Menisitkö öljysheikin vaimoksi, jos saisit lopun ikäsi valtavat määrät kultaa ja timantteja, jätimäisen vaatehuoneen, ja hienon mersun?
Kommentit (47)
Niin ja joka vuosi uuden Mersun. Ja sen vaatehuoneen täyteen merkkivaatteita.
Hah, mitä minä niillä! Varsinkaan mersulla.
Vastalahjaksi joutuisit vuosittain synnyttämään sheikille miespuolisen jälkeläisen ja osallistumaan häihin kun hän nai uusia vaimoja.
Eihän siellä nainen saa edes yksin ajaa autoa. Kenelle niitä vaatteitä näyttelisin???? Siis en en en.
En tarvitse niitä. Rahan tuomaa vaikutusvaltaa voisin käyttää esim. hyväntekeväisyyshankkeissa, mutta epäilen olisiko minulla sheikin vaimona siihen mahdollisuutta. Häkkilinnuksi en halua. Luulen että menettäisin enemmän kuin saisin. Tosin jos rakastaisin sheikkiä ja hän minua ja hän kohtelisi minua hyvin, mikä ettei...
Jos matkustelu jatkuvasti on OK ja on valmis kuuntelemaan jatkuvaa mäkätystä niin mikä ettei.
En. Täällä nainen saa olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos matkustelu jatkuvasti on OK ja on valmis kuuntelemaan jatkuvaa mäkätystä niin mikä ettei.
Tietenkin tarvitsen asunnon Lontoosta ja Pariisista.. ehkä muutamasta muustakin paikasta.
Jos öljysheikki olisi 18-26-vuotias, komea, kiltti, empaattinen ja hauska, niin miksi ei?
En. Olisin kuin vanki. Kulttuuri on liian erilainen ja en varmaankaan edes saisi käyttää sellaiseen rahaa, jota oikeasti haluaisin. Pitäisi mielistellä sitä ukkoa jolla on muitakin naisia niin paljon että saisin tauteja.
Jos olisin multimiljonääri, tilaisin koruliikkeistä esimerkiksi hauskoja timantti ja kultakoruja poptaide -tyyliin, esimerkiksi timanttihampurilainen tai muu vitsikäs olisi kiva, lävistyskoruja kuten nenäkoru mutta kullasta ja jalokivistä, tatuointeja maailman johtavilta alan mestareilta. Tyylini on sellanen räppimuijan kaltainen joten saisin aika nopeasti kenkää sheikiltä. En tahtoisi käyttää huivia ja vahvoja meikkejä jotka eivät sovi minulle.
Olisin kuin koira. Minä teen omaa uraani ja toivonmukaan siinä rikastun, jolloin se raha tuntuu ansaitulta ja saan päättää mitä sillä teen. Oikeasti älkää pelätkö sitä rahaa. Rahaa luodaan kun arvoa ja kysyntää on jollekin tarpeelliselle. Tehkää vain omaa juttuanne ja uskokaa siihen. Kuka ties tienaatte vielä sen verran ettei tarvitse loppuelämää kituutella. Luotu arvo ei ole suoranaisesti kenenkään selkänahasta. Maailma menee koko ajan kohti parempaa, mutta vain ikävät uutiset uutisoidaan.
Jos sinä rikastuisit omin avuin, kai käyttäisit hyvän osuuden siitä edistämään jotakin hyvää? Niinpä; kaikki rikkaat eivät ole kusipäitä ja ahneita. He ovat todella valmiita tekemään pitkää päivää koko ihmislajin hyväksi.
Hunnutetuksi kaavutetuksi häkkilinnuksi. En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastalahjaksi joutuisit vuosittain synnyttämään sheikille miespuolisen jälkeläisen ja osallistumaan häihin kun hän nai uusia vaimoja.
Muslimimies ei saa ottaa uutta vaimoa jos se ei edellisille sovi.
Musta on jotain romanttista siinä, että olisi osa haaremia. Olisin kaunotar puettu silkkeihin ja komea sheikki rakastaisi minua kaikista naisista eniten. Se on sellanen ultimaattinen fantasia, jossa voitan komean miehen sydämen itselle. Mutta fantasia on fantasiaa...
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä nainen saa edes yksin ajaa autoa. Kenelle niitä vaatteitä näyttelisin???? Siis en en en.
Sulla olisi sikarikkaana tietenkin oma autonkuljettaja. Ja esim. Dubaissa saa naisetkin ajaa. Se on kiellettyä aika pitkälle vain saudeissa, mutta tulossa sielläkin tietääkseni lailliseksi joskus lähiaikoina. Qatarissa saa naisetkin ajaa. Samoin ainakin Bahrainissa ja Kuwaitissa.
Toinen maa joka kieltää naisten autolla ajon on Afghanistan, mutta sieltä nyt ei öljymiljonäärejä pahemmin tule muutenkaan.
Menisin.