Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voitan tänään Lotossa, poistan kaikki Facebookit, LinkedInit, Instagramit ja muut välittömäksi.

Vierailija
28.01.2017 |

En haluaisi käyttää niitä muutenkaan, mutta epätoivoisena työnhakijana minun on verkostoiduttava, olla näkyvä somessa ja LinkedIn-tili pitää olla kunnossa. On kuulemma epäilyttävää, jos on vähän tai ei ollenkaan kontakteja, eikä googlaamalla löydy mitään. Mä niin vihaan kaikkea tuollaista! En todellakaan halua jakaa koko kansan pällisteltäväksi vaikkapa koulutustietojani LinkedIniin. Mitä se kenellekään (muulle kuin työnantajalle) kuuluu? Miksi vanhojen luokkakavereiden, naapureiden ja täysin tuntemattomien täytyy tietää mistä olen valmistunut ja milloin?

Ja miksi pitää olla aktiivinen Twitterissä, jos ei ole mitään sanottavaa? Pitäisi linkata alan uutisia tai ottaa kantaa, kertoa mielipiteitä. Facebookissa pitäisi näyttää persoonaa. Aha. Instagramissa elämäntyyliä. Aha.

Mulle riittää se yli 3 miljoonaa siihen, ettei tarvitsisi töihin enää mennä. Sillä samalla sekunnilla kun tieto lottovoitosta tulee, poistan kaikki sometilit ja jatkan elämääni yksityishenkilönä, perheenäitinä, vaimona ja ystävänä. Muu maailma keskittykööt toisiinsa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tarvitse somea ellet sitten ole alan töissä. Linkedin profiili on ainut mikä mulla on ja sekin piiloitettu. Otan käyttöön vain tarpeen tullen. Ja työskentelen itse IT-alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi