Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on olla absolutisti?

Vierailija
29.01.2017 |

Ollaan oltu jo kohta 2 kk ilman pisaraakaan alkoholia ja on kyllä tylsää. Ennenkin otettiin vain perjantaisin pari lasia viiniä tai pari siideriä mutta oli kiva jutella ja juoda ne pari lasia.Mitä järkeä on absolutismissa?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei maistu niin ei maistu, 31 vuotta absolutistina ja jatkan edelleen.... olen ollut taksialalla ja nähnyt mitä ne mömmöt aiheuttaa ihmisille... niistä tulee urveloita ja kuka nyt sitten urvelo haluaa olla?

mailma on täynnä harrastuksia ilman alkomahoolia, eise vaadikuin sen +1% aivojen käytön jotta löytää omansa

Vierailija
42/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi minun pitäisi perustella absolutismiani muille. Minusta muut saa juoda, paljon tai vähän mutta se ei ole minun juttuni, olen hyvin onnellinen ilman alkoholia. Eniten asiaa ihmettelevät ne, jotka kokevat alkoholin hyvin tärkeäksi itselleen, hassusti viinimaan ranskalaiset ystäväni eivät ole koskaan edes kysyneet miksi en juo, heistäkin osa juo päivällisillä aina kivennäsvettä viinin sijaan. Oikeus valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ite ollut nelisen vuotta absolutisti ja mä en koe jääväni kyllä mistään pois enkä elämääni tylsäksi, päin vastoin. Kivempaa tää nykyään on, kun se viina-ja huumehelvetti mistä päädyin tähän. ;) Nautin elämästäni ja elän ihan normaalia kolmekymppisen naisen elämää, mutta ilman alkoholia vaan.

Vierailija
44/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Norjassa elämä on hyvin tylsää kun ihmiset ei käytä alkoholia. NOT.

Vierailija
45/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin; olla juomatta tai juoda joko paljon tai maltillisesti. Maistelen hyviä viskejä ja pihvin kanssa ehdoton juoma on punaviini. Olutta joskus saunan jälkeen. En koe myrkyttäväni itseäni, eikä todellakaan ole tarvetta miettiä jotain tipattomia kuukausia. Kippistä vaan, oli lasissasi sitten vettä tai viskiä!

46/70 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolutisti säästää eläessään kuusinumeroisen summan rahaa.

Tarkoitat että abso säästää ennen kuolemaansa. Elämäähän sillä ei ole.

No kyllä, juuri noin jos pitää juomista ainoana elämänä 😂😂😂😂😂😂😂

47/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että säästyy rahat. Tai voi käyttää rahat johonkin joka on itselle tärkeämpää.

48/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varsinaisesti ole absolutisti, mutten myöskään juo alkoholia. Ihan vain siksi, koska en niistä tykkää. Tuo on pääasiallinen syy, mutta muita syitä on että parilla sukulaisellani on alkoholiongelma, käytän rahani mielummin johonkin muuhun ja suoraan sanottuna alkoholi ei ole tuonut elämääni mitään hyvää. Päinvastoin. En siis näe mitään syytä juoda. Tottakai, jos esimerkiksi juhlissa tarjotaan kuoharimaljat, niin juon, mutta oma-alotteisesti en juo alkoholia/käy baareissa. Ja rohkenen sanoa, ettei elämässäni ole koskaan tylsää hetkeä. 

49/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäystä vielä: Minulla ei todellakaan ole mitään muiden juomista vastaan. Oikein mielelläni annan ystävän/kumppanin tai jonkun muun nauttia saunakaljasta, lasillisesta viiniä ruuan kanssa tai hyvästä viskistä. Kohtuus on kaiken a ja o. Kyllä minua itseänikin kiinnostaisi viinit, mutta monien kokeilujen jälkeen en edelleenkään niistä tykkää. 

Vierailija
50/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on käyttää mitään myrkyllisiä aineita? En tiedä mitään epäterveellisempää kuin alkoholi. Miksi haluaisin sellaista kehooni?

Minä taas tiedän vaikka kuinka monta ainetta ,jotka ovat paljon epäterveellisempiä kuin alkoholi: esim.  strykniini, botuliini, polonium,arsenikki,syanidi....

Niin jos oot ikinä ihmetelly miks oot sinkku niin tässä olis sille nyt yksi selitys.

Vierailija
51/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hauskaa ihan selvinpäin.

Pahoittelen, ettei teillä ole.

Iloisuutesi oikein hehkuu tästä kirjoituksesta!

Vierailija
52/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassiopeia kirjoitti:

Lisäystä vielä: Minulla ei todellakaan ole mitään muiden juomista vastaan. Oikein mielelläni annan ystävän/kumppanin tai jonkun muun nauttia saunakaljasta, lasillisesta viiniä ruuan kanssa tai hyvästä viskistä. Kohtuus on kaiken a ja o. Kyllä minua itseänikin kiinnostaisi viinit, mutta monien kokeilujen jälkeen en edelleenkään niistä tykkää. 

Mulla on vähän tiukempi ote viinan käyttöön, sama syy kuin sinullakin viinat ei edes hyvälle maistu enkä ole mistään paitsi jäänyt vaikka en viinaa ole koskaan käyttänyt.

Jos joku tilkan ottaa ei mua haittaa, mutta sitten jos se raja ylitetään häivyn minä tai juopottelijat maisemista, en viihdy sekuntiakaan juopposakissa.

Vierailija
53/70 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi putki päälle - 12 vuotta kuivin suin. Tulin siihen tulokseen, että olen ihan tarpeeksi iso pässinpää selvinpäinkin. Ja aina ajokunnossa. Fyrkan säästyminen nyt ei näy missään, samalla lailla kädestä suuhun eletään kuin tissutteluaikoina.

Ei mua haittaa muiden dokaaminen. Enkä piiloudu minkään selityksen taakse - kantti kestää kyllä sanoa kysyjille, että en ota.

Vierailija
54/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoholi aiheuttaa vuorsitoradan tunnetasolla. Nousuhumala euforian, laskuhumala ahdistuksen, krapula masennuksen. Alkoholi ei sovi mun aivoille. Se, jolle ei tule niin voimakkaita reaktioita, voi mun puolesta juoda, mutta mua ärsyttää alkoholin tyrkyttäminen tai tivaaminen, miksei juo, kun se on kuitenkin aine, joka vaikuttaa yksilöihin kovinkin eri tavoin, eikä todellakaan sovi kaikille. Voin henkisesti hyvin ilman alkoholia, mutta jos juon, ongelmat alkavat. En halua häilyvää mielialaa!

Vierailija
55/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi on äärilaita-ihmisten hommaa, kuten myös jatkuva juominen. Normi-ihmiset käyttää alkoholia kohtuullisesti.

Vierailija
56/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, että sinulla on selvänä niin tylsää. Joidenkin ihmisten mielestä rentoutuminen ja hauskanpito liittyy aina erottamattomasti alkoholiin. Illanviettoja suunnitellessa juomien hankkiminen on pääosassa. Seuraavana päivänä on sitä mahtavampaa, mitä vähemmän muistaa illan tapahtumista.

En ole absolutisti, tykkään juoda viiniä ja olutta. En kuitenkaan välttämättä kaipaa niitä hauskanpitoon, minä ja läheiseni olemme hyvää seuraa ilmankin. ;)

Vierailija
57/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat tosiaan niin tylsiä, että tarvitsevat päihteitä nauttiakseen elämästä.

Vierailija
58/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten nykyään kai absolutisti, kun en ole juonut vuosiin enkä ota edes juhlissa. Ennen join paljon ja silloin elämä oli masentavaa ja kurjaa. Ainoa valopilkku oli viikonlopun tissuttelu tai kännääminen. Ilman alkoholia elämä on täynnä naurua, pienet asiat saavat hymyilemään, oikeat ystävät erottuvat dokauskavereista.

Joten vastakysymys: mitä  _järkeä_  on juoda?

Vierailija
59/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kk kuivilla olleena voin sanoa etten kaipaa alkoholia enää mihinkään. Voisin juoda ilman koukkua mutta suhteellisen pienestäkin määrästä seuraa krapula ja elimistö menee sekaisin. Ei vain ole sen arvoista ja olen oppinut löysäämään ja pitämään hauskaa ilmankin.

Vierailija
60/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa, kun julkaistiin tutkimus, jossa todettiin absolutismin lisäävän riskiä kuolla Alzheimerin tautiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi