Onko miehen hyvä äitisuhde turn off?
Mitä mieltä olet miehestä, joka joka päivä käy äidillään kahvilla rupattelemassa sekä viikonloppuisin syömässä?
Kommentit (107)
On Turn-off. Ei kiinnosta suhde mieheen ja mahoon vanhukseen, tuo on pakettidiili. Jos mies on valinnut äitinsä, jääkööt ilman omaa perhettä. Näin sekä koraanissa että raamatussa. Lisäksi se että poika käy äidin tissillä implikoi, että poika ei ole oppinut elättämään naisia. Kukaan nuori nainen ei halua aikamiespoikaa omalle tissilleen. Nauttikoot siis perverssistä suhteestaan keskenään, hedelmälliset naiset pysykööt kaukana
Hyvää äiti suhdetta ei mitata tapaamisilla Siinä voi olla kyse syyllistämisestä, taloudellisista seikoista ja mistä vain. Oli suhde mikä hyvänsä niin se on terve silloin, kun antaa toiselle tilaa, siinä on joustavuutta ja kunnioitusta.
Ätini asuu omakotitalossa jossa minä vietin lapsuuteni nyt asun 10km päässä kirkonkylällä ja käyn kyllä melkein päivittäin auttelemassa äitiäni joka jo 74v jos se on jollekkin turn off niin sitten on M37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kävi lapsuudessani JOKA PÄIVÄ vanhemmillaan. Kokoontuivat joka juhlaksi myös sinne sisarustensa kanssa (5kpl) ja lapsineen. Me ei oltu ikinä kauaa koska äitiä hävetti se, että "vanha nainen siellä meitä hoivaa". Äitin mielestä koko kuvio oli/on outo. Itse eivät ole niin läheisiä sisarustensa kanssa. Mutta kyllä sivusta katsoneena on se ehkä vähän turn off jos kaiken äidilleen kertoo ja siellä yhdessä puidaan asioita jotka ei sinne kuulu...
Miten määritellään ne asiat, joista puoliso ei saa puhua muille? Ei avioliitto saa olla vankila, jossa toinen manipuloi heikompaa eikä tämä missään nimessä saa purkaa tuntojaan sukulaisille tai kavereille.
Jokaisen tunteet ja kokemukset ovat omia, ei meidän. Omistaan saa puhua kenelle ikinä haluaa.
Olemme puolisoni kanssa lapsuuden perheittemme vanhimmat lapset. Molempien äideillä on ollut tapana jakaa ihan rajatta perheiden nuorempiin sisaruksiinsa liittyvät huolensa meille.
Etäännyttää todella tehokkaasti tästä vanhemnasta. En ihan ymmärrä miksi vanhallekin vanhemmalle pitää kaikki ongelmat purkaa, kun he eivät sitä kestä vaan jakavat niitä eteenpäin.
Omat ongelmat selvitetään ihan onnistuneesti sen oman puolison kanssa, eikä koko suvun käräjöinteinä.
Vierailija kirjoitti:
On Turn-off. Ei kiinnosta suhde mieheen ja mahoon vanhukseen, tuo on pakettidiili. Jos mies on valinnut äitinsä, jääkööt ilman omaa perhettä. Näin sekä koraanissa että raamatussa. Lisäksi se että poika käy äidin tissillä implikoi, että poika ei ole oppinut elättämään naisia. Kukaan nuori nainen ei halua aikamiespoikaa omalle tissilleen. Nauttikoot siis perverssistä suhteestaan keskenään, hedelmälliset naiset pysykööt kaukana
Samaa mieltä. Liian läheinen henkinen/platoninen suhde aikuisen pojan ja äidin välillä on aivan yhtä kuvottava kuin seksisuhdekin. Red Flag ja raskaan sarjan Turn Off.
Vierailija kirjoitti:
Ätini asuu omakotitalossa jossa minä vietin lapsuuteni nyt asun 10km päässä kirkonkylällä ja käyn kyllä melkein päivittäin auttelemassa äitiäni joka jo 74v jos se on jollekkin turn off niin sitten on M37.
Monilla miehillä on omat lapset, työt ja talot huolehdittavana. Päivittäiset äidin huolehtimiset eivät siihen enää yleensä mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla miehillä on omat lapset, työt ja talot huolehdittavana. Päivittäiset äidin huolehtimiset eivät siihen enää yleensä mahdu.
Mamin pieni tissinimijä priorisoi aina seksikkään äitylin.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa jos auttaa äitiään ja omakotitalossa on aina jotain hommaa tehtävänä.
turn off? Sulla on turn off housuissas kun käytät anglismeja!
Tunnen muutaman nuoren miehen, olivat tuossa takapihalla grillaamassa, ja kertoivat että se on SEIS heti kun nainen "puhuu" anglismeilla! Ihokarvat kuulema, kananlihalle. Sopii teineille ne anglismit, ei enää aikuiselle naiselle.
Montako sullakin on uinut ohi!
Kiinnitä mieluummin siihen huomiota kuin hyvään äitisuhteeseen!
AINII! Joo, ne pesukarhulta lainatut ripset...
En nyt enempää, sulattele tätä...
Onhan se huono juttu jos miehellä on hyvät välit äitiinsä. Miehen äiti on ainoa ihminen maailmassa joka puolustaa miestä naisten hekiseltä ja taloudellisesta hyväksikäytöltä kun mies ei sitä itse rakastuneena näe. Miehen äiti on aina miniää vastaan eikä se koskaan ole naisena miniän puolella miestä vastaan
Siis jos on hyvät välit äitiinsä niin se on joidenkin mielestä huono asia,täyttä paskaa tuommoinen ajattelu tapa,todennäköisesti jos mies kohtelee äitiään välinpitämättömästi ja ei ole kummoiset välit tulee kohtelemään naistaankin huonosti.
Niin ap, millainen se suhde on? Se, että sinä käyt joka työpäivän jälkeen äidin luona kahvilla ABC:n sijaan, ei kerro vielä yhtään mitään.
Mistä te puhutte? Millainen vuorovaikutus teillä on? Oletko aikuistunut? Onko äiti takertunut? Jos toinen teistä aloittaisi uuden ihmissuhteen tai harrastuksen, harvenisiko kahvittelu? Oletko sinä ja/tai äitisi sitä mieltä, että kukaan nainen ei ole sinulle riittävän hyvä? Et edes kaipaa naista, onhan sinulla äitisi? Miten ajattelet parisuhteen asettuvan äitisuhteeseen verrattuna?
Oma isäni muuten yritti esittää itselleen ja muille normaalia aviomiestä ja isää. Jaksoi joitakin vuosia, mutta palasi äitinsä helmoihin. Ei koskaan ole kantanut oikealla tavalla vastuuta omasta perheestään, parisuhteestaan ja vanhemmuudestaan. Äitinsä oli koko ajan taustalla voivottelemassa, miten menee nyt miehen elämä pilalle, kun on vaimo ja lapsi vaivoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa jos auttaa äitiään ja omakotitalossa on aina jotain hommaa tehtävänä.
Auttaako oikeasti vai menee syömään? Ei kai sitä taloa huolleta joka toinen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole hienoa. Esim jos on perhe ja vaimo kotona niin silloin velvollisuudet on siellä. Usein tuollaiseen auttamiseen liittyy syyllistämistä äidin taholta. Äidin velvollisuus nyt on huolehtia ne hommansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kävi lapsuudessani JOKA PÄIVÄ vanhemmillaan. Kokoontuivat joka juhlaksi myös sinne sisarustensa kanssa (5kpl) ja lapsineen. Me ei oltu ikinä kauaa koska äitiä hävetti se, että "vanha nainen siellä meitä hoivaa". Äitin mielestä koko kuvio oli/on outo. Itse eivät ole niin läheisiä sisarustensa kanssa. Mutta kyllä sivusta katsoneena on se ehkä vähän turn off jos kaiken äidilleen kertoo ja siellä yhdessä puidaan asioita jotka ei sinne kuulu...
Miten määritellään ne asiat, joista puoliso ei saa puhua muille? Ei avioliitto saa olla vankila, jossa toinen manipuloi heikompaa eikä tämä missään nimessä saa purkaa tuntojaan sukulaisille tai kavereille.
Jokaisen tunteet ja kokemukset ovat omia, ei meidän. Omistaan saa puhua kenelle ikinä haluaa.
Olemme puolisoni kanssa lapsuuden perheittemm
Tuo on sinun tilanteesi. Tunteet ja kokemukset voivat myös olla hyviä, niidenkään jakaminen ei tietenkään ole sallittua, eihän? Parisuhteessa oleva ei saa käsitellä hyvää eikä pahaa muiden kanssa, hänellähän on se puoliso.
Sairasta ajatella, että maailma kutistetaan kahden ihmisen kokoiseksi. Ja yhtä sairasta ajatella, että vain puolison kanssa voi keskustella politiikasta tai kasvimaanhoidosta, koska ongelmiahan ei sovi mennä jakamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienet lapset,työt ja talo ja kyllä kerkeän auttamaan iäkkäitä vanhempiani koska he eivät enää pysty tekemään kaikkea,kyse on vain siitä että haluaako niin tehdä.Etenkini jos asuu kohtuullisen matkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet miehestä, joka joka päivä käy äidillään kahvilla rupattelemassa sekä viikonloppuisin syömässä?
Siis tuohan ei tarkoita hyvää äitisuhdetta!
Aikuisen pojan ja hänen aikuisen äitinsä hyvä suhde ei todellakaan ole turn-off, mutta tuohan vaikuttaa siltä, että napanuora on kiinni, ja silloin suhde ei ole normaalilla tavalla hyvä.
En tiedä mitä kuvittelet kahvittelun sisältävän, mutta eiköhän töiden jälkeen kupposelle pysähtyminen äidin luokse abc sijaan ole eri asia kuin , että olen napanuoralla äidissä kiin
Mietin ihan samaa. Miksi en saisi mennä isäni kanssa kalaan, jos olen tehnyt niin jo kymmeniä vuosia ja siinä samalla rupattelemme niitä näitä ja parannamme maailmaa? Ennen parisuhdetta sellainen on OK, parisuhteen jälkeen sairasta riippuvuutta vanhemmasta.
Riippuu siitä, millainen se suhde on. Hyväkin suhde voi olla niin monenlainen.