Ketju meille parempiosaisille minä aloitan meillä on
Kommentit (69)
Minulla on neljä tytärtä ja mies. Olen siis rikas ♡
Kära lilla vän. Eksyin ihan vahingossa tänne kun yritin päästä Hufvudstadbladetin sidanille. Yleensä min hovmästare hoitaa tällaiset haut. Mutta tosi förtjusande, että kaksi mersua ja huvila on teistä hyväosaisuuden merkki.
Minulla ei ole oikeastaan mitään maallista omaisuutta, työkin on tavanomainen ja palkka sen mukainen, mutta kun minä en oikeastaan kaipaakaan mitään. Avopuoliso, kissa ja kuppi kahvia aamulla riittävät hyvin.
Meidän koti on sisustettu perintöantiikilla 1700-luvulta, taiteella ja kirjoilla. Lapset on moni kielisiä, osa vuodesta asutaan Kaakkois-Aasiassa. Ap
maksettu fillari, pari farmari-tojotaa, talo, pari söpöä lemmikkikisua ja pinkkaa
Mulla on kaikkea, mitä tarvitsen. Myös kultainen aviomies 💑
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mersua ja huvila.
Unohdit sitten kertoa mitä erityisen hyväosaista teillä on?
Just päivitin vanhemman range roverin uudempaan malliin ja tallissa kesää odottelee Lamborghini,joka on viimeisen päälle laitettu. Kahden kuukauden päästä on Australiaan lähtö edessä ja siellä vietetään noin kuukausi. On se vaan mukavaa kun bisnekset luistaa
Samaa mietin usein nukkumaan mennessä. On oma katto päällä..töitä, ruokaa ja lämpimään suihkuun pääsee koska vaan. Edes monella suomalaisella ei ole mahdollisuutta niihin, joten ei voi olla kuin kiitollinen.
Meillä on välimerkkejä ja esim. pisteitä virkkeiden lopussa.
Mulla on rikkinäinen pesukone ja kirppari merkkinen fillari
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mersua ja huvila.
Minunkin vanhemmillani oli kaksi vanhaa mersua ja peräti kaksi huvilaa (sekä pieni asuintalo, että vedetön, sähkötön kesähuvila). En kyllä ymmärrä mikä niissä olisi tehnyt heidät erityisen hyväosaisiksi, vaatimattomina ihmisinä taisivat arvostaa enemmän terveyttään, mieluisaa työtään pienyrittäjinä, perhettään ja ystäviään. Eipä silti, "mersu" on hyvä auto ja vanhan dieselmersun kehräys vie lapsuuteen!
Kyllä meille parempiosaisille voidaan keskusteluketju avata, mutta ketjussa pitäisi olla jotain kiinnostavaa sisältöä.
Terveisin parempiosainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on Bemari ja levikset ja fleeceruutupaita.
Mulla taas levykokoelma ja Burton lumilauta
mul on enemmän ja vähemmän ja oikeastaan kaikki
mikä silti puuttuu ja mistähän sen saisi?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mersua ja huvila.
En ehdi nyt lukea ketjua läpi, mutta oletteko ns uus-hyväosaisia? Kenties hieman pyyleviä ja nautitte uuden hienon auton esittelemisestä ystäville ja tuttaville? Tykkäätte myös vi**uilla niille, joilla sitä ei ole rahojen puutteesta? Halveksutte fyysistä ja henkistä voimaa ja kestävyyttä vaativia harrasteita?
Teillä on siis rahaa, mutta ei muuta?
Mulla on Evanda ja riisipuuroa jääkaapissa.