Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko sinä Jeesukseen?

Vierailija
29.01.2017 |

Uskotko Jumalan ainoaan Poikaan, Jeesukseen, joka on syntynyt ihmiseksi, elänyt virheettömän elämän, kantanut syntimme ristillä ja noussut kuolleista?

Tunnetko syntisyytesi? Oletko tunnustanut syntisi Jumalalle, joka armahtaa syntisen Poikansa Jeesuksen ansiosta? Uskotko Häneen Herranasi, jonka tahdon pyrit tekemään kaikessa?

Elämä, kun sen elää suhteessa Jumalan kanssa, on hyvää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kysymystä, yksi vastaus: En usko. Todennäköisesti Palestiinassa vaikutti noin 2000 vuotta sitten yksi tai useampi toisinajattelija, jonka/joiden kohtaloksi tuli tulla tapetuksi, mutta  nuo jumaluusjutut  ovat tietenkin täyttä legendaa. Suurin osa keksittykin vasta satoja vuosia ajanlaskumme alkamisen jälkeen.

Vierailija
2/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon.

Vierailija
4/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Koffin kolmoseen,taivaan ja maan juomaan.Joka kihisi pyhissä maltaissa,syntyi Koffin tehtailla,kurkkuun kaadettiin,kustiin ja naurettiin.Nousi kolmantena päivänä yrjönä ylös.Seisoo kaikkivaltiaan kauppiaan oikealla puolella ja on tuleva ravitsemaan janoisia ja juoppoja iankaikkisesti.

Vierailija
5/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon mutta se on yksin MINUN asiani josta vastaa itse Jumalalleni. Raamatussa sanotaan että yksin Jumalalla on oikeus tuomita. Joten mitäpä jos vaikka toimisit niin ja antaisit Jumalan tehdä omat duuninsa.

Vierailija
6/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon muttaomaan pelagiolaisen syntikäsityksen eli että uskova ihminen voi elää synnittömästi. Eli en ole tunnustanut syntisyyttäni.

Vierailija
7/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu hohhoijaa

Vierailija
8/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon mutta se on yksin MINUN asiani josta vastaa itse Jumalalleni. Raamatussa sanotaan että yksin Jumalalla on oikeus tuomita. Joten mitäpä jos vaikka toimisit niin ja antaisit Jumalan tehdä omat duuninsa.

Ehdottomasti! Vain Jumalalle sinun tuleekin tunnustaa syntisi, ja vain Jumala voi tuomita synneistä. Minä olen pelkkä evankeliumin jakaja, joka kertoo, että synnit voi saada anteeksi uskomalla Jeesukseen.

ap.

Vierailija
9/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon uskon kuin joulupukkiin.

Tai itse asiassa vähemmän, joulupukkeja sentään näkee suhaavan edestakaisin aattona.

Vierailija
10/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä sellainen elänyt. Huijari se tosin oli.

Jumalia ei ole.

Vierailija
11/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Uskon

Vierailija
12/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Vain Jumalalle sinun tuleekin tunnustaa syntisi, ja vain Jumala voi tuomita synneistä. Minä olen pelkkä evankeliumin jakaja, joka kertoo, että synnit voi saada anteeksi uskomalla Jeesukseen.

ap.

Mistä tiedät, että Jumala on totta? Mitäs jos muslimit ovat oikeassa ja on olemassa vain yksi Jumala eli Allah? Muslimitkin pitävät Raamattua totena, mutta he vain käsittävät Jeesuksen eri tavalla. Jopa eri kristinuskon muodot käsittävät Raamatun sanoman hieman eri tavalla, joten mistä tiedän mikä on se oikea muoto? Jotkut suunnat uskovat kaikkien katolilaisten menevän helvettiin. Kuulutko sellaiseen?

Haluaisin uskoa Jumalaan, mutta se on vaikeaa, koska en tiedä mikä niistä on totta. Tai ehkä minun ei ole tarkoitus kuulua kirkkoon ollenkaan. Olen kyllä kolkutellut kristinuskon ovea, mutta eipä ole Jeesus vielä tullut avaamaan.

Vierailija
13/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon . Mutta siihen liittyy myös sen tosiasian tajuaminen ettei Israelin nykyhallitus ole Jeesuksen tai Raamatun köskyjen pitäjä ja että ns Israelin ystävyys tulisi olla kritityllä nimenomaan sellaisen Jumalan hengellisen Israelin ystävyyttä josta Raamattu puhuu maanperijänä eikä tämän maallisen nykyisen.

Jokaisen kristityn pitää kysyä : jos Jeesus eläisi nyt montako tuntia olisi puheillaan elossa nyky - Israelin hallituksen kourissa. Ja sitten on valittava puolensa.

Nämä Israel kiimaiset älyllisesti laiskat eivät kehtaa edes ottaa selvää siitä mitä Israel tekee palestiinan veljilleen rivätkä älyä tajuta ettei Jeesus siunaa tätä militaaria.

Israelissa on pieni jäännös joka ei osallistu tämän maallisen Israelin kuninkaan touhuihin eikä sorra palestiinaa. He ovat maanperijöitä! Muuta ovat feikkijuutalaisia poliitikoineen. Heille ei luvattu sitä maata ! Ahneet, varkaat , murhaajat...

Vierailija
14/14 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on ollut helluntalainen 50v. Hänellä on kauhea viha 50v takaista aviomiestään kohtaan. Mies on jo kuollutkin. Hän ei kuulemma voi antaa anteeksi. Me lapset ei voida enää olla tekemisissä äidin kanssa. Emme jaksa kuunnella ääretöntä vihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan