Mitä järkeä on olla absolutisti?
Ollaan oltu jo kohta 2 kk ilman pisaraakaan alkoholia ja on kyllä tylsää. Ennenkin otettiin vain perjantaisin pari lasia viiniä tai pari siideriä mutta oli kiva jutella ja juoda ne pari lasia.Mitä järkeä on absolutismissa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauaa, kun julkaistiin tutkimus, jossa todettiin absolutismin lisäävän riskiä kuolla Alzheimerin tautiin.
Jep, koska alkoholia käyttävät kuolevat aikaisemmin viinaan, tapaturmaan tai syöpään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauaa, kun julkaistiin tutkimus, jossa todettiin absolutismin lisäävän riskiä kuolla Alzheimerin tautiin.
Jep, koska alkoholia käyttävät kuolevat aikaisemmin viinaan, tapaturmaan tai syöpään
Tarkoitat siis alkoholin suurkuluttajat.
Alkoholin kohtuukäyttö on terveellisempää kuin absolutismi, monestakin eri syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis alkoholin suurkuluttajat.
Alkoholin kohtuukäyttö on terveellisempää kuin absolutismi, monestakin eri syystä.
Kerro meille tietämättömille 10 faktaa tuosta, miksi absolutismi on vaarallisempaa kuin kohtuukäyttö, kiitos. Ehkä sitten voisin aloittaa alkoholin käytön. En ole absolutisti, mutta en ole vielä keksinyt mitään hyvää syytä juoda, niin tämä alkoholin terveellisyys kiinnostaisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absolutisti säästää eläessään kuusinumeroisen summan rahaa.
Eli siis minä, joka juon ehkö 3 kertaa vuodessa kaksi siideriä tai jotain viiniä jota muut tarjoavat kulutan siihen vähintään 100 000e?
En ole absolutisti koska en yleensä kieltäydy juomisesta, jos joku jotain hyvää tarjoaa, mutta en itse osta mitään ja yleensä kaverien janssa baarissakin olen vesi/limsa linjalla ellei joku päätä tarjota yhtä tai kahta juomaa. En siis pyydä ketään tarjoamaan, mutta jos joku kysyy mitä haluaisin jos hän maksaa niin saatan sanoa jotain aina en edes halua :) Eli en usko että kaikki ei absolutistit käyttäisivät kuusi numeroista summaa juomiinsa :D
Olet siis lokkeilija:)
Millä tavalla muka hyötyisin siitä jos vetäisin pääni sekaisin? Eihän silloin voi edes tehdä mitään muuta kuin sekoilla. Outo kysymys. Mitä järkeä on juoda?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla muka hyötyisin siitä jos vetäisin pääni sekaisin? Eihän silloin voi edes tehdä mitään muuta kuin sekoilla. Outo kysymys. Mitä järkeä on juoda?
Ne oon ihan omien näkemysteen ja kokeemusten varassa nämää hommatt. Pahaa niistä on lähteä kiistelemäään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oon ihan omien näkemysteen ja kokeemusten varassa nämää hommatt. Pahaa niistä on lähteä kiistelemäään.
Onnneksi ikä tuoo sitä rentoutta sittten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnneksi ikä tuoo sitä rentoutta sittten.
Jos et osaa rentoutua ilman alkoholia niin jotain on kyllä pielessä.
Alkoholin käyttö ei ole mitenkään pakollista ihmisen hyvinvoinnin kannalta.
Mä en ole absolutisti, mutta mä en juo alkoholia. En koe siihen tarvetta, ei vaan maistu.