierailija
34/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei

M47

Vierailija
35/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastalahjaksi joutuisit vuosittain synnyttämään sheikille miespuolisen jälkeläisen ja osallistumaan häihin kun hän nai uusia vaimoja.

Muslimimies ei saa ottaa uutta vaimoa jos se ei edellisille sovi.

Ihan sama, mitä vaimo vastaa, niin mies kuulee sen kuitenkin myöntävänä. Tai mies antaa vaihtoehdot: suostut tai itket ja suostut.

Öö ei. Jos muslimimies on naimisissa, niin hänen täytyy kysyä vaimoltaan saako ottaa toisen vaimon. Jos vaimo kieltää, niin mies ei toista vaimoa ota. Jos vaimo myöntää luvan, niin sitten tuomari tarkastaa onko miehellä varaa elättää toista vaimoa ja jos ei ole, niin mies ei saa ottaa toista vaimoa. Mies joutuu kaiken lisäksi maksamaan aviorahaa.

Vierailija
36/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mitäpä minä tekisin millään niistä, jos puolisoni ei olisi rinnallani?

Vierailija
37/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, nehän on käytännössä vankeja.

Vierailija
38/47 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin, että öljys-heikki :D

Mietin, että ai joku autoja rassaava haituvaviiksinen amis vai? Mitä timantteja niillä on?

Öljys-Heikki; autokorinkorjaaja Heikki Öljynen 😁

39/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuten joku sanoi, niin kullan, timanttien ja merkkikamojen lisäksi saisin varmaan turpaani, joutuisin synnyttämään  jalkapallojoukkueellisen perillisiä ja seuraamaan sivusta kun mies nai muita naisia. 

Vierailija
40/47 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en välitä noin paljoa maallisesta mammonasta. Haluan (ja sainkin) miehen, jonka kanssa voi vetää kahluuhousut jalkaan ja lähteä kalastamaan.