Onko miehen hyvä äitisuhde turn off?
Mitä mieltä olet miehestä, joka joka päivä käy äidillään kahvilla rupattelemassa sekä viikonloppuisin syömässä?
Kommentit (107)
Ap, et kertonut parisuhdehistoriastasi ja miksi olet tuonikäisenä sinkku. Ilmeisesti suhde ei kiinnosta, ainoastaan seksi, koska kyselet, onko turn off?
Vierailija kirjoitti:
Missä hän mainitsi mitään siitä, miten aikoo toimia parisuhteessa ja sen aikana? Ei maininnut myöskään mitään, miten äiti tulee tilanteeseen suhtautumaan.
Ei ap maininnutkaan mutta se riski on aina olemassa ja monet kertovat kokemuksistaan. Jos ap:n tapaamien naisten mielestä se on epäilyttävää niin sitten se saa olla. Täällä vaan vastataan miksi ne naiset pitävät sitä epäilyttävänä ja mikä riski siihen liittyy.
Minulla on kaksi aikuista poikaa ja meillä on hyvät välit keskenämme. Näemme harvoin, koska he asuvat satojen kilometrien päässä. Toisen kanssa soitellaan lähes viikottain, toisen kanssa harvemmin. Viestejä vaihdellaan asiasta ja joskus hömpästä, tulee vaikka hyvä meemi vastaan. Jos heidän elämässä sattuu jotain tärkeää, siitä he ilmoittavat minulle heti. Välillä kysyvät neuvoa jonkun asian suhteen, nyt vähemmän kuin alussa.
En todellakaan kysele heiltä, että oletkos muistanut ottaa vitamiinit ja soita aamulla, että ulkona on kylmä, muistahan laittaa pitkät kalsarit ja päähän pipon. Neuvoja en anna pyytämättä. Kumpikin on parisuhteessa ja he ovat löytäneet aivan ihanat puoliso itselleen. Heidän parisuhteisiin en puutu ja pitäisin todella kummallisena, jos he alkaisivat moittimaan puolisoitaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se huono juttu jos miehellä on hyvät välit äitiinsä. Miehen äiti on ainoa ihminen maailmassa joka puolustaa miestä naisten hekiseltä ja taloudellisesta hyväksikäytöltä kun mies ei sitä itse rakastuneena näe. Miehen äiti on aina miniää vastaan eikä se koskaan ole naisena miniän puolella miestä vastaan
Mihin oikeasti aikuinen ihminen tarvitsee jonkun olemaan puolesta tai vastaan? Aikuiset selvittävät itse omat asiansa eikä niihin sotketa äitiä tai jopa koko sukua.
Siinähän se pointti on, että kukaan ei kaipaa sotkeentujaa, mutta yleensä nämä äidit sotkeentuvat. Lisäksi kertovat pojalleen, miten huono nainen miniä on, kun ei tee sitä tai tätä tai on kahleena pojan elämässä tai laittaa huonoa ruokaa jne.
Jos oma poika valittaisi, että vaimo tekee huonoa ruokaa, niin käskisin hänen opetella kokkaamaan. Oikeasti ei tarvitse, sillä poika osaa laittaa ruokaa eikä muutkaan kotityöt ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se huono juttu jos miehellä on hyvät välit äitiinsä. Miehen äiti on ainoa ihminen maailmassa joka puolustaa miestä naisten hekiseltä ja taloudellisesta hyväksikäytöltä kun mies ei sitä itse rakastuneena näe. Miehen äiti on aina miniää vastaan eikä se koskaan ole naisena miniän puolella miestä vastaan
Mihin oikeasti aikuinen ihminen tarvitsee jonkun olemaan puolesta tai vastaan? Aikuiset selvittävät itse omat asiansa eikä niihin sotketa äitiä tai jopa koko sukua.
Siinähän se pointti on, että kukaan ei kaipaa sotkeentujaa, mutta yleensä nämä äidit sotkeentuvat. Lisäksi kertovat pojalleen, miten huono nainen miniä on, kun ei tee sitä tai tätä tai on kahleena pojan elämässä tai laittaa huonoa ruokaa jne.
Jos oma po
Minä taas totesin vastaavassa tilanteessa, että tee itse ruokasi kuten ennenkin, ei parisuhteessa ole pakko syödä huonoa ruokaa. Pese itse pyykkisi ja maksa itse laskusi, ei ole pakko ryhtyä elättäjäksi tai elätiksi kahden tasa-arvoisen aikuisen suhteessa. Miniä ei pitänyt tästä, hänen mielestään olin naisvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kannattaa katsoa. Äiti on ykkönen jopa haudan takaa. On tärkeää, että äitisuhde on terve.
Missä hän mainitsi mitään siitä, miten aikoo toimia parisuhteessa ja sen aikana? Ei maininnut myöskään mitään, miten äiti tulee tilanteeseen suhtautumaan.