Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on olla absolutisti?

Vierailija
29.01.2017 |

Ollaan oltu jo kohta 2 kk ilman pisaraakaan alkoholia ja on kyllä tylsää. Ennenkin otettiin vain perjantaisin pari lasia viiniä tai pari siideriä mutta oli kiva jutella ja juoda ne pari lasia.Mitä järkeä on absolutismissa?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut alkoholia hauskanpitoon. Se on pahaa ja tulee höpö olo. En tykkää.

Vierailija
22/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että tietää suvussa olevan syöpäalttiutta.

Alkoholi on suurin syövän aiheuttaja. Moninkertaisesti voittaa tupakankin. Yllättävää varmasti joillekin. Muistakaas tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuliaismaljan voin nostaa ja siitä siemaista, ja seisoskelen sitten täyden lasin kanssa. Kun kukaan ei enää katso, lasken lasin kädestäni jonnekin. Ne ei vaan maistu hyvältä. Viiniä voin juoda ruuab kyytipojaksi, siinä ne maut on ihan hyvät yhdessä. Kun ruoka loppuu, loppu viinilasi jää juomatta. En siis ole absolutisti, en vain juo juuri mitään. Tämä on aina häirinnyt niitä jotka juovat itse eniten. En tiedä, mikä ongelma heillä on siitä omasta juomisestaan, minua se ei juuri kiinnosta.

Vierailija
24/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 10 vuotta ilman alkoholia ja kaukana karmeat krapulat!!

Vierailija
25/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sanonut että olen absolutisti. Sanon vaan, että olen autolla, niin kukaan ei tyrkytä. Paljon helpompaa kun ei tarvitse selitellä. Tosin joskus aletaan painostaa jättämään auto pihaan ja ottamaan taksi tai jäämään yöksi.

Vierailija
26/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutisti säästää eläessään kuusinumeroisen summan rahaa.

Eli siis minä, joka juon ehkö 3 kertaa vuodessa kaksi siideriä tai jotain viiniä jota muut tarjoavat kulutan siihen vähintään 100 000e?

En ole absolutisti koska en yleensä kieltäydy juomisesta, jos joku jotain hyvää tarjoaa, mutta en itse osta mitään ja yleensä kaverien janssa baarissakin olen vesi/limsa linjalla ellei joku päätä tarjota yhtä tai kahta juomaa. En siis pyydä ketään tarjoamaan, mutta jos joku kysyy mitä haluaisin jos hän maksaa niin saatan sanoa jotain aina en edes halua :) Eli en usko että kaikki ei absolutistit käyttäisivät kuusi numeroista summaa juomiinsa :D

Vierailija
27/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on käyttää mitään myrkyllisiä aineita? En tiedä mitään epäterveellisempää kuin alkoholi. Miksi haluaisin sellaista kehooni?

Syaniidi, lyijy, elohopea. Ihan vieraita aineita kaikki?

Vierailija
28/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutisti säästää eläessään kuusinumeroisen summan rahaa.

Tarkoitat että abso säästää ennen kuolemaansa. Elämäähän sillä ei ole.

Vierailija
29/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hauskaa ihan selvinpäin.

Pahoittelen, ettei teillä ole.

Vierailija
30/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on käyttää mitään myrkyllisiä aineita? En tiedä mitään epäterveellisempää kuin alkoholi. Miksi haluaisin sellaista kehooni?

Minä taas tiedän vaikka kuinka monta ainetta ,jotka ovat paljon epäterveellisempiä kuin alkoholi: esim.  strykniini, botuliini, polonium,arsenikki,syanidi....

Vierailija
31/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on esim maksa sökö. Voisin tietysti juoda ja kuolla, mutta taidan kuitenkin elää ja olla selvinpäin.. Tai ilman alkoholia ainakin.

Vierailija
32/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoholi on jäänyt pois ajan mittaan, enkä yhdistä sitä enää lomiin, mökkeilyyn, viikonloppuihin tmv. Rahan säästö on tosin puppua, en ole yhtään sen varakkaampi, raha on mennyt muuhun arjen valinnoissa.

Vierailija
33/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos elämä ilman alkoholia on tylsää.

Vierailija
34/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän mä vasta tyhmä olisin jos ottaisin alkoholia, saatika että maksaisin siitä vaikka

-se maistuu ihan järkyttävän pahalta

-en pidä humaltumisen tunteesta, tulee tyhmä olo

-krapula tuntuu inhottavalta

-enkä ole laumasielu joten tuttavapiirin suurkuluttajien ihmettelyt ei paljon kiinnosta

Vierailija
35/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään useimpien alkoholien mausta kovastikin, mutta en tykkää siitä mitä juominen tekee mun päälle. Mua alkoholi väsyttää, vituttaa ja tekee antisosiaaliseksi ja itkuiseksi, jo yksikin lasillinen. Ensin lakkasin sen takia juomasta muiden seurassa ja join viiniä vain kotona miehen kanssa (jonka jälkeen itkin ja katsoin loppuillan leffoja yksin peiton alla) kunnes tajusin miten typerää koko homma on ja lopetin kokonaan. Taisiis vasta nyt uutena vuotena lopetin. Päätös tuntuu kyllä hyvältä.

Vierailija
36/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riippuvainen alkoholista, voi sen selittää itselleen niinkin , että elämä ilman viinaa on synkkää ja murheellista.  Ja vain juomalla voi olla iloinen. Jokainen kuitenkin sisimmässään tietää, että viina ei tuo oikeata iloa pitemmän päälle.  Kyllä ihminen pärjää oikein hyvin ilman alkoholia ja elämä on varmaan enimmäkseen onnellisempaa , kuin niillä jotka juo liikaa. Mutta jos alkoholi ei ole ongelma, eikä sitä tarvii koko ajan ajatella, mitä se nyt sitten haittaa jos muutaman kerran vuodessa saunan jälkeen muutaman siiderin ottaa.

Vierailija
37/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi joisin. En tarvitse alkoholia yhtään mihinkään. Osaan rentoutua aivan täysin ilman. En pidä humalatilasta, on vastenmielistä olla vähemmän skarppi kuin normaalisti. Ja miksi lihottaisin itseäni niillä kaloreilla? Oikeasti, en keksi yhtään syytä, mihin alkoholia tarvitsisin. Ällöttävää haisevaa litkua, yök.

Vierailija
38/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi on ongelma vain niille, joille alkoholin käyttö on "pakollista".  Ei osata olla kavereiden kanssa selvinpäin tai väitetään, että ei ole hauskaa ilman viinaa. Jos alkoholi ei ole ongelma, on ihan sama juoko joku ihminen vai ei. Mutta niille ihmetteliöille, jotka jaksaa kysellä toiselta;miksi sä et juo, kannattaa heittää vasta kysymys, että ;miksi sä juot?

Vierailija
39/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koskaan olla humalassa yleisillä paikoilla. Minusta on kamalaa, jos en täysin pysty kontrolloimaan käytöstäni.  Haluan olla täysin tietoinen kaikesta, kun käyn vaikka baarissa.

Vierailija
40/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on järkevää niille, joille toinen vaihtoehto on liiallinen juominen. Niillekin se sopii, jotka eivät yhtään kaipaa alkoholin pientäkään vaikutusta. Mutta jos tosiaan kärsii siitä, ettei saa silloin tällöin pientä tilkkaa, niin sitten absolutismi on perusteetonta.

Minusta kuulostaa että absolutismi on erittäin tarpeen jos elämä on tylsää ja tuskaa ilman alkoholia, sillä silloin suhde alkoholiin ei selvästikkään ole normaali. Normaali ihminen keksii tekemistä ja tapoja pitää hauskaa ilmankin, etenkin jos alkoholinkin kanssa ei tarvita sen kummempaa kuin normaali keskustelu että on hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän