Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät opettele meikkaamaan yms?

Vierailija
28.01.2017 |

Siis aikuisia naisia, jotka eivät OSAA meikata, nyppiä kulmakarvoja ja laittaa hiuksiaan. Miksi ette opettele?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ketä varten minun pitäisi meikata? Aviomies minulla on jo, enkä edes halua kaunistautua muita varten. Käytän senkin ajan mieluummin vaikka kirjoittamiseen, luonnossa kävelyyn, askarteluun, sienestykseen, leipomiseen tai pyöräilyyn. Sitä paitsi meikki tuntuu inhottavalta ja luonnottomalta iholla.

Ei mikään ihme et ukkos käy vieraissa jos et ulkonäöstäsi viitti huolehtia!

Tässä on kyllä totuuden siemen. Monikin nainen mainitsi, ettei tarvitse huolehtia ulkonäöstä, kun mies on jo. Miettikää vähän, miltä miehestä tuntuu olla vähemmän arvokas kuin jotkut sinkkuaikojen baaripanot, joita miellyttääkseen oma vaimo tälläytyi tuntikausia.

1. Se, että ei meikkaa ei tarkoita sitä ettei huolehtisi ulkonäöstään

2. Suuri osa meikkaamattomista ei ole meikannut sinkkunakaan, koska nainen EI meikkaa miesten takia

3. Oma mies ei ole vähemmän arvokas kuin baaripanot, vaikka meikkaaminen parisuhteen myötä olisi jäänyt. Päinvastoin. Tuohan on luottamuksen osoitus miehelle. Nainen luottaa mieheen ja tämän rakkauteen niin paljon, että uskaltaa näyttää hänelle todelliset kasvonsa (sekä kuvainnollisesti että konkreettisesti). Se jos mikä on osoitus miehen arvokkuudesta naisen silmissä.

Kolmoskohtahan on mahtava! Täytyy muistaa tuo seuraavalla kerralla, kun en taaskaan vie naista syömään, osta synttärilahjaa, tee illallista tai auta työpulmissa.

"Luotan suhun niin paljon, että uskallan näyttää todellisen itse i sinulle"

Tämä kommentti kertoikin kaiken olennaisen sinusta. Onnellista loppuelämää sinkkuna!

Ei se mitään, en odottanutkaan analyyttista vastausta. Sinä et jaksa tekaistuin syin miellyttää itsestäänselvyydeksi muuttunutta miestä, mutta miehen pitää palvella sinua. Ihan ok.

Itse en löydä tuosta tekstistä kohtaa, jossa kerron syideni olevan tekaistuja. Puhumattakaan siitä kohdasta, jossa kerron, että miehen pitää palvella minua. Koska et selvästikään osaa lukea, en voi vaatia sinua myöskään osoittamaan noita kohtia. Mielelläni kyllä näkisin ne. Kaikkea hyvää kuitenkin sinne ulkonäkökeskeiseen rinnakkaistodellisuuteen, jossa elät. Siellä on sinun varmasti hyvä elää kuvitelminesi.

Vierailija
82/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin nainen mainitsi, ettei tarvitse huolehtia ulkonäöstä, kun mies on jo. Miettikää vähän, miltä miehestä tuntuu olla vähemmän arvokas kuin jotkut sinkkuaikojen baaripanot, joita miellyttääkseen oma vaimo tälläytyi tuntikausia.

Minä en ole tälläytynyt ketään varten ikinä ja silti on vientiä ollut. Mies ei ole kohdallani mitään menettänyt sen suhteen. Kun tavattiin olin meikitön, kun rakastuttiin olin meikitön, kun mentiin naimisiin olin silloinkin meikitön ja meikitön olen edelleenkin. Mies ei arvosta minkäänlaista pinnallisuutta eikä kanssani sitä tule liikamäärin saamaan. Jos mieheni pettää, pettää hän ihan muista syistä kuin meikkaamattomuuteni takia.

Mikä siinä on AV:lla, että aina pitää tehdä selvitys omasta tilanteesta, joka on ilmeisen kaukana siitä, mitä tarkoitetaan. Jos et ole tälläytynyt koskaan, niin ei tuossa sinuun viitattu silloin. Ymmärsitkö?

Sinäkö täällä sanot mitä kukakin saa keskustella? Tämä on keskustelupalsta ja saan keskustella miten haluan. Sinä et sääntöjä täällä tee etkä niitä minulle luettele. Ymmärsitkö? Mene vaikka sutimaan pari ylimääräistä kerrosta lahonsuojaa naamaas ettei vaan miehes lähde jonkun muun lissun matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin nainen mainitsi, ettei tarvitse huolehtia ulkonäöstä, kun mies on jo. Miettikää vähän, miltä miehestä tuntuu olla vähemmän arvokas kuin jotkut sinkkuaikojen baaripanot, joita miellyttääkseen oma vaimo tälläytyi tuntikausia.

Minä en ole tälläytynyt ketään varten ikinä ja silti on vientiä ollut. Mies ei ole kohdallani mitään menettänyt sen suhteen. Kun tavattiin olin meikitön, kun rakastuttiin olin meikitön, kun mentiin naimisiin olin silloinkin meikitön ja meikitön olen edelleenkin. Mies ei arvosta minkäänlaista pinnallisuutta eikä kanssani sitä tule liikamäärin saamaan. Jos mieheni pettää, pettää hän ihan muista syistä kuin meikkaamattomuuteni takia.

Mikä siinä on AV:lla, että aina pitää tehdä selvitys omasta tilanteesta, joka on ilmeisen kaukana siitä, mitä tarkoitetaan. Jos et ole tälläytynyt koskaan, niin ei tuossa sinuun viitattu silloin. Ymmärsitkö?

Sinäkö täällä sanot mitä kukakin saa keskustella? Tämä on keskustelupalsta ja saan keskustella miten haluan. Sinä et sääntöjä täällä tee etkä niitä minulle luettele. Ymmärsitkö? Mene vaikka sutimaan pari ylimääräistä kerrosta lahonsuojaa naamaas ettei vaan miehes lähde jonkun muun lissun matkaan.

Osoitan ajattelusi virheitä, jotta voisit kehittyä älyllisesti, mutta sinä vain vittuilet. Huomaatko eron?

Vierailija
84/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin työpaikoissa edellytetään edustavaa ja hoidettua ulkonäköä. Meidän työpaikalle on joskus erehdyksessä otettu joku työkkärin kautta. Oli meikkaamaton itsepäinen jukuripää, tuli kotoa hoitovapaalta. Kuvaan kuului ylipainoinen, roikkuva kampaamaton tukka, ei meikkiä, jalassa oranssit froteesukat ja terveyssandaalit. Nätisti hänelle selitettiin ettei työpaikalla voi pukeutua kuin kotona vauvan kanssa. Hänen ei kuulemma tarvitse meikata kun isänsä on tumma etelämaalainen. Luetteli myös mitä töitä hän ei sitten tee.  Ei voinut jatkaa siinä työpaikassa. Toinen tapaus haisi hielle aivan valtavasti, vaikka näytti  saunapuhtaalta, oli vähän vanhempi, oli tosi itsepäinen. Väitti minulle, että teidän on pakko pitää minut töissä, kun ei voitu pitää asiakkaitten tähden muuta kuin sen kuun loppuun. Ei suostunut kohentamaan vaatetustaan, halusi olla persoonallinen, laittaa tukkansa vain juhliin.

Vierailija
85/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelen suuresti omalla työpaikallani. Olen ainoa nainen joka meikkaa. Itsekin hillitysti mutta näytän huolitellulta. Ikähaarukka 30-60. Ei voi mitään mutta näyttävät epäsiisteiltä suomalaisilta mammoilta.

Vierailija
86/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen suuresti omalla työpaikallani. Olen ainoa nainen joka meikkaa. Itsekin hillitysti mutta näytän huolitellulta. Ikähaarukka 30-60. Ei voi mitään mutta näyttävät epäsiisteiltä suomalaisilta mammoilta.

Työpaikan naisten ikä siis 30-60. Itse olen 40.

Vierailija
87/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta todella monet näyttävät kauniimmalta ilman meikkiä, silloin harvoin kun sitä pääsee todistamaan. Naisvaltaisilla työpaikoilla olen seurannut, miten paljon vaivaa ja rahaa monet käyttävät ulkonäköön ilman että lopputulos varsinaisesti paranee.

Vierailija
88/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä paikka kysyä, suurin osa av:sta on meikkivastaista. Meikki on kauheaa pakkelia ja sotamaalausta, täällä kaikki ovat luonnonkauniita, lisäksi av-mamman Mies tykkää enemmän, kun ei ole meikkiä ollenkaan.

Niin ja sit samat mammat sanoo että mies on haukkunut hirveän näköiseksi tai sit ihan jopa käynyt pettämässä 😄

Millä ihmeen logiikalla naisen meikittömyys on syy miehen pettämisiin? Mies on vapaaehtoisesti suhteessa ja on tiennyt suhteeseen alkaessa naisen meikkaamisista tai meikkaamatta jättämisistä. Kukin valitkoon kumppanin omien mieltymystensä mukaan. Toisen mieliksi ei tarvi muokata ulkonäköään,kenenkään.

Aika moni mies ei ole tiennyt suhteeseen alkaessaan, että nainen lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen. Minäkin valitsin mieltymykseni mukaisen hoikan ja huolitellun naisen, en pulleaa possunaamaa, mikä siitä muutaman vuoden päästä tuli.

Tunsin muuten itseni todella arvostetuksi, kun minun vuokseni ei tarvinnut panostaa ollenkaan. Baaripanojen vuoksi kannatti aikoinaan tsempata täysillä, minun pitämisekseni ei kannattanut tehdä mitään. Tein tarvitavat johtopäätökset omasta arvostuksestani ja lähdin.

Teillähän on ollut oikein syvällinen ja kaunis suhde. Naisen tulisi laittautua jatkuvasti vain pitääkseen sinut ja heti jos ei nii tee, kenkää tulee. Usko tai älä,mutta joidenkin rakkaus ei perustu pelkkään ulkonäköön. Mieheni on aina pitänyt minua haluttavana ja kauniina,vaikka paino on vaihdellut alipainosta ylipainoon.

Vierailija
89/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun luettuani ymmärrän miksi suomalaiset näyttävät niin erilaisilta kuin naiset ulkomailla. Voi teitä luonnon kauniit naiset :D

Vierailija
90/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ilman meikkiä ja kampaajaa karttavia voi katsella tuossa Ummikot ulkomailla ohjelmassa. Kaikkein järkyttävin oli joku karjakko Kiuruvedeltä.  Olen viettänyt lapsuuteni Helsingin keskustassa, enkä muista meidän talosta tai naapurista tuon näköisiä ihmisiä. Voisiko täälläkin oleviin mielipiteisiin vaikuttaa se että suurella osalla on täällä vanhemmilta omittu navettatyötausta. Ei maalla sopinut koreilla, siinä nähtiin jotain tosi pahaa.Meillä opetettiin pojatkin plankkaamaan kenkänsä ja silittämään paitansa.  Eihän nykyään voi olla mitään uraakaan jos ei ole tyylikäs. Tästä ei tietenkään saa edes puhua.

Vierailija
91/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvinnu lapsena meikata ni en näe syytä miks se muuttuis jossain vaiheessa, joten en meikkaa aikuisenakaan, sama henkilö kun olen. En mä jaksa meikata kun en mä saa siitä mitään irti :) muiden mielipide ei yksinkertaisesti kiinnosta :)

Vierailija
92/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta yhtään. Päinvastoin inhottais joku töhnä iholla. Samoin kynsilakka tuntuu inhottavalle kun se vetää kynsinauhoja.

Vierailija
93/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v. enkä meikkaa kuin n. 10 x vuodessa. Ja silloinkaan en käytä meikkivoiteita, vaan ihan vähän luomipuuteria ja poskipunaa. Minulla ei myöskään ole vielä ryppyjä. Okei, minulla on luonnostaan tummat ripset ja kulmat, eikä niitä tartte ehostaa, mutta raskaita luomia vaikea meikata. Kävin ammattimeikkaajalla tässä taannoin kaverin häihin eikä hänkään paljoa laittanut. Meikkivoiteen laimensi mattakosteusvoiteella ja puuteria ihan kevyesti. Ei uskonut minun olevan keski-ikäinen. Ainoa mitä pitäisi opetella on luonnostaan tummien silmienalusten meikkaaminen, mutta tämän ketjun innoittamana aion käydä ammattimeikkaajalla sen opettelemassa. Hiukset on nyt polkkapituiset, koska ovat ohuet ja niitä sitten laitan sitäkin enemmän. Ne on aavistuksen luonnonkiharat, kääntyy helposti ulospäin ja siksi käännän ne raudalla pesun jälkeen.

Tyylikkyys ennen kaikkea. Siistit värikkäät vaatteet on minun juttu, joita yhdistelen joka päivä. Olen käynyt joskus tyyli- ja värikurssin ja siitä oli todella paljon apua. Voin sanoa, että sen ansiosta olen säästänyt kurssin hinnan (500e) takaisin jo monesti. Ei ole tullut turhia ostoksia.

Vierailija
94/98 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tätä kulmakarvojen nykymuotia. Kellään ei oo enää yhtään luonnollisen näköiset kulmat. Hirveän näköiset suurimmalla osalla.

Vierailija
95/98 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät meistä ovat muutenkin tarpeeksi hyvännäköisiä. Meidän kohdalla meikkaus ja karvojenpoisto olisi silkkaa ajanhaaskausta.

Kuten av-palstailukin.

En minä mitenkään meikkivastainen ole, vaikka en itse tarvitse meikkiä. Miesten vieraissakäyntiin ei oman vaimon meikkaaminen vaikuta yhtään mitään. Monella riihipirun näköisellä ämmällä on 100% uskollinen mies.

Vierailija
96/98 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meikkaaminen nyt ei vaan kiinnosta.

Vierailija
97/98 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yritin opetella. Mutta se tuntui niin hankalalta.

Ensinnäkin siihen menee aikaa.

Toiseksi, tunnen oloni naurettavaksi pelleksi meikattuna. En siis osaa rentoutua, jos minulla on ripsiväriä, luomiväriä ja kajalia. Nuorena melkein aina ripisiväriä varisi poskille enkä huomannut sitä ennen kuin illalla. Se nolotti.

Äitini kyllä meikkasi aina jopa kauppaan lähtiessään, joten esimerkin puutteesta ei ole kyse. Olen myös käynyt tyylikurssin nuorena ja pari lyhyttä meikkauskurssia.

Meikki on pohjustettava oikein ja poistettava illalla ennen nukkumaan menoa. Siinä lisää ajan hukkaa muiden iltatoimien lisäksi.

Ripsiväri haurastuttaa ripsiäni, jotka ovat muutenkin pienet ja harvat. Olen myös usein huomannut olevani yliherkkä joillekin meikeille.

Yhteenveto: meikkaus on täysin turhaa, jos siitä ei itse nauti. Eiväthän miehetkään yleensä meikkaa, vai mitä?

Vierailija
98/98 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on vain pieni osa kauneudenhoitoa. Liikunta, terveellinen ruokavalio ja riittävä uni ovat tärkeämpiä. Myös ihon- ja hiustenhoito sekä vaatevalinnat tulevat tärkeusjärjestyksessä ennen meikkaamista. Miten on ap, oletko samaa mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän