Ketju meille parempiosaisille minä aloitan meillä on
Kommentit (69)
Järkyttävä depressio. En saa mitään kirjoitettua. Kaksi miljoonakotia ja silti istun Helsingin yksiössä jonka ostin vuokrattavaksi.. Tänne ei ole edes tehty keittiöremonttia koska en saa aikaiseksi soittaa rakennusmiehille..
Kaikki on hyvin, mutta ei ole. Päässä on vikaa. Silti tiedän olevani hyväosainen koska saan rauhassa flipata. Ei ole voimia karata ulkomaille, tuntuu, että koko elämä kaatuu päälle. Sain potkut joiden jälkeen en ole kyennyt tekemään mitään.
Mekin olemme etuoikeutettuja. Meillä on kolme koiraa, kun monilla on vain yksi, tai jopa ei yhtään!
Voin pelata tietokoneella niin paljon huvittaa, koska olen pitkäaikaistyötön ja sinkku. Voin myös henkisesti paremmin kuin 99% ihmisistä, ehkä juuri mainitsemieni asioiden vuoksi.
Musta tuntuu, että auringonvalokin sattuu. Potkujen lisäksi sain paniikkikohtauksen. Luulen, että sekoan pian lopullisesti. Psykologi käskee kirjoittamaan, mutta ei minulla ole mitään kirjoitettavaa. Niin ja mies kuoli. Ihminen jonka kanssa minun piti nauttia tästä kaikesta. En voi mennä kotiin, koska siellä on kaikki mikä ei ikinä jatkunut. Siellä kuivuu maali aukinaiseen purkkiin ja kukaan ei hoida taloa. Sinne tippuu laskuja joita kukaan ei maksa... Pitäisi varmaan palkata joku, mutta en jaksa. En jaksa selvittää miehen sotkuja..
Onnelliseksi tekee Johanna Kurkelan musiikki ja valkoviini. Ja se, että tiedän voivani lähteä tästä maasta heti kun saan voimia. Ja jaksan soittaa kiinteistövälittäjälle.
Minulla on keskivertoa suurempi penis, joka kovettuu kivikovaksi ilman lääkitystä, ja jota saan survoa säännöllisesti kauniin ja isorintaisen tyttöystäväni ruumiinaukkoihin. Omistan bemarin, jolla voin ajella paikasta toiseen tyylillä. Omistan asunnon keskustasta ja minulla on hyväpalkkainen työ. Rahaa on yllin kyllin ja voin suunnitella säännöllisiä lomamatkoja ja elää muutenkin ajattelematta hirveästi rahankäyttöä. Vapaa-aikaa jää töistä kohtuullisen hyvin, koska työ noudattaa virastoaikoja. Ainahan vapaa-aikaa ja rahaa voisi olla enemmän, mutta olen ihan onnellinen nykytilanteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että auringonvalokin sattuu. Potkujen lisäksi sain paniikkikohtauksen. Luulen, että sekoan pian lopullisesti. Psykologi käskee kirjoittamaan, mutta ei minulla ole mitään kirjoitettavaa. Niin ja mies kuoli. Ihminen jonka kanssa minun piti nauttia tästä kaikesta. En voi mennä kotiin, koska siellä on kaikki mikä ei ikinä jatkunut. Siellä kuivuu maali aukinaiseen purkkiin ja kukaan ei hoida taloa. Sinne tippuu laskuja joita kukaan ei maksa... Pitäisi varmaan palkata joku, mutta en jaksa. En jaksa selvittää miehen sotkuja..
Onnelliseksi tekee Johanna Kurkelan musiikki ja valkoviini. Ja se, että tiedän voivani lähteä tästä maasta heti kun saan voimia. Ja jaksan soittaa kiinteistövälittäjälle.
Sullapa on nyt vastoinkäymisiä. Voimia ja tsemppiä.
Kaiken materian lisäksi ap voisi opetella kirjoittamaan.
Saari Savonlinnassa, Honda CR-V vm2016, vene 200 hv, kerrostalo-osake 118 m2, pääomatuloja 15000€/v. Pärjää kun ei ole velkoja.
Täst mie piän :)