Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla influenssaa?

27.01.2017 |

Olen ollut viikon kipeänä. Alkoi nuhalla ja lievällä lämmöllä (reilu 37). Parin päivän päästä tuli sellainen yleisesti heikko olo. Olen tiistaista asti maannut kotona, vienyt vain lapsen päiväkotiin ja hakenut. Muuten levännyt ja levännyt. Tänään oli pakko käydä kaupassa ja oli ihan tuskaa, alkoi heikottaa kun joutui kävelemään ja tuli kuuma. Pää särkee koko ajan hiukan, samalla tavalla kuin jos on kuumeessa mutta kun en ole, korkeintaan se 37 astetta (normaalisti 36-36,5).

Alkaa mennä hermot. Keskiviikkona kävin lääkärissä, totesi että nuhaa vaan ja ota buranaa. Korvatkin ihan tukossa enkä kuule mitään.

Olen ottanut influenssarokotteen ja mietin, olisko tää kuitenkin joku lievä versio influenssasta. Ei mua yleensä nuha sänkyyn kaada.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensassa on kova kuume ja lihassäryt.

Mulla ollut yli 5 viikkoa kuumeeton tauti, mitään ei kuulema voi tehdä kun on viruksen aiheuttama.

Vierailija
2/2 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla. Mullakin kesti kolme päivää ihan hirveä väsymys ja lihassärky, paleli tosi paljon vaikka mittari näytti pari pykälää normaalia ruimiinlämpötilaa alhaisempaa lukemaa. Väillä taas tuli tukalan kuuma. En mennyt lääkäriin, join kuumaa ja lepäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän